Przetargi.pl
„Usługi kompleksowego ubezpieczenia Gminy Nakło nad Notecią wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury”.

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2016-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, fax. 52 386 79 02
    REGON: 092350895
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi kompleksowego ubezpieczenia Gminy Nakło nad Notecią wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia. 2.1 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie Gminy Nakło nad Notecią wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi i pomocniczymi w zakresie: Zadanie 1 a/ Ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej Ubezpieczającego, b/ Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, c/ Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, d/ Ubezpieczenia NNW członków OSP i młodzieżowych Drużyn Pożarniczych, w okresie: 12 miesięcy w terminie: od 01.01.2017 r. do 31.12.2017r. Zadanie 2 Ubezpieczenia komunikacyjnego (OC, NNW, AC/KR, Ass.), zgodnie z terminami wskazanymi w załączniku nr 8 do SIWZ - wykaz pojazdów. Polisy winny być wystawiane indywidualnie dla każdego z pojazdów, zgodnie z terminami wskazanymi w załączniku nr 8. 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt. 3 SIWZ. Opis ten zawiera wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia oraz informacje szczegółowe. Niespełnienie któregokolwiek wymagania opisującego przedmiot zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. 2.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dwa zadania – zadanie 1, zadanie 2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną ilość zadań. Zamawiający nie ogranicza maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Uwaga: zapisy niniejszej SIWZ dotyczą wszystkich zadań (zadania 1, zadania 2) jeśli nie zastrzeżono inaczej. • Wszelkie rozliczenia wynikające z niniejszej umowy ubezpieczenia a w szczególności związane z dopłatą składek oraz zwrotem składek oraz innych rozliczeń, dokonywane będą w systemie pro rata (za każdy dzień) ochrony ubezpieczeniowej, o ile nie zostaną rozliczone na mocy klauzuli automatycznego pokrycia. • Zamawiający w trakcie trwania umowy ma prawo zmiany wartość księgową brutto (początkową) na wartość odtworzeniową (dotyczy budynków), wszelkie rozliczenia wynikające z przeszacowania wartości rozliczane będą w systemie pro rata na warunkach i składkach zgodnych z obowiązującą umową. • Nie ma zastosowania zasada proporcji i z tym związane niedoubezpieczenie. • Spory wynikające z umów ubezpieczenia będą rozpatrywały sądy właściwe dla siedziby Zamawiającego. Powyższe dotyczy wszystkich ryzyk ujętych w SIWZ. • Ubezpieczeniem objęte są jednostki wymienione w pkt. 2 SIWZ wraz ze wszystkimi lokalizacjami, bez względu na przemieszczania pomiędzy różnymi lokalizacjami. • Jeżeli ogólne warunki ubezpieczenia dotyczące danego rodzaju ubezpieczeń zawierają postanowienia korzystniejsze dla Zamawiającego niż określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stosowane będą postanowienia korzystniejsze dla Zamawiającego. • Podane sumy gwarancyjne i limity odnoszą się do rocznego okresu. Ubezpieczyciel wystawi polisy zgodnie ze wskazaniami z pkt. 4 SIWZ. • Termin wypłaty odszkodowania nie będzie uzależniony od zakończenia prowadzonego postępowania karnego w danej sprawie. • W razie zmiany stanu faktycznego w zakresie posiadanego (użytkowanego) mienia podanego w SIWZ do ubezpieczenia Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z ubezpieczenia tego składnika mienia. • Zgłoszenie szkody – po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia publicznego jest zobowiązany do podania osób odpowiedzialnych za likwidację szkód. • Obsługa umów ubezpieczenia wykonywana będzie przez brokera ubezpieczeniowego: M Broker Ubezpieczeniowy Sp. z o. o. : biuro 85-022 Bydgoszcz ul. Gdańska 143/8 reprezentującego Zamawiającego w kontaktach z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach