Gmina Mucharz ogłasza przetarg
- Adres: 34106 Mucharz, Mucharz
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8761483, 8761486 , fax. 338 739 005
- Data zamieszczenia: 2017-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mucharz
Mucharz 226
34106 Mucharz, woj. małopolskie
tel. 033 8761483, 8761486, fax. 338 739 005
REGON: 54331500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mucharz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 150.000 zł z przeznaczeniem na cele określone zgodnie art. 89 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych tj. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficyt budżetowego.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 150.000 zł z przeznaczeniem na cele określone zgodnie art. 89 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych tj. z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficyt budżetowego.” Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia: 3.1. Kwota kredytu: 150.000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 0/100). Kwota zostanie przelana na rachunek organu Gminy Nr 52 8111 1019 2002 2001 6698 0025. 3.2. Przeznaczenie kredytu: na cele określone zgodnie art. 89 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych tj. na pokrycie planowanego deficyt budżetowego. 3.3. Data udzielenia kredytu: uruchomienie kredytu do dnia 12.12.2017r. – kwota 150.000 zł 3.4. Okres kredytowania: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2023r. 3.5. Okres karencji: 30.10.2023r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66130000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr. 72, poz. 665 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - zał. nr 1. 2. Pełnomocnictwo - wzór zał. nr 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną