Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy preparatów do dezynfekcji pomieszczeń laboratoriów oraz pokrowców na mopy na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-061/2020

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    Żwirki i Wigury 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dzp.wum.edu.pl ; https://wum.ezamawiajacy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy preparatów do dezynfekcji pomieszczeń laboratoriów oraz pokrowców na mopy na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-061/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów do dezynfekcji pomieszczeń laboratoriów oraz pokrowców na mopy na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety: Pakiet 1 – Sukcesywne dostawy preparatów do dezynfekcji pomieszczeń laboratoryjnych; Pakiet 2 – Sukcesywne dostawy pokrowców na mopy. 2. Zamawiający informuje, że odpowiednio dla Pakietu 1 i 2, Wykonawca w kolumnie 5 tabeli Formularza cenowego, uprawniony jest do określenia liczby sztuk w opakowaniu zbiorczym, jakie Zamawiający będzie zamawiał w trakcie realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że liczba sztuk w oferowanym opakowaniu zbiorczym, nie będzie większa niż wskazana przez Zamawiającego w kolumnie 2 tabeli. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych, stanowiących Załączniki nr 2.1 i nr 2.2 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) dokonania zmiany ilości preparatów do dezynfekcji oraz pokrowców na mopy, wyszczególnionych w Załącznikach nr 2.1 i nr 2.2 do SIWZ, b) ograniczenia przedmiotu zamówienia (asortymentu) ze względu na potrzeby, których Zamawiający nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania, - z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianych preparatów nie przekroczy kwoty umowy, ustalonej na podstawie przyjętej najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie ilościowym lub wartościowym. 5. Zamawiający przeprowadził proces walidacji, którego celem było wykazanie zdolności laboratorium do spełnienia wymagań czystości mikrobiologicznej środowiska dla poszczególnych klas czystości pod względem czystości powietrza i powierzchni w okresie rutynowej pracy oraz w spoczynku. Proces walidacji został przeprowadzony zgodnie ze zgłoszoną organizacją pracy, z użyciem zgłoszonych do stosowania w laboratorium środków i materiałów, których wykaz stanowi załącznik do protokołu walidacji. Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne do wyszczególnionych w Formularzu cenowym (Załączniki nr 2.1 do SIWZ), zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego preparaty (każdy z osobna) spełniają wymagania pozwalające na prowadzenie prac w laboratorium bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. walidacji procesu czyszczenia laboratorium w okresie rutynowej pracy i w spoczynku. 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy preparatów do jednostek organizacyjnych WUM określonych w poszczególnych zamówieniach, b) uzgodnienie terminu dostawy z przedstawicielem Zamawiającego, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego; c) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa, tel.: 22 57-20-296, lub osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy. 7. Zamawiający wymaga dołączenia do każdej dostawy: - w zakresie Pakietu nr 1: certyfikatu analizy dla każdej serii dostarczanego produktu do dezynfekcji. - w zakresie Pakietu 2: certyfikatu jakości produktów sterylnych 8. Zważywszy na utrudnienia związane ze stanem epidemii COVID-19, Zamawiający zaleca skorzystanie z elektronicznej formy komunikacji z Zamawiającym, o której mowa w ust. 5 Rozdziału II niniejszej SIWZ, jak również informuje o możliwości zawarcia przyszłej umowy przy użyciu elektronicznego podpisu kwalifikowanego. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponujący takim podpisem i będzie zmuszony do wyboru tradycyjnej formy komunikacji z Zamawiającym, a jego oferta okaże się najkorzystniejsza, wówczas umowę podpisaną kwalifikowanym podpisem przez pełnomocnika Zamawiającego, Zamawiający prześle Wykonawcy pocztą e-mail, a Wykonawca ją wydrukuje, podpisze w czterech (4) egzemplarzach i trzy (3) z nich przekaże Zamawiającemu za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 oraz z 2019 r. poz. 1051 i 1495), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres wskazany w niniejszej SIWZ do korespondencji, przesyłając jednocześnie skan podpisanej umowy, na adres e-mail: aez@wum.edu.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach