Przetargi.pl
„Sukcesywna dostawa artykułów pomocniczych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 2 części: 1. Artykuły dekoracyjne, 2. Artykuły cateringowe

Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-304 Wałbrzych, ul. Ratuszowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 848 84 94 , fax. 74 848 84 94
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.
    ul. Ratuszowa 6
    58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 848 84 94, fax. 74 848 84 94
    REGON: 20698864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywna dostawa artykułów pomocniczych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 2 części: 1. Artykuły dekoracyjne, 2. Artykuły cateringowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów pomocniczych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo- Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na dwie części: 1. Sukcesywna dostawa artykułów dekoracyjnych, 2. Sukcesywna dostawa artykułów cateringowych, zgodnie z formularzami ofertowo – cenowymi ( załącznik 2a, 2b) stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 2. W związku z prowadzoną w Wałbrzychu akcją „Stop-Plastik” , mającą na celu wyeliminowanie na terenie Gminy Wałbrzych produktów jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych w postaci wszelkich opakowań, opakowań na żywność kubków na napoje, słomek gastronomicznych, mieszadełek do napojów pokrywek na napoje, naczyń i sztućców wykonanych z plastiku , Zamawiający wymaga aby asortyment objęty przedmiotem zamówienia w części 2 (artykuły cateringowe) wykonany był z materiałów ekologicznych ( biodegradowalnych) lub wielokrotnego użytku. Zamawiający nie dopuszcza asortymentu z plastiku. 3. Opakowania przeznaczone do kontaktu z żywnością muszą spełniać wymagania następujących przepisów prawa: a) Ustawa z dnia 11 maja 2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych. b) Rozporządzenie w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z innych tworzyw niż tworzywa sztuczne przeznaczonych do kontaktu z żywnością. c) Rozporządzenie w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z tworzyw sztucznych, a także sposobu sprawdzania zgodności tych materiałów i wyrobów z ustalonymi limitami. d) Rozporządzenie w sprawie granicznej kontroli sanitarnej środków spożywczych oraz materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. e) Rozporządzenie w sprawie wykazu przejść granicznych właściwych dla przeprowadzania granicznej kontroli sanitarnej. f) Rozporządzenie w sprawie wzorów wniosku o dokonanie granicznej kontroli sanitarnej oraz świadectwa spełniania wymagań zdrowotnych. g) Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia 4. Ilości Produktów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do Umowy są wielkościami szacunkowymi, które Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo – asortymentowych w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości wskazanych w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia tzn. do rezygnacji z objętych umową części zamówienia w zakresie do 20% wartości umowy, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu. 6. Produkty dostarczone Zamawiającemu muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, odpowiednio oznakowane i opisane w języku polskim, posiadać cechy i parametry określone w załączniku nr 2a oraz 2b do SIWZ a także muszą posiadać atesty dopuszczające Produkt do obrotu na terenie UE lub inne certyfikaty unijne oraz świadectwa jakości Produktów, o ile są wymagane. 7. Wskazane w SIWZ i jej załącznikach ( w tym w Formularzach asortymentowo – cenowych) typy i symbole, nazwy producentów i dystrybutorów, nazwy własne artykułów, pochodzenie itd. mają charakter przykładowy. Zostały one określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów stawianych przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację dostaw za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania artykułów równoważnych do określonych w formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów, wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem jakościowym i użytkowym. Nie wykazanie artykułów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. 8. Pod pojęciem artykułu równoważnego Zamawiający rozumie artykuły o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same parametry, co artykuły określone przez Zamawiającego. 9. Miejsce dostawy: Magazyn w Hotelu AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu 10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39222100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli posiada kompetencje i uprawnienia wymagane przepisami prawa. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia i dokumenty dotyczące tych podmiotów. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów do oferty dołącza Zobowiązanie o udostępnieniu zasobów 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia i dokumenty składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 5. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 6. Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana. 7. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę usługi, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach