Przetargi.pl
„ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU ”

1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-049 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 183 203 , fax. 261 183 203
  • Data zamieszczenia: 2020-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
    Al. Racławickie 23
    20-049 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 261 183 203, fax. 261 183 203
    REGON: 43102223200011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://1wszk.ezamawiajacy.pl/; www.1wszk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEGLĄDÓW I KONSERWACJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego. Zakres świadczeń będzie obejmował urządzenia medyczne znajdujące się na wyposażeniu 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku, zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2.1-2.28 (Formularz cenowy). Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 28 zadaniach, t. j.: Zadanie nr 1 – sterylizatory i myjnie Zadanie nr 2 – aparat do kriochirurgii Zadanie nr 3 – Videoartroskop Zadanie nr 4 – Analizatory Vitek Zadanie nr 5 – Analizatory ACL Zadanie nr 6 – Analizator Pentra Zadanie nr 7 – monitory, kardiomonitory, systemy monitorowania Zadanie nr 8 – sprzęt okulistyczny I Zadanie nr 9 – tonometr, mikroskop Zadanie nr 10 – sprzęt okulistyczny II Zadanie nr 11– sprzęt endoskopowy Zadanie nr 12 – system monitorowania Zadanie nr 13 – defibrylatory Zadanie nr 14 – diatermia Zadanie nr 15 – stoły i lampy Zadanie nr 16 – ssaki Zadanie nr 17 – EKG Zadanie nr 18 – respiratory I Zadanie nr 19 – respiratory II Zadanie nr 20 – wirówki Zadanie nr 21 – łóżka Zadanie nr 22 – sprzęt okulistyczny III Zadanie nr 23 – aparat Rtg I Zadanie nr 24 – tomograf Zadanie nr 25 – aparaty USG Zadanie nr 26 – aparaty Rtg II Zadanie nr 27– sprzęt medyczny na stałej konserwacji Zadanie nr 28 – przegląd aparatury medycznej w salach operacyjnych i przedoperacyjnych na samochodach, na laboratorium uniwersalnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazane w: Rozdz. IV.1 ppkt. 1.1 niniejszej SIWZ oraz jeżeli dotyczy wskazane w: Rozdz. IV.1. ppkt.1.2, 1.3, 1.4 – Załącznik nr 3 do SIWZ, b) Wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, c) Wypełniony „Formularz cenowy” według kosztów dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia określony w Załączniku nr 2.1-2.28 do SIWZ wskazujące co najmniej na: – przedmiot zamówienia, – typ sprzętu, – rok produkcji, – ilość sprzętu, – ilość przeglądów w ciągu 12 m-cy, – cenę jednostkową netto, – wartość netto oferty w ramach danego zadania, – stawkę podatku VAT w %, – wartość podatku VAT w kwocie, – wartość brutto oferty w ramach danego zadania, Załącznik stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy – Pzp. d) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach