Przetargi.pl
Rozbudowa Systemu PZGiK oraz uruchomienie nowych e-usług, w tym integracji z ePUAP

Starostwo Powiatowe w Kole ogłasza przetarg

  • Adres: 62600 Koło, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 617 835 , fax. 632 725 825
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kole
    ul. Sienkiewicza
    62600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 632 617 835, fax. 632 725 825
    REGON: 31101899900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwokolskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Systemu PZGiK oraz uruchomienie nowych e-usług, w tym integracji z ePUAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Systemu PZGiK funkcjonującego w Starostwie Powiatowym w Kole. Zakres rozbudowy obejmuje w szczególności Aplikacje i Komponenty niezbędne do świadczenia elektronicznych usług publicznych w zakresie związanym z prowadzeniem Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego oraz Komponenty do integracji i wymiany danych Systemu PZGiK z Systemem Finansowo Księgowym (FK) firmy INFO-SYSTEM Roman i Tadeusz Groszek sp. j. https://www.groszek.pl/ oraz z platformą ePUAP2. Poza powyższym Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Moduł do administrowania Systemem PZGiK oraz zapewnić obsługę prowadzenia mapy hybrydowej przez rozszerzenie zakresu funkcji aktualnie dostępnych w Module obsługi mapy wektorowej / obiektowej oraz zwiększenie uprawnień dostępowych dla użytkowników tak rozbudowanego Systemu PZGiK. 2. Dostarczane przez Wykonawcę Rozwiązanie musi zapewnić prawidłową współpracę z aktualnie działającym u Zamawiającego Systemem PZGiK opartym o programy pakietu Systemu GEO-INFO 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72268000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN). 11) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28 czerwca 2018 do godz. 10:00. 12) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 95 1090 1203 0000 0001 0967 1680 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 13) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 14) Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 15) Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 16) Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 17) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 18) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony druk o nazwie „OFERTA”, 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawcy, którzy należą do tej samej grupy kapitałowej, złożyli odrębne oferty muszą wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie postępowania. (Załącznik Nr 4 lub 5)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach