Gmina Radków ogłasza przetarg
- Adres: 57-420 Radków, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 735 000 , fax. 748 735 015
- Data zamieszczenia: 2019-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radków
ul. Rynek 1
57-420 Radków, woj. dolnośląskie
tel. 748 735 000, fax. 748 735 015
REGON: 89071859000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rozwój e-usług publicznych A2B i A2C w Gminie Radków” Część 2 pn.: Modernizacja infrastruktury sieciowej - część aktywna. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Części 2 pn.:Modernizacja infrastruktury sieciowej - część aktywna zadania pn.: „Rozwój e-usług publicznych A2B i A2C w Gminie Radków” z podziałem na 3 części. Część 1 pn.: Modernizacja infrastruktury sieciowej - część pasywna. Część 2 pn.: Modernizacja infrastruktury sieciowej - część aktywna. Część 3 pn.: Zakup sprzętu komputerowego, z czego realizowana jest Część 1 pn.: „Modernizacja infrastruktury sieciowej - część pasywna” nr ogłoszenia o udzieleniu zamówienia 510032925-N-2019 z dnia 20-02-2019 r. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę dwóch serwerów z zainstalowanym oprogramowaniem wirtualizacyjnym pozwalającym na utworzenie z dostarczonych serwerów macierzy dyskowej klastra wysokiej dostępności dla usług, serwera backup z zainstalowanym 64-bitowym serwerowym systemem operacyjnym umożliwiającym zainstalowanie oprogramowania do wykonywania backupu danych. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 3 do SIWZ (OPZ) 2. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia. 2.1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam gdzie przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stosuje wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony Formularz Oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 2. Formularz Cenowy- załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ; 4. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy. Jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprogramowania i sprzętu podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych
Dodano: 2023-10-02 - Zakup serwerów z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-07-19 - Dostawa systemu do archiwizacji badań endoskopowych wraz z integracją z systemem medycznym
Dodano: 2023-01-31 - Dostawa macierzy dyskowej w celu uzupełnienia infrastruktury informatycznej na potrzeby realizacji projektu pn. "Podniesienie dostępności e-usług danych przestrzennych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego we Wrocławiu”
Dodano: 2020-03-27 - Dostawa urządzenia do deduplikacji i przechowywania danych backupowych wraz z konfiguracją na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
Dodano: 2019-08-14 - Dostawa urządzeń komputerowych oraz licencji.
Dodano: 2016-11-21