Instytut Rozwoju Miast i Regionów ogłasza przetarg
- Adres: 03-728 Warszawa, Targowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126 342 953, , fax. 126 339 405
- Data zamieszczenia: 2019-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Rozwoju Miast i Regionów
Targowa 45
03-728 Warszawa, woj. małopolskie
tel. 126 342 953, , fax. 126 339 405
REGON: 35658293400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://irmir.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi polegającej na organizacji i zapewnieniu lunchów dla zorganizowanej grupy uczestników oraz zapewnienia jej obsługi kelnerskiej w lokalu zapewnionym przez wykonawcę w Warszawie w okresie do dnia 30.06.2023. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Celem zamówienia jest zawarcie umowy na obsługę cateringową/restauracyjną spotkań organizowanych przez Zamawiającego, w lokalu zapewnionym przez Wykonawcę wraz z obsługą kelnerską, w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2023. 2. Maksymalna liczba spotkań organizowanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy: 50 spotkań. W każdym spotkaniu będzie uczestniczyło do 20 osób. Orientacyjna liczba uczestników będzie podawana przynajmniej jeden dzień przed dniem świadczenia usługi i ostatecznie potwierdzana w dniu świadczenia. 3. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby wskazane przez Wykonawcę miejsce świadczenia usługi znajdowało się nie dalej niż 10 minut pieszo od nieruchomości przy ul. Targowej 45, Warszawa. (czas dojścia mierzony będzie z wykorzystaniem strony https://www.google.com/maps ). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania. 5. Kod CPV: 55520000-1 Usługi dostarczania posiłków, 55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55300000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9. Wadium 1. Wadium w wysokości 1 500,00 zł wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 2. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej powinno zawierać następujące elementy: a. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą; b. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji; c. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji; d. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji; e. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, f. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nazwa banku: Alior Bank S.A. Numer konta: 85 2490 0005 0000 4530 6524 5505 powołując się na nazwę postępowania i nr sprawy 4. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego). 5. Oryginalne dokumenty wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w tym samym miejscu, w którym składana jest oferta. Potwierdzone „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów należy dołączyć do oferty (nie dotyczy polecenia przelewu). 6. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 2.1. i 2.2. Zapytania lub pełnomocnictw, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 2. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Sposób przygotowania oferty: 1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ’’Formularz ofertowy” – załącznik nr 4 do Zapytania oraz załączyć wymagane dokumenty podpisane przez wykonawcę. 2) Zamawiający wymaga przedłożenia następujących dokumentów do oferty: • Dokumenty, z których wynika umocowanie do złożenia oferty dla osoby, która podpisała ofertę (chyba, że umocowanie to wynika z ogólnodostępnych rejestrów tj. KRS i CEIDG). • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania – załącznik nr 2 do Zapytania. 3) Składana oferta musi być zabezpieczona wadium, zgodnie z wytycznymi wskazanymi w pkt 10 niniejszego Zapytania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie na 2024 rok
Dodano: 2024-03-01 - DOŻYWIANIE DZIECI W GMINNYM PRZEDSZKOLU NR 1 W DOBREJ
Dodano: 2024-02-12 - DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
Dodano: 2024-02-09 - DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
Dodano: 2024-02-09 - usługa restauracyjna dla WEiP AGH - KC-zp.272-712/23
Dodano: 2024-01-11 - DOŻYWIANIE DZIECI W GMINNYM PRZEDSZKOLU NR 1 W DOBREJ
Dodano: 2023-12-14 - DOŻYWIANIE DZIECI W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KORZENNA W 2024 R.
Dodano: 2023-12-12 - usługa restauracyjna dla WEiP AGH - KC-zp.272-712/23
Dodano: 2023-11-30 - Wykonanie usługi hotelarskiej i restauracyjnej na potrzeby realizacji 2 dniowej Konferencji dla Pełnomocników Gminnych ds. Uzależnień
Dodano: 2023-08-30 - Organizacja spotkań z grupami interesariuszy w ramach projektu pn.: Ochrona zagrożonych gatunków i siedlisk chronionych w ramach sieci Natura 2000 w Małopolsce – trzecie postępowanie
Dodano: 2023-06-22