Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg
- Adres: 01-813 Warszawa, Marymoncka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 693 700 , fax. 225 693 712
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
Marymoncka 99/103
01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 693 700, fax. 225 693 712
REGON: 00028909300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cmkp.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa preparatów do dezynfekcji oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa preparatów do dezynfekcji oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego spełniającego wymagania określone w SIWZ. 2. Niniejsze zamówienie podzielone jest na 4 części: 1) Cześć nr 1 – Preparaty do dezynfekcji; 2) Cześć nr 2 – Wkłady do dozownika do dezynfekcji; 3) Cześć nr 3 – Środki ochrony dróg oddechowych i oczu oraz odzież ochronna; 4) Cześć nr 4 – Rękawice jednorazowe. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na dowolnie wybraną liczbę części. 4. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia, określający wymagania Zamawiającego stanowią Załączniki nr 1.1-1.4 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie sukcesywnie, na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty posiadały okres przydatności do użytku nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy. 7. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na rezygnacji z dostawy części przedmiotu zamówienia określonego w Załącznikach nr 1.1-1.4 do SIWZ, co uzależnione jest od zapotrzebowania na dany asortyment w związku z ogłoszonym stanem epidemii oraz zaleceniami przeciwepidemicznymi. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania minimum 10% łącznej wartości brutto przedmiotu umowy zawartej w ramach każdej z części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy (oryginał w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) oferowanym przedmiocie zamówienia, b) częściach zamówienia, na które składana jest oferta c) łącznej cenie ofertowej za realizację danej części zamówienia, d) terminie realizacji zamówienia, okresie gwarancji i warunkach płatności, e) terminie związania ofertą, f) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, g) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm tych podwykonawców; 2) wypełniony formularz cenowy (oryginał w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym), sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załączniki nr 1.1-1.4 do SIWZ, w zależności od części, na które składana jest oferta, zawierający w szczególności oświadczenie o: cenach jednostkowych netto poszczególnych produktów i należnej stawce podatku VAT oraz cenach jednostkowych brutto, wartości brutto i łącznej cenie ofertowej za realizację zamówienia; 3) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie podpisane odpowiednio przez mocodawcę albo notariusza – w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym), w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ (oryginał w postaci papierowej opatrzony własnoręcznym podpisem albo w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym) – dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem – w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem na adres siedziby Zamawiającego albo w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy z wykorzystaniem zakładki „Pytania/Informacje”): 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa środków dezynfekcyjnych oraz preparatów biobójczych (ZP-81/2024)
Dodano: 2024-07-04 - Dostawa preparatów do dezynfekcji do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
Dodano: 2024-06-20 - Sukcesywna dostawa preparatów antyodorowych do MZO w Wołominie Sp. z o.o. z podziałem na 2 części
Dodano: 2024-05-08 - „Dostawa akcesoriów do sterylizacji parowej na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.”
Dodano: 2024-04-17 - Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu i powierzchni oraz preparatów do mycia i dezynfekcji ciała.
Dodano: 2024-04-08 - P-52/2023 Zakup i dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego, powierzchni dużych i małych dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Dodano: 2023-12-14 - Sukcesywna dostawa produktów dezynfekcyjnych
Dodano: 2023-11-10 - Dostawa środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa preparatów myjących, dezynfekcyjnych oraz preparatów do myjni, basenów i kaczek.
Dodano: 2023-09-21 - dostawa środków do dezynfekcji określonych w 5 pakietach
Dodano: 2023-07-20