Gmina Świebodzice ogłasza przetarg
- Adres: 58-160 Świebodzice, Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48746669543 , fax. +48746669509
- Data zamieszczenia: 2018-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzice
Rynek 1
58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
tel. +48746669543, fax. +48746669509
REGON: 890718337 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WDROŻENIE I FUNKCJONOWANIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA GMINY ŚWIEBODZICE W PROJEKCIE POD NAZWĄ „Rozwój e-usług publicznych jako zwiększenie udziału mieszkańców w procesie decyzyjnym w Gminie Świebodzice, Gminie Żarów oraz Gminie Strzegom” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Rozwój e-usług publicznych jako zwiększenie udziału mieszkańców w procesie decyzyjnym w Gminie Świebodzice, Gminie Żarów oraz Gminie Strzegom” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składaniaofert. 2. Wysokość wadium: 4000,00 złotych (słownie złotych: cztery tysiące złotych 00/100). 3. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium na termin związania ofertą, tj. 30 dni, licząc od terminu złożenia ofert. 4. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenia okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzieleniezamówienia. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 2 - 5 wyżej, z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych wPzp
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 3.Oświadczenie upoważnionego przedstawiciela wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V pkt. 2), zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia gminnej pracowni komputerowej w ramach konkursu grantowego miniPakt współf. przez UE w ramach EFRR,Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC)2014-2020, pakiet REACT-EU
Dodano: 2023-12-13 - Dostawa wyposażenia i oprogramowania pracowni multimedialnej w ramach realizacji projektu grantowego „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe”
Dodano: 2023-12-01 - Dostawa sprzętu w ramach programu „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe” w gminie Miękinia
Dodano: 2023-11-22 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa sprzętu do pracowni dydaktycznych w kilkudziesięciu Szkołach Zawodowych i Technikach na Dolnym Śląsku w ramach projektu dofinasowanego w EFS pn. "Wsparcie (...)"-III postępowanie
Dodano: 2023-11-08 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ IM. T. KOŚCIUSZKI W MILICZU
Dodano: 2023-10-15 - Dostawa sprzętu VR i elektronicznego do szkół Powiatu Lwóweckiego
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina - stacje robocze.
Dodano: 2023-08-09 - Zakup sprzętu komputerowego w ramach konkursu grantowego "Cyfrowy Powiat"
Dodano: 2023-08-04 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ IM. T. KOŚCIUSZKI W MILICZU
Dodano: 2023-07-30