Przetargi.pl
„Świadczenie usługi polegającej na realizacji zadań Animatora w Klubie Seniora w gminie Annopol w ramach projektu „NADAL MŁODZI” – Klub Seniora w gminie Annopol współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne”

Gmina Annopol ogłasza przetarg

  • Adres: 23-235 Annopol, Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 613 063 , fax. 158 613 061
  • Data zamieszczenia: 2019-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Annopol
    Rynek 1
    23-235 Annopol, woj. lubelskie
    tel. 158 613 063, fax. 158 613 061
    REGON: 83040962000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.annopol.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi polegającej na realizacji zadań Animatora w Klubie Seniora w gminie Annopol w ramach projektu „NADAL MŁODZI” – Klub Seniora w gminie Annopol współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na realizacji zadań Animatora w Klubie Seniora w gminie Annopol w ramach projektu „NADAL MŁODZI” – Klub Seniora w gminie Annopol współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne”. Opis Osoba zatrudniona jako Animator zobowiązana jest do wykonania następujących czynności: 1/ Nadzorowanie zajęć projektowych w bieżącej działalności klubu, 2/ Pomaganie uczestnikom w trakcie zajęć, 3/ Zapewnienie zajęć w dniach/godzinach działalności Klubu, w których nie będą prowadzone cykliczne zajęcia dla seniorów (m.in. zorganizowanie gier i zabaw, organizacja zabawy andrzejkowej) 4/ Prowadzenie dokumentacji z prowadzonego wsparcia: lista obecności ze spotkań, programów zajęć, miesięcznych protokołów, harmonogramów oraz innej niezbędnej dokumentacji sprawozdawczej wskazanej przez Zamawiającego, 5/ Stała i bieżąca współpraca z Zamawiającym w zakresie dotyczącym wszystkich działań Klubu Seniora, 6/ Informowanie Koordynatora o każdorazowej nieobecności uczestników na spotkaniach oraz o wszelkich sytuacjach mających wpływ na prowadzenie spotkań zgodnie z umową lub uniemożliwiających wykonanie umowy. 7/ Rozwiązywanie bieżących problemów i utrzymywanie ładu i porządku w pomieszczeniach Klubu Seniora. 8/ Tworzenie grupy wsparcia w ramach Klubu Seniora, 9/ Sporządzanie sprawozdań z działalności Klubu Seniora. Animator będzie wykonywał swoje czynności w Klubie Seniora, który będzie miał zajęcia w Centrum Kultury w Annopolu zlokalizowanym przy ul. Radomska 26 w Annopolu, powiat kraśnicki. Miejsce/pomieszczenia do zajęć zapewnia Zamawiający. Zajęcia będą realizowane zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć, który zostanie opracowany po zakończeniu procesu rekrutacji uczestników oraz personelu w zależności od potrzeb i możliwości uczestników projektu. Biorąc pod uwagę, iż harmonogram realizacji zajęć uzależniony będzie od specyfiki poszczególnych grup, osoby zainteresowane pracą Animatora w projekcie, powinny wykazać się przede wszystkim dyspozycyjnością czasową. Zajęcia w Klubie Seniora będą prowadzone dwa razy w tygodniu w dni powszednie w godzinach od 10.00 do 15.00 w okresie od 01.09.2019r. do 31.12.2020r. Uczestnikami Klubu Seniora jest 50 osób starszych w wieku 60+, niesamodzielnych ze względu na podeszły wiek, stan zdrowia/ niepełnosprawność wymagających opieki w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej 1 czynności dnia codziennego zamieszkujących na terenie miasta i gminy Annopol. Uczestnicy Klubu są osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym. Osoba zatrudniona jako Animator zobowiązana jest do: • prowadzenia zajęć z zachowaniem wysokich standardów jakościowych, w sposób zapewniający osiągnięcie zakładanych celów, w wymiarze czasowym wskazanym w specyfikacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem potrzeb i możliwości uczestników projektu; • prowadzenia zajęć z zachowaniem równości szans, językiem wrażliwym na płeć, bez treści dyskryminujących i wzmacniających stereotypy. • oznaczenia przygotowanych materiałów znakiem Unii Europejskiej, znakiem Funduszy Europejskich oraz oficjalnym logo promocyjnym Województwa Lubelskiego. Papier zawierający stosowne logotypy zostanie udostępniony Wykonawcy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej; • informowania uczestników Projektu i opinię publiczną o współfinansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską w ramach RPO WL; • przekazania Zamawiającemu jednego kompletu przygotowanych materiałów do prowadzenia zajęć; • prowadzenia dokumentacji prowadzonych zajęć, na którą składają się z listy obecności, dziennik zajęć, protokoły, harmonogramy, karty czasu pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego; • przechowywania dokumentacji prowadzonych zajęć w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz systematycznego przekazywania dokumentacji tj. minimum raz w miesiącu; • współpracy z Koordynatorem Projektu; • zgłaszania stwierdzonych nieprawidłowości; • współpracy przy prowadzeniu monitoringu stopnia osiągnięcia wskaźników; • umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych przez Zamawiającego uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowości realizacji Projektu; • udostępniania dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia podmiotom uprawnionym do przeprowadzania kontroli projektu, w ramach którego prowadzone są zajęcia. • Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo, szkody na mieniu oraz wobec osób trzecich powstałe w wyniku wykonywania obowiązków wynikających z umowy, a także z nienależytego ich wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92312240-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1), pkt 6.2 lit. A. i pkt 6.3 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 6.2 lit. B. ppkt 1) – 2) SIWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach