Przetargi.pl
„Usługa druku materiałów promocyjnych w 2019 r. dla Muzeum Historii Katowic”

Muzeum Historii Katowic ogłasza przetarg

  • Adres: 40025 Katowice, ul. Szafranka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 562 134 , fax. 322 562 134
  • Data zamieszczenia: 2019-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Katowic
    ul. Szafranka 9
    40025 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 562 134, fax. 322 562 134
    REGON: 105124100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhk.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa druku materiałów promocyjnych w 2019 r. dla Muzeum Historii Katowic”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne polegające na druku i dostawie materiałów promocyjnych, określone szczegółowo w § 3. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. druk zaproszeń//ulotek/plakatów/biletów na otwarcie wystaw w 2019 r. oraz na inne imprezy organizowane w MHK, tj. 105 wzorów zaproszeń/ulotek/plakatów/biletów w ciągu roku, w tym: 1. 9 wzorów zaproszeń/ulotek A4 po 300 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 2700 egz.) 2. 9 wzorów zaproszeń/ulotek A4 po 500 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 4500 egz.) 3. 1 wzór zaproszenia/ulotki A4 - 1000 egz. zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 1000 egz.) 4. 5 wzorów zaproszeń/ulotek A5 po 100 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 500 egz.) 5. 2 wzory zaproszeń/ulotek A5 po 200 egz. każdego zaproszenia na daną wy-stawę ( w sumie w ciągu roku 400 egz.) 6. 27 wzorów zaproszeń/ulotek A5 po 300 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 8100 egz.) 7. 7 wzorów zaproszeń/ulotek A5 po 400 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę (w sumie w ciągu roku 2800 egz.) 8. 3 wzory zaproszeń/ulotek A5 po 500 egz. każdego zaproszenia na daną wy-stawę ( w sumie w ciągu roku 1500 egz.) 9. 1 wzór zaproszeń/ulotek A5 po 1000 egz. każdego zaproszenia na daną wy-stawę ( w sumie w ciągu roku 1000 egz.) 10. 3 wzory zaproszeń/ulotek DL po 100 egz. każdego zaproszenia na daną wy-stawę ( w sumie w ciągu roku 300 egz.) 11. 6 wzorów zaproszeń/ulotek DL po 200 egz. każdego zaproszenia na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 1200 egz.) 12. 1 wzór folderu(druk i bigowanie) 450mm x 210mm - 3000 egz. folderu na daną wystawę ( w sumie w ciągu roku 3000 egz.) 13. Ogólna liczba zaproszeń/ulotek w ciągu roku: 27 000 egz. 14. Podane formaty zaproszeń/ulotek trzeba będzie bigować w zależności od in-dywidualnego projektu. 15. Papier: kreda matowa – 250 g. 16. Kolorystyka 4+ 4 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby zamawianych zaproszeń /ulotek/programów (zwiększenie lub zmniejszenie liczby wzorów jednego rodzaju za-proszenia/ulotki/programu), o ile nie spowoduje to zwiększenia całkowitej ceny wyko-nania zamówienia podanej przez wykonawcę w ofercie. W związku z tym należy zaznaczyć w szczegółowej kalkulacji koszt każdego rodzaju zaproszenia/ulotki (załącznik nr 1.1 do SIWZ) 18. Do wykonania: druk i bigowanie. Zamawiający za każdym razem dostarczy projekt zaproszenia/ulotki na płycie CD lub pocztą elektroniczną (e-mail, ftp). 19. 7 wzorów plakatów po 30 egz. ( w sumie 210 egz.) plakatów o formacie A2. 20. 1 wzór plakatu po 50 egz. ( w sumie 50 egz.) plakatów o formacie A2. 21. 1 wzór plakatu po 500 egz. ( w sumie 500 egz.) plakatów o formacie A2. 22. 16 wzorów plakatów po 20 egz. ( w sumie 320 egz.) plakatów o formacie A3. 23. Ogólna liczba plakatów w ciągu roku: 1080egz 24. Papier plakaty- kreda połysk 170g 25. Kolorystyka – 4 + 0 26. Do wykonania – druk 27. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby zamawianych plakatów (zwiększenie lub zmniejszenie liczby wzorów jednego rodzaju plakatu), o ile nie spowoduje to zwiększenia całkowitej ceny wykonania zamówienia podanej przez wykonawcę w ofercie. W związku z tym należy zaznaczyć w szczegóło-wej kalkulacji koszt każdego rodzaju plakatu (załącznik nr 1.1 do SIWZ) 28. Bilety 7cm x 21 cm – (2 wzory po 1000egz) w sumie 2000 sztuk 29. Bilety 6,5cm x 13,5cm – (2 wzory po 300egz) w sumie 600 sztuk 30. Bilety 6,5cm x 13,5cm – (2 wzory po 1000egz) w sumie 2000 sztuk 31. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby zamawianych biletów (zwięk-szenie lub zmniejszenie liczby wzorów jednego rodzaju biletów), o ile nie spowodu-je to zwiększenia całkowitej ceny wykonania zamówienia podanej przez wyko-nawcę w ofercie. W związku z tym należy zaznaczyć w szczegółowej kalkulacji koszt każdego rodzaju plakatu (załącznik nr 1.1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie usługi o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze, tj. przygotowali publikację i druk oraz wykonali druk i dostawę przynajmniej dwóch zaproszeń/ulotek, plakatów, biletów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach