Powiatowe Centrum inwestycji Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 572724666
- Data zamieszczenia: 2018-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum inwestycji Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 572724666
REGON: 368746941 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatsredzki.pl/bip/spolki-powiatu-sredzkiego/powiatowe-centrum-inwestycji-sp.-z-o.o./zamwienia-publiczne1/ogoszenia-o-przetargach.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Usługa kopania gruntu na rzecz Powiatowego Centrum Inwestycji Sp. z o.o.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje prace ziemne polegające na wykopie gruntu z korytowania pod drogę w ilości, terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie powiatu średzkiego, a w szczególności: a) Wykop gruntu będzie odbywał się z terenu przeznaczonego pod budowę drogi na terenie powiatu średzkiego. b) Szacunkowa ilość humusu/gruntu przeznaczonego do wykopu wynosi 1.000,00m3 objętego zamówieniem podstawowym oraz do 23.000,00m3 objętego prawem opcji, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, c) Wykop gruntu koparką obrotową o pojemności załadowczej 1m3 umożliwiającą bezpośredni załadunek materiału/gruntu na terenie budowy – teren nieutwardzony na pojazdy typu: pojazd samowyładowczy. d) Jedno zgłoszenie obejmuje jedną usługę. Jedna usługa może obejmować zamówienie kopania gruntu w ilości od 1 do 1000 m3, zarówno w zamówieniu podstawowym, jak i w zamówieniu korzystającym z prawa opcji, e) Świadczenie usługi kopania realizowane będzie w godzinach dziennych (dni powszednie) od godz. 7.00 do godz. 18.00 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45520000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; d) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną