Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krynicy-Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Kraszewskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 18 472 52 69 , fax. +48 18 472 52 67
- Data zamieszczenia: 2017-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krynicy-Zdroju
ul. Kraszewskiego 37
33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
tel. +48 18 472 52 69, fax. +48 18 472 52 67
REGON: 49002579917113 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk-krynica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o. - 100% własność Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby własne Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krynicy-Zdroju, w 2018 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2 500 litrów , znajdującego się na terenie przedsiębiorstwa w Powroźniku nr 140 w gminie Muszyna ( baza ZSTiS), w łącznej ilości 75 000 litrów i o parametrach opisanych Polska Normą PN-EN 590:2013-12. W skład rzeczowego zamówienia wchodzi sukcesywne zaopatrywanie Zamawiającego w olej napędowy autocysterną Wykonawcy wraz z tankowaniem do zbiornika Zamawiającego w czasie trwania umowy, która będzie podpisana na okres : od 1 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP. Wykonawca zostanie pozytywnie zweryfikowany przez Zamawiającego oceną potwierdzenia spełnienia warunku na zasadzie spełnienia/ nie spełnienia , na podstawie złożonego oświadczenia wstępnego według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika (w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego – np. w konsorcjum) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Świadectwo jakości oferowanego oleju napędowego od producenta, świadczące o spełnieniu wymaganych przez Zamawiającego parametrów lub informacja na temat parametrów oferowanego oleju napędowego (ewentualnie inny dokument określający parametry oferowanego oleju napędowego). Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 4.2.2 (aktualny odpis z właściwego rejestru), ppkt. 4.2.3 (aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego), ppkt. 4.2.4 (aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 4.4.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla dokumentu wskazanego w ust. 4.4.1. lit. a SIWZ) i nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( dla dokumentu wskazanego w ust. 4.4.1 lit.b SIWZ) Wszystkie dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu). Powyższy zapis nie dotyczy Pełnomocnictw, które muszą być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Hurtowa sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego
Dodano: 2024-04-22 - Dostawa paliw płynnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2024-04-04 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw w ramach zadania pn. „Dostawy paliw na potrzeby transportu ZGK „ŁOSOSINA” Spółka z o.o. na rok 2024”
Dodano: 2024-03-15 - Zakup paliw płynnych do samochodów i urządzeń będących w użyciu Urzędu Gminy i Miasta Dobczyce na 2024 rok
Dodano: 2024-02-27 - Dostawa oleju napędowego w 2024 roku
Dodano: 2024-02-04 - Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby własne MPGK Sp. z o.o. w Krynicy-Zdroju, w 2024 roku
Dodano: 2024-01-22 - Zakup i Dostawa paliwa - olej napędowy do pojazdów oraz wydanie kart chipowych, kart magnetycznych aktywne przez okres zawarcia umowy”
Dodano: 2024-01-17 - SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO ORAZ TANKOWANIE POJAZDÓW I SPRZĘTU W BENZYNĘ BEZOŁOWIOWĄ Z DYSTRYBUTORÓW NA POTRZEBY ZAKŁADÓW KOMUNALNYCH SP. Z O. O. W 2024R.
Dodano: 2023-12-28 - Sukcesywna dostawa oleju napędowego w 2024 roku dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Słomnikach
Dodano: 2023-12-18 - DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA POTRZEB CENTRUM USŁUG TURYSTYCZNYCH I KOMUNALNYCH W CIĘŻKOWICACH
Dodano: 2023-12-18