Miasto Inowrocław ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
- Data zamieszczenia: 2020-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
ul. F. D. Roosevelta 36
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
REGON: 59636900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szkolenie dla nauczycieli na potrzeby realizacji Projektu pn.: „Zajęcia z TIK-u źródłem dobrych wyników” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli szkół podstawowych Miasta Inowrocławia na potrzeby realizacji projektu pn.: „Zajęcia z TIK-u źródłem dobrych wyników”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeprowadzenie: 1) cz. 1 - jednodniowych, 8- godzinnych (godziny lekcyjne), kursów / warsztatów dla nauczycieli z zakresu podniesienia kompetencji kluczowych TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnych); liczba osób – 220; 11 grup zajęciowych, 20 osobowych; 2) cz. 2 - jednodniowych, 8- godzinnych (godziny lekcyjne), kursów / warsztatów dla nauczycieli z zakresu obsługi urządzeń i oprogramowania zakupionych w ramach Projektu (w tym: tablic interaktywnych z projektorem, drukarek 3D, urządzeń wielofunkcyjnych, tabletów kompatybilnych z robotem, robotów z akcesoriami, zestawów konstrukcyjnych do budowy robotów, laptopów, rzutników, przenośnych wizualizerów wraz z osprzętem, podświetlarką i przystawką do mikroskopu, maszyn do języka Braila; liczba osób – 220; 11 grup zajęciowych, 20 osobowych; 3) cz. 3 – jednodniowych, 8-godzinnych (godziny lekcyjne) kursów / warsztatów dla 26 nauczycieli z zakresu metod pracy z uczniem z niepełnosprawnościami; 26 osób, 5 grup zajęciowych – 5 lub 6 osobowych. 3. Do wykonawcy należy: 1) zapewnienie materiałów szkoleniowych, przerw kawowych, konsultacji z wykładowcą, 2) prowadzenie dokumentacji szkoleniowej (lista obecności, dzienniki zajęć, ankiety ewaluacyjne, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i zaświadczeń o ukończeniu szkolenia), 3) przeprowadzenie testu sprawdzających wiedzę uczestników w danym zagadnieniu tematycznym na zakończenie szkolenia, 4) podsumowanie testów oraz raportu z przeprowadzonego szkolenia, 5) wykonanie około 20 zdjęć z przebiegu każdego ze szkoleń i przekazanie ich na płycie po zakończeniu szkolenia Zamawiającemu, 7) wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, 8) zapewnienia dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia wykładowców. 4. Zamawiający zapewnia sale wykładowe. 5. Wybrany wykonawca do dnia zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program i harmonogram szkolenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (składa się w terminie do 3 dni od dnia złożenia oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych w danym zawodzie zgodnie z klasyfikacją ESCO dla max 120 osób w wieku 15 -20 lat.
Dodano: 2023-12-14 - Organizacja konferencji metodycznej dla kuratorów sądowych z terenu województwa kujawsko-pomorskiego w ramach projektu „Trampolina 3”
Dodano: 2023-11-03 - Szkolenie on-line Building Information Modeling - BIM
Dodano: 2023-10-03 - kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń stacjonarnych i online dla potencjalnych beneficjentów
Dodano: 2023-08-02 - Kompleksowe przeprowadzenie cyklu dwudniowych warsztatów kopernikańskich dla dzieci i młodzieży, które będą realizowane na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
Dodano: 2023-07-24 - Przeprowadzenie kursów dla Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie w ramach projektu ,,Dziś nauka jutro praca IV’’
Dodano: 2023-06-05 - Przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu „JESTEM FACHOWCEM – MOGĘ WIĘCEJ!” w zakresie doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego
Dodano: 2023-06-02 - Zajęcia laboratoryjne z zakresu: anatomii zwierząt (prosektorium), zoofizjoterapii, przygotowania i barwienie preparatów histopatologicznych
Dodano: 2023-05-10 - Organizacja konferencji metodycznej dla kuratorów sądowych z terenu województwa kujawsko-pomorskiego w ramach projektu „Trampolina 3”
Dodano: 2023-03-13 - Przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG i TIG złączy pachwinowych oraz kursu spawania metodą MMA w ramach projektu „Dziś nauka jutro praca IV”
Dodano: 2023-02-15