Przetargi.pl
„ Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody” WYPOSAŻENIE GABINETU REHABILITACJI I FIZJOTERAPII

GMINA MOKOBODY ogłasza przetarg

  • Adres: 08-124 Mokobody, ul. Plac Chreptowicza 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6411315 , fax. 25 6411315
  • Data zamieszczenia: 2023-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MOKOBODY
    ul. Plac Chreptowicza 25
    08-124 Mokobody, woj. mazowieckie
    tel. 25 6411315, fax. 25 6411315
    REGON: 711582492
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmokobody.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody” WYPOSAŻENIE GABINETU REHABILITACJI I FIZJOTERAPII
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii mieszczącego się w budynku Ośrodka Zdrowia w Mokobodach przy ul. Cmentarnej 2 . 2) Zamawiający wymaga minimalnego 12 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone wyposażenie. Wykonawca musi dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem i własnym staraniem dokonać ich montażu. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia. 3) Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie wyposażenia wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu. Poprzez montaż Zamawiający rozumie należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie mebli w jedną całość – bryłę ( w przypadku mebli bryłowych ), gwarantujące ich pełną funkcjonalność. W przypadku stołów dopuszcza się dostarczenie mebli w elementach nie zmontowanych, ale stanowiących jedno opakowanie, pozwalając tym samym na swobodne i bezpieczne ich transportowanie oraz magazynowanie ( tj. oddzielnie stelaż z nogami, oddzielnie blat ).4) Wszystkie elementy wyposażenia muszą posiadać stosowne certyfikaty bezpieczeństwa i spełniać normy PN i EN oraz powinny być dopuszczone do obrotu na terenie UE i PL.5) Zamawiający wymaga, aby oferowane wyposażenie spełniały standardy techniczne, eksploatacyjne i jakościowe.6) Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, ale nie później niż wciągu 3 dni daty podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do dokonania ustaleń z Zamawiającym związanych z przedmiotem zamówienia ( np. ustalenie kolorystyki wyposażenia). 7) Szczegółowo przedmiot zamówienia i sposób jego wykonania określają: − opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ, − projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach