Przetargi.pl
„Utrzymanie zieleni na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w latach 2021 - 2022”

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie zieleni na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w latach 2021 - 2022”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie utrzymania zieleni na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w latach 2021 i 2022 w podziale na oferty częściowe tj: 2. Zakres zamówienia obejmuje: ZADANIE nr 1 – WĘGLINIEC, STARY WĘGLINIEC, ZIELONKA ZADANIE nr 2 – Ruszów, Kościelna Wieś, Okrąglica ZADANIE nr 3 - JAGODZIN, PIASECZNA ZADANIE nr 4 - CZERWONA WODA 1. Zakres wykonywanych prac ogrodniczych i porządkowych należy skalkulować łącznie z wywozem odpadów (w tym: pokos, gałęzie, liście, przekwitłe kwiaty itp.), nie przewiduje się składowania powstałych odpadów po wykonaniu usługi celem ich wywozu w innym dniu niż w dniu wykonanej usługi. 2. Koszty zakupu nawozów mineralnych, rośliny kwiatowe, wieloletnie, krzewy, zakup worków, wynajęcia kontenerów, wywozu i utylizacji odpadów ponosi Wykonawca. 3. Wodę do podlewania zapewnia Wykonawca na koszt własny. 4. Prace składające się na przedmiot umowy muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa z zachowaniem wymagań obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż., i branżowych, zgodnie ze sztuka ogrodową oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 5. Koszenie trawników przy drzewach należy prowadzić tak aby nie uszkodzić roślin. W przypadku uszkodzenia roślin Wykonawca zobowiązany jest do nasadzeń rekompensujących szkody. 6. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, odpowiedzialny jest Wykonawca. 7. Przed wysadzeniem kwiatów, bylin i innych nasadzeń Wykonawca przedłoży propozycje gatunków oraz wzór ich posadzeń do zaakceptowania przez Zamawiającego. 8. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca sporządzi harmonogram prac na dany miesiąc i przedstawi go do Zatwierdzenia Zamawiającemu. 9. Zgodnie z przedstawionym harmonogramem stwierdzenie wykonania prac bezpośrednio po ich wykonaniu oraz ich poprawność będą zatwierdzane przez Sołtysów miejscowości lub wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego 10. Każde koszenie obowiązkowo musi być zatwierdzone przez Sołtysa lub przedstawiciela Zamawiającego a wykaszanie traw i usuwanie krzewów z pasów drogowych ma być zatwierdzane wraz z podaniem dokładnej lokalizacji (np. nazwa ulicy, nr posesji) oraz długości wykonanego koszenia - załącznik karta odbioru koszenia 11. W okresie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek zapewnienia stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą wskazując dwa numery telefonu celem przyjmowania zgłoszeń przekazywanych przez Zamawiającego ; 12. Posiadanie biura oraz bazy ze sprzętem. 13. Wykonawca stosując środki ochrony roślin winien prowadzić i przechowywać dokumentację z tym związaną i okazać na żądanie Zamawiającego oraz zobowiązany jest do posiadania odpowiedniego sprzętu do stosowania środków ochrony roślin (art. 41, art. 76 ust. 1, art. 95 ustawy o środkach ochrony roślin) 14. Wykonawca w okresie trwania Umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł w całym okresie trwania umowy, a na 7 dni przed zakończeniem obowiązywania złożonej polisy, przedłoży nowy, aktualny dokument kontynuacji ubezpieczenia pod rygorem wstrzymania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy. VIII INNE 1. Nasadzenie drzewek w uzgodnieniu z Zamawiającym - 10 szt. 2. Pielęgnacja drzewek - pionowanie, mocowanie do palików – wymiana na nowe. 3. W przypadku połamania lub kradzieży istniejących drzewek przy cmentarzu, należy uzupełnić brakujące drzewka na koszt Wykonawcy. 4. Obelisk – kamień przy cmentarzu- koszenie wokół- co najmniej 8 razy w sezonie. 5. Wykaszanie terenu wokół tablic informacyjnych – co najmniej 8 razy w sezonie. 6. Jesienne koszenie i wygrabienie liści co najmniej 3 razy w sezonie oraz do całkowitego ich usunięcia. 7. Wykaszanie traw i usuwanie krzewów z pasów drogowych dróg gminnych na długości 5000 mb i szerokości 1 mb jednostronnego wykaszania w miejscach wskazanych przez zamawiającego (co najmniej 2 razy w sezonie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.wegliniec.pl informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór oświadczenia stanowi Formularz Nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców. 8. Pozostałe dokumenty nie wymienione w pkt. od 1 do 7 niniejszego rozdziału siwz: 1) wypełniony formularz ofertowy - Formularz Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami pkt 12 ppkt. 2-3 rozdziału X SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach