Przetargi.pl
: świadczenie usługi turystycznej polegająca na zorganizowaniu wyjazdu integracyjnego dla uczestników projektu i uczestników Programu Aktywności Lokalnej oraz otoczenia uczestników PAL w ramach realizacji projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 26
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 278 19 55 , fax. 12 278 19 55
  • Data zamieszczenia: 2013-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Sienkiewicza 26 26
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 278 19 55, fax. 12 278 19 55
    REGON: 68317846220000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    : świadczenie usługi turystycznej polegająca na zorganizowaniu wyjazdu integracyjnego dla uczestników projektu i uczestników Programu Aktywności Lokalnej oraz otoczenia uczestników PAL w ramach realizacji projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi turystycznej polegająca na zorganizowaniu wyjazdu integracyjnego dla uczestników projektu i uczestników Programu Aktywności Lokalnej oraz otoczenia uczestników PAL w ramach realizacji projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce zgodnie z poniższymi wytycznymi:1.Wyjazd do Kamiannej: 1)Termin wyjazdu: pomiędzy 26.09.2013 a 30.09.2013 z wyłączeniem soboty i niedzieli,2)Ilość uczestników: maksymalnie 98 osób podzielonych na 2 grupy: a)I grupa: 39 osób uczestników projektu - osoby dorosłe b)II grupa: 57 osób w tym: 30 osób uczestników PAL (młodzież) i 27 osoby z otoczenia oraz 2 pracowników Zamawiającego,3)Podczas wyjazdu: a) 57osób uczestniczyć będzie w - prelekcji przygotowanej przez terapeutę (byłego alkoholika), w wymiarze 6 godz. dydaktycznych na temat Zagrożeń współczesnej młodzieży - alkohol, narkotyki,b)39 osób uczestniczyć będzie w zajęcia z psychologiem w wymiarze 6 godz. dydaktycznych. Zajęcie będą miały na na celu wspieranie rodzin w radzeniu sobie w codziennych konfliktach rodzinnych, naukę umiejętności porozumiewania się i wymianę doświadczeń uczestników szkolenia oraz warsztaty z zakresu spędzania czasu wolnego rodziców z dziećmi w tym zawody - dmuchane sumo, potrójne spodnie, przeciąganie liny. Ponad to przeprowadzenie warsztatów gastronomicznych z robienia chleba, który następnie zostanie skonsumowany wraz z swojską śmietaną przez uczestników wyjazdu. 4)Program wyjazdu:a)godz. 6:30 zbiórka uczestników ul. Sienkiewicza 34 , Gimnazjum Golkowice, Gimnazjum Dobranowice , 32-020 Wieliczka, b)godz. 7:00 wyjazd, c)godz. 10:00 przyjazd do Kamiannej, d)godz. 10:00 - 11.00 zwiedzanie Pasieki Kamiannej e)godz. 11:00 - 11:30 degustacja miodów pitnych, f)godz. 11:30 - 12:30 przejazd do miejsca przeprowadzenia zajęć, charakterystyka miejsca: gospodarstwo ekologiczne o tradycyjnej produkcji zwierzęcej oraz roślinnej, zlokalizowane w pobliżu Kamiannej g)godz. 12:30 - 13:30 obiad według następującego menu na osobę: rosół z makaronem 250 ml, kotlet drobiowy 180 g, ziemniaki 150 g, zestaw surówek 150g, kompot z jabłek 250 ml deser - szarlotka 150g. h)godz. 13:30 - 19:30 zajęcia z terapeutą/psychologiem i)godz. 19:30 - 22:30 powrót do Wieliczki 2.Warunki dodatkowe: a)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. b)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji realizowanych działań, tj. prowadzenia dziennika zajęć, imiennej listy obecności dokumentacji fotograficznej, c)Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na w/w materiałach oraz w miejscu realizacji zajęć logotypów Unii Europejskiej zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie 3.Wykonawca zapewni:1)bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, 2)pokrycie opłat parkingowych, 3)opiekę przewodnika podczas zwiedzania obiektów, 4)transport autokarowy (autokar wyposażony w: WC, barek, DVD, klimatyzację) Autokar ma być dostępny przez cały czas trwania wycieczki. Wykonawca zapewni sprawdzenie stanu technicznego autokaru przez Policję w dniu wyjazdu. Kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Kierowca musi posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika. Wykonawca zapewni autokar sprawny technicznie. Przewoźnik musi posiadać wymagane prawem ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży (zewnątrz jak i wewnątrz).5)właściwą jakość przygotowanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 6)ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę co najmniej 10 000 zł. na każdego uczestnika. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu polisę - umowę ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu, 7)świadczenia dla opiekunów ze strony Zamawiającego takie same jak dla uczestników wycieczek,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgopswieliczka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach