Przetargi.pl
USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH KOMUNALNO-BYTOWYCH Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 23. BAZĘ LOTNICTWA TAKTYCZNEGO” SPRAWA ZP/37/2019

23 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, -
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 553 505 , fax. 261 553 520
  • Data zamieszczenia: 2019-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
    - -
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 261 553 505, fax. 261 553 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH KOMUNALNO-BYTOWYCH Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 23. BAZĘ LOTNICTWA TAKTYCZNEGO” SPRAWA ZP/37/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych komunalno-bytowych (segregowanych i niesegregowanych) z kompleksów wojskowych: Mińsk Mazowiecki, Życzyn, Siedlce administrowanych przez 23. BLT Mińsk Mazowiecki. 3. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania tj: 1) Zadanie nr 1 – odbiór i wywóz stałych odpadów komunalno-bytowych niesegregowanych (zmieszanych) i odpadów stałych komunalno-bytowych segregowanych z obiektów administrowanych przez 23. Bazę Lotnictwa Taktycznego na terenie m. Mińsk Mazowiecki w kompleksach: K-0799 oraz K-6031. 2) Zadanie nr 2 - odbiór i wywóz odpadów stałych komunalno-bytowych niesegregowanych (zmieszanych) i odpadów stałych komunalno-bytowych segregowanych z obiektów administrowanych przez 23. Bazę Lotnictwa Taktycznego na terenie m. Życzyn w kompleksach: K-0315 oraz K-0507. 3) Zadanie nr 3 - odbiór i wywóz odpadów stałych komunalno-bytowych niesegregowanych (zmieszanych) i odpadów stałych komunalno-bytowych segregowanych z obiektów administrowanych przez 23. Bazę Lotnictwa Taktycznego na terenie m. Siedlce w kompleksach: K-0951, K-0952 oraz K-0960. 4. Częstotliwość wywozu nieczystości, ilość pojemników, ilość odpadów wytwarzanych w ciągu trwania umowy określone zostały w załącznikach odpowiednio dla zadania tj: 1) Zadanie nr 1 – załącznik nr 2a, 2) Zadanie nr 2 – załącznik nr 2b, 3) Zadanie nr 3 – załącznik nr 2c. 5. Rodzaj odpadów: 1) niesegregowane odpady komunalne: - kod 20 03 01 2) segregowane odpady komunalne: szkło - kod 20 01 02 tworzywa sztuczne - kod 20 01 39 papier - kod 20 01 01 6. Zakres usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 2 i w pkt 3 obejmuje: 1) wyposażenie nieruchomości w sprawne, estetyczne i zakryte pojemniki w ilościach i terminach uzgodnionych między stronami, 2) odbieranie odpadów z pojemników oraz odpadów leżących poza pojemnikami w przypadku niezachowania ustalonej częstotliwości, 3) sprzątanie porozsypywanych odpadów podczas opróżniania pojemników, 4) prowadzenie rejestru usługi wywozu odpadów komunalno - bytowych, które każdorazowo kwitował będzie przedstawiciel zamawiającego – wzór rejestru stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy, 5) zapewnienie wykonania usługi zgodnie z ustaloną częstotliwością, o której mowa w pkt 4, ppkt 1), ppkt 2) i ppkt 3) w dni robocze od godziny 7.30 do 14.00, z zastrzeżeniem, że częstotliwość ich wywozu określone zostały szacunkowo i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, 6) postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami (Ustawa z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach – Dz.U. z 2019r. poz. 701 z pożn.zm.) oraz wymaganiami ochrony środowiska (Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska - Dz. U. z 2019r. poz. 1396), 7) transportu odpadów zgodnie z przepisami dotyczącymi transportu i ruchu drogowego. Pojazd oznakowany w sposób trwały i widoczny umożliwiający identyfikację podmiotu świadczącego usługę poprzez umieszczenie na pojazdach nazwę przedsiębiorstwa, 8) przestrzeganie zasad bezpiecznego poruszania się osób przeszkolonych przez zamawiającego w zakresie bezpiecznego poruszania się po drogach komunikacyjnych na terenach kompleksów wojskowych i pojazdów po drogach komunikacyjnych na terenach kompleksów na terenach kompleksów, 9) przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. 7. Inne postanowienia: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości (zmniejszenia) wywozu nieczystości stałych komunalno- bytowych (segregowanych i niesegregowanych) pomiędzy kompleksami w ramach danego zadania, podane ilości są ilościami szacunkowymi (planowanymi). 2) Oferta Wykonawcy na dane zadanie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym miedzy innymi koszty transportu, odbioru i rozładunku, opłaty za korzystania ze środowiska, podatki, ubezpieczenia i inne opłaty i składniki cenowo - kosztowe nie wymienione, które mogą mieć wpływ na wysokość zamówienia. 3) Zamawiajacy zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu przedmiotu umowy zgodnie z § 1 ust 1 i ust 2 ppkt 1), ppkt 2) i ppkt 3). Zmiana umowy – o 10% wartości, zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. 8. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, na które Wykonawca może złożyć ofertę; na każde zadanie sporządzona będzie oddzielna umowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy posiadają: a) Wpis do Rejestru Bazy Danych o Odpadach (BDO), prowadzonego przez Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów prowadzonego zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit.b Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 ze zm.). b) Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2019r. poz. 1579 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach