Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
- Data zamieszczenia: 2020-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
REGON: 15891289000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Ulica Aleja Róż w Piasecznie” z podziałem na: CZĘŚĆ I: „Przebudowa drogi gminnej ulicy Alei Róż w Piasecznie na odcinku od ulicy Szkolnej do ulicy Sikorskiego oraz odcinka od ul. Sikorskiego w kierunku ul. Okulickiego wraz z opracowaniem projektu i realizacją przebudowy oświetlenia, usunięcia kolizji z linią teletechniczną i usunięcie ewentualnych, innych urządzeń kolidujących wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji wraz ze zgłoszeniem robót budowlanych ” w ramach zadania „Ulica Aleja Róż w Piasecznie” CZĘŚĆ II: „Gospodarka zielenią wraz z wycinką i nasadzeniami zastępczymi przy przebudowie al. Róż na odcinku od ulicy Szkolnej do ul. Sikorskiego oraz od ul. Sikorskiego w kierunku ul. Okulickiego w Piasecznie” w ramach zadania „Ulica Aleja Róż w Piasecznie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia. a. opracowanie projektu przebudowy oświetlenia i istniejących linii teletechnicznych i energetycznych, które kolidują z projektowanym układem drogowym wraz z uzyskaniem skutecznego zgłoszenia robót budowlanych w tym robót drogowych. b. przebudowa drogi gminnej al. Róż w Piasecznie na odcinku od ul. Sikorskiego do ul. Szkolnej wraz z budową miejsc postojowych, przebudową oświetlenia i usunięciem kolizji, zielenią. c. Złożenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu robót i uzyskanie zaświadczenia o nie wnoszeniu sprzeciwu na złożone zawiadomienie o zakończeniu robót Zakres inwestycji obejmuje m.in.: CZĘŚĆ I: 1. Prace projektowe 2. Roboty budowlane: a. Roboty drogowe: - rozbiórki nawierzchni, elementów drogowych oraz fragmentów sieci cieplnej. - drogi -przebudowa drogi, wykonanie zatok postojowych, chodników, przejść dla pieszych i inne niezbędne elementy układu drogowego. - stała organizacja ruchu b. Roboty Sanitarne - budowa przyłączy kanalizacji deszczowej z wpustami drogowymi i studniami. c. Roboty teletechniczne - usunięcie kolizji d. Roboty elektryczne - oświetlenie - usunięcie kolizji CZĘŚĆ II: Zieleń, wycinka, nasadzenia zastępcze, ochrona i zabezpieczenie tymczasowe drzew, pielęgnacja gwarancyjna drzew i krzewów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). w tym dla części I Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). dla części II Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) wypełnione kosztorysy z ilościami podanymi w przedmiarach. 5) ewentualne pełnomocnictwa. 6) dowód wniesienia wadium. 7) harmonogram rzeczowo-finansowo-terminowy dla części I
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16