Przetargi.pl
Szkolenie dla nauczycieli na potrzeby realizacji Projektu pn.: „Zajęcia z TIK-u źródłem dobrych wyników”

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2020-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenie dla nauczycieli na potrzeby realizacji Projektu pn.: „Zajęcia z TIK-u źródłem dobrych wyników”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli szkół podstawowych Miasta Inowrocławia na potrzeby realizacji projektu pn.: „Zajęcia z TIK-u źródłem dobrych wyników”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeprowadzenie: 1) cz. 1 - jednodniowych, 8- godzinnych (godziny lekcyjne), kursów / warsztatów dla nauczycieli z zakresu podniesienia kompetencji kluczowych TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnych); liczba osób – 220; 11 grup zajęciowych, 20 osobowych; 2) cz. 2 - jednodniowych, 8- godzinnych (godziny lekcyjne), kursów / warsztatów dla nauczycieli z zakresu obsługi urządzeń i oprogramowania zakupionych w ramach Projektu (w tym: tablic interaktywnych z projektorem, drukarek 3D, urządzeń wielofunkcyjnych, tabletów kompatybilnych z robotem, robotów z akcesoriami, zestawów konstrukcyjnych do budowy robotów, laptopów, rzutników, przenośnych wizualizerów wraz z osprzętem, podświetlarką i przystawką do mikroskopu, maszyn do języka Braila; liczba osób – 220; 11 grup zajęciowych, 20 osobowych; 3) cz. 3 – jednodniowych, 8-godzinnych (godziny lekcyjne) kursów / warsztatów dla 26 nauczycieli z zakresu metod pracy z uczniem z niepełnosprawnościami; 26 osób, 5 grup zajęciowych – 5 lub 6 osobowych. 3. Do wykonawcy należy: 1) zapewnienie materiałów szkoleniowych, przerw kawowych, konsultacji z wykładowcą, 2) prowadzenie dokumentacji szkoleniowej (lista obecności, dzienniki zajęć, ankiety ewaluacyjne, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i zaświadczeń o ukończeniu szkolenia), 3) przeprowadzenie testu sprawdzających wiedzę uczestników w danym zagadnieniu tematycznym na zakończenie szkolenia, 4) podsumowanie testów oraz raportu z przeprowadzonego szkolenia, 5) wykonanie około 20 zdjęć z przebiegu każdego ze szkoleń i przekazanie ich na płycie po zakończeniu szkolenia Zamawiającemu, 7) wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, 8) zapewnienia dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia wykładowców. 4. Zamawiający zapewnia sale wykładowe. 5. Wybrany wykonawca do dnia zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program i harmonogram szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (składa się w terminie do 3 dni od dnia złożenia oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach