Przetargi.pl
„Usługa kopania gruntu na rzecz Powiatowego Centrum Inwestycji Sp. z o.o.”

Powiatowe Centrum inwestycji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 572724666
  • Data zamieszczenia: 2018-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum inwestycji Sp. z o.o.
    ul. Daszyńskiego 5
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 572724666
    REGON: 368746941
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatsredzki.pl/bip/spolki-powiatu-sredzkiego/powiatowe-centrum-inwestycji-sp.-z-o.o./zamwienia-publiczne1/ogoszenia-o-przetargach.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa kopania gruntu na rzecz Powiatowego Centrum Inwestycji Sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje prace ziemne polegające na wykopie gruntu z korytowania pod drogę w ilości, terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie powiatu średzkiego, a w szczególności: a) Wykop gruntu będzie odbywał się z terenu przeznaczonego pod budowę drogi na terenie powiatu średzkiego. b) Szacunkowa ilość humusu/gruntu przeznaczonego do wykopu wynosi 1.000,00m3 objętego zamówieniem podstawowym oraz do 23.000,00m3 objętego prawem opcji, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, c) Wykop gruntu koparką obrotową o pojemności załadowczej 1m3 umożliwiającą bezpośredni załadunek materiału/gruntu na terenie budowy – teren nieutwardzony na pojazdy typu: pojazd samowyładowczy. d) Jedno zgłoszenie obejmuje jedną usługę. Jedna usługa może obejmować zamówienie kopania gruntu w ilości od 1 do 1000 m3, zarówno w zamówieniu podstawowym, jak i w zamówieniu korzystającym z prawa opcji, e) Świadczenie usługi kopania realizowane będzie w godzinach dziennych (dni powszednie) od godz. 7.00 do godz. 18.00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; d) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną