Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z użyczeniem bielizny szpitalnej

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 855 66 08 , fax. 81 855 66 08
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Cicha 14
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 81 855 66 08, fax. 81 855 66 08
    REGON: 43121995700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z użyczeniem bielizny szpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z użyczeniem bielizny szpitalnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) pranie wodne z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną obejmujące pranie, maglowanie i fasonowanie bielizny pościelowej, odzieży roboczej (fartuchy i ubrania lekarskie), ręczników, ścierek, podkładów, firanek, zasłon, obrusów, mopów, worków itp. 2) czyszczenie chemiczne lub wodne przy zachowaniu odpowiednio dobranej technologii i środków piorąco – dezynfekcyjnych ubrań pracowników i pacjentów, poduszek i koców, materaców, pokrowców; 3) naprawę uszkodzonej bielizny oraz odzieży roboczej, pokrowców na materace; 4) dezynfekcję materaców, kołder i poduszek; 5) transport bielizny szpitalnej od i do Zamawiającego; 6) oddzielne pranie i pakowanie bielizny operacyjnej, noworodkowej, dziecięcej i zakaźnej 7) użyczenie nowej, nie używanej bielizny pościelowej i operacyjnej, pidżam, pieluch, rożków, kocyków; 8) wdrożenie systemu RFID pozwalającego na identyfikację i ewidencję asortymentu poddawanego praniu, umożliwiającego bezdotykowe grupowe liczenie; 9) dostarczanie okresowo (raz na 3 m-ce) Zespołowi Kontroli Zakażeń Szpitalnych Zamawiającego wyników (kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem) badań mikrobiologicznych pranej bielizny szpitalnej; 10) w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego na zlecenie Zamawiającego wykonywanie na koszt Wykonawcy, badań mikrobiologicznych bielizny czystej zgodnie z następującymi ustaleniami: a) próbki do badania będą pobierane przez Wykonawcę na wniosek i w obecności członków Zespołu Kontroli Zakażeń Szpitalnych; b) badania będą wykonane w pracowni mikrobiologicznej uzgodnionej z Zamawiającym; c) wyniki badań mikrobiologicznych będą interpretowane i oceniane przez Zespół Kontroli Zakażeń Szpitalnych; 3. Wykonawca wyposaży Zamawiającego w: 1) bramkę/wrzutnię lub inne urządzenie z antenami do odczytywania tagów RFID wraz z zestawem komputerowym i oprogramowaniem do obsługi bramki/wrzutni lub innego urządzenia, a także drukarką, do umieszczenia w magazynie czystym; 2) zestaw komputerowy z oprogramowaniem oraz anteną do odczytywania tagów RFID oraz drukarką do umieszczenia w magazynie czystym; 3) ręczny czytnik do przeprowadzania inwentaryzacji – 1szt. 4) wagę najazdową z legalizacją (wymiar min. 100x100cm) do magazynu czystego – 1szt. 4. Szczegółowe zasady i zakres świadczonych usług objętych przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy, który jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie usługi prania asortymentu objętego umową. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę pracowników na podstawie umowy o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych): zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, osób wykonujących czynności w zakresie usługi prania asortymentu objętego umową. Szczegółowe zasady sposobu dokumentowania przez wykonawcę zatrudnienia osób oraz kontroli dokonywanej przez zamawiającego w zakresie spełnienia przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art.29 ust.3 a ustawy Pzp i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projekcie umowy. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom, z zastrzeżeniem ust. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, jaki zakres zamówienia będzie realizować podwykonawca, a jaki będzie realizował samodzielnie. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie działania i zaniechania podwykonawców jak za działania i zaniechania własne. 8. Jeżeli w SIWZ wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, dopuszcza się przedmiot zamówienia równoważny o parametrach nie gorszych niż we wskazanych przez zamawiającego w dokumentacji. W przypadku powołania się na normy, zamawiający dopuszcza normy równoważne zapewniające równoważny poziom bezpieczeństwa. 9. W przypadku nie wskazania w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SIWZ. Jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne, to jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi/ parametry Zamawiającego. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach