Politechnika Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, Akademicka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322371334 , fax. 322371334
- Data zamieszczenia: 2017-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
Akademicka 2A
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 322371334, fax. 322371334
REGON: 000001637 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Biblioteki Głównej Politechniki Śląskiej przy ul. Kaszubskiej 23 w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: OZ/B/17/63/MW. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych w budynku Biblioteki Głównej Politechniki Śląskiej. Przedmiotowy obiekt jest zespołem połączonych ze sobą budynków o regularnych prostopadłościennych kształtach: Segment A (wykonany w technologii LIPSK) – 6 kondygnacyjny, podpiwniczony, Segment B1, C – jednokondygnacyjny, Segment B2 dwukondygnacyjny. Parametry budynku: Powierzchnia zabudowy - 2476 m2, Kubatura budynku - 34153 m3, Szerokość elewacji frontowej - 53,69 m, Wysokość budynku - 24,80 m, Maksymalna liczba kondygnacji nadziemnych - 6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, który będzie etapowo udostępniany Wykonawcy z uwagi na fakt, że prace demontażowe płyt elewacyjnych będą powodowały otwieranie się pomieszczeń na zewnątrz. Stąd konieczność odpowiedniego zabezpieczania tych pomieszczeń przed wpływem warunków atmosferycznych. 2. CPV: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane CPV: 45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe CPV: 45.26.26.60-5 Usuwanie azbestu CPV: 45.11.10.00-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne CPV: 45.11.12.20-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu CPV: 45.26.21.00-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań CPV: 45.26.10.00-4 Wykonanie pokryć i konserwacja dachu CPV: 45.26.25.22-6 Roboty murarskie CPV: 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV: 45.44.21.00-8 Roboty malarskie CPV: 45.32.10.00-3 Izolacje cieplne CPV: 45.42.11.00-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów CPV: 45.44.30.00-4 Roboty elewacyjne CPV: 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne CPV: 45.31.23.10-3 Ochrona odgromowa CPV: 45.33.12.10-1 Instalowanie wentylacji 3. Termin wykonania zamówienia: do 16 miesięcy od dnia przekazania frontu robót, w tym wykonanie termomodernizacji elewacji segmentu „A” (część wysoka budynku): do 9 miesięcy od dnia przekazania frontu robót. Zamawiający przewiduje przekazanie frontu robót 01.03.2018 r. (Ze względu na brak możliwości technicznych w pkt II.8 niniejszego ogłoszenia podano tylko jeden, najdłuższy termin realizacji). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 100.000,00 zł. 3. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w innej walucie niż PLN, tj. w EURO lub USD. W takiej sytuacji Zamawiający zastosuje przeliczenie tych walut wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku, gdy na ten dzień NBP nie opublikuje średnich kursów walut, do przeliczenia Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej NBP pod następującym adresem: www.nbp.pl. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. a) wadium wniesione w pieniądzu w walucie PLN należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Numer konta: ING Bank Śląski SA O Gliwice 60 1050 1230 1000 0002 0211 3056 IBAN: PL 60 1050 1230 1000 0002 0211 3056 z adnotacją "Wadium – oznaczenie sprawy: OZ/B/17/63/MW" b) wadium wniesione w pieniądzu w walucie EURO należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Numer konta: ING Bank Śląski SA O Gliwice 68 1050 1230 1000 0023 6055 5748 IBAN: PL 68 1050 1230 1000 0023 6055 5748 z adnotacją "Wadium – oznaczenie sprawy: OZ/B/17/63/MW" c) wadium wniesione w pieniądzu w walucie USD należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Numer konta: ING Bank Śląski SA O Gliwice 82 1050 1230 1000 0002 0291 9312 IBAN: PL 82 1050 1230 1000 0002 0291 9312 z adnotacją "Wadium – oznaczenie sprawy: OZ/B/17/63/MW" UWAGA! Jeżeli przelew będzie zrealizowany przez inny podmiot, niż ten, który składa ofertę, zaleca się aby w tytule przelewu jednoznacznie wskazać, na czyją rzecz wadium zostało wniesione. d) w przypadku wniesienia wadium w innej formie należy oryginał dokumentu złożyć przed upływem terminu składania ofert (osobiście lub pocztą) w miejscu: Politechnika Śląska Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 44 – 100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511 5. Zamawiający zwraca wadium w przypadku okoliczności określonych art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż PLN na rachunek wskazany do wpłaty w PLN (pkt 4 ppkt a), bank Zamawiającego dokona jej przewalutowania na PLN, zatem na rachunku bankowym Zamawiającego znajdzie się kwota wyrażona w PLN (nie może ona być niższa niż wysokość wadium określona w pkt 2). W takiej sytuacji Zamawiający zwróci Wykonawcy kwotę wyrażoną w PLN, a ryzyko ewentualnej różnicy pomiędzy kwotą wpłaconą a kwotą, która zostanie zwrócona po przewalutowaniu (tj. ryzyko różnic kursowych) poniesie Wykonawca. 7. W przypadku wniesienia wadium w walucie PLN na rachunek wskazany do wpłaty w EURO lub USD (pkt 4 ppkt b) i c)), bank Zamawiającego dokona jej przewalutowania na EURO lub USD, zatem na rachunku bankowym Zamawiającego znajdzie się kwota wyrażona w EURO lub USD (po przewalutowaniu zgodnie z zasadą opisaną w pkt 3 nie może ona być niższa niż wysokość wadium określona w pkt 2). W takiej sytuacji Zamawiający zwróci Wykonawcy kwotę wyrażoną w EURO lub USD, a ryzyko ewentualnej różnicy pomiędzy kwotą wpłaconą a kwotą, która zostanie zwrócona po przewalutowaniu (tj. ryzyko różnic kursowych) poniesie Wykonawca. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku okoliczności określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. W treści dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu, muszą znajdować się następujące informacje: a) oznaczenie sprawy, nazwa zamówienia, b) kwota wadium, c) okres ważności dokumentu, d) nazwa i adres Zamawiającego, e) nazwa i adres wnoszącego wadium – Wykonawcy, f) treść oświadczenia gwaranta, zgodnie z którym gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo i nieodwołalnie do wypłacenia kwoty roszczenia z tytułu wadium bez konieczności jego uzasadnienia, o ile Zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium, określonych w ustawie. 10. Termin wypłaty roszczenia, o którym mowa powyżej nie może być dłuższy niż 30 dni od otrzymania od Zamawiającego pierwszego pisemnego żądania. UWAGA! Gwarant nie może uzależniać wykonania obciążającego go świadczenia na rzecz Zamawiającego od zachowania jakichkolwiek innych rygorów poza złożeniem przez Zamawiającego gwarantowi pisemnego oświadczenia, w którym zawarte jest żądanie wypłacenia oznaczonej kwoty pieniężnej na mocy udzielonej gwarancji (np. rygorem powodującym wadliwość złożonego dokumentu będzie zapis typu: kwota gwarancji ulega zmniejszeniu w miarę upływu terminu jej ważności oraz inne tym podobne).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w przyziemiu budynku SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej na potrzeby apteki szpitalnej oraz magazynu odpadów medycznych i komunalnych
Dodano: 2024-05-30 - Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goleszowie
Dodano: 2024-05-29 - „Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7” - etap I
Dodano: 2024-05-29 - 4WOG-1200.2712.30.2024 Roboty budowlane - 3 części: 1. Wymiana uszkodzonego kabla i tymczasowe podłączenie kontenerów mieszkalnych 2. Naprawa instalacji odgromowej 3. Naprawa systemu wentylacji
Dodano: 2024-05-28 - "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
Dodano: 2024-05-27 - Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - II
Dodano: 2024-05-27 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich zlokalizowanych na terenie powiatu zawierciańskiego.
Dodano: 2024-05-27 - Konserwacja i renowacja barokowej Kaplicy Różańcowej p.w. Matki Boskiej Bolesnej w Bukowie
Dodano: 2024-05-27 - Remont łazienek w pawilonach AZALIA i MAGNOLIA oraz wymiana pokrycia dachu na recepcji w Uzdrowisku sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach – Zdroju
Dodano: 2024-05-26 - „Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2024-05-25