Przetargi.pl
ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DRÓG POWIATOWYCH UL. REYMONTA NR 2754W I UL. SAMORZĄDOWEJ NR 2758W W OTWOCKU

Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-480 Karczew, ul. Bohaterów Westerplatte
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 806 421 , fax. 227 806 421
  • Data zamieszczenia: 2019-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie
    ul. Bohaterów Westerplatte 36
    05-480 Karczew, woj. mazowieckie
    tel. 227 806 421, fax. 227 806 421
    REGON: 14848593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DRÓG POWIATOWYCH UL. REYMONTA NR 2754W I UL. SAMORZĄDOWEJ NR 2758W W OTWOCKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa skrzyżowania dróg powiatowych Nr 2754W ul. Reymonta i Nr 2758W – ul. Samorządowej w Otwocku w zakresie budowy ronda, ścieżki rowerowej, chodnika, przebudowy zjazdów, budowy oświetlenia ulicznego oraz przebudowy kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej. 2. Informację: a) Zadanie będzie realizowane w województwie mazowieckim, na terenie Miasta i Gminy Otwock, w istniejącym i projektowanym pasie drogowym ul. Władysława Reymonta oraz ul. Samorządowej. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego projektem czasowej organizacji ruchu b) wycinkę kolidujących z inwestycją drzew – informację dotyczące usuwanych drzew znajdują się w projekcie gospodarowania zielenią; c) rozbiórkę kolidujących z inwestycją elementów zagospodarowania terenu m. in. konstrukcja nawierzchni bitumicznej, chodniki, zjazdy o nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej, istniejące krawężniki, oporniki, obrzeża, istniejące ogrodzenia; d) przebudowa istniejącej jezdni ulicy o nawierzchni asfalto-betonowej; e) budowa chodnika o zmiennej szerokości od 1,5 m do 2,0 m; f) budowa ścieżki rowerowej o zmiennej szerokości z nawierzchni bitumicznej; g) przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych, h) budowa urządzeń odwadniających w postaci elementów wpustów ulicznych i zestawów rozsączających – szczegółowe informację dotyczące odwodnienia zawarte zostały w projekcie architektoniczno – budowlanym branży sanitarnej TOM II; i) przestawienie istniejących ogrodzeń; j) przebudowa elementów sieci teletechnicznej – szczegółową informację zawarte zostały w projekcie architektoniczno – budowlanym branży teletechnicznej TOM III; k) przebudowa elementów sieci elektroenergetycznej – szczegółową informację zawarte zostały w projekcie architektoniczno – budowlanym branży elektroenergetycznej TOM IV; l) przebudowa elementów kanalizacji sanitarnej – szczegółową informację zawarte zostały w projekcie architektoniczno – budowlanym branży sanitarnej w zakresie kanalizacji deszczowej TOM VI; m) przebudowa elementów sieci gazociągowej – szczegółową informację zawarte zostały w projekcie architektoniczno – budowlanym branży sanitarnej w zakresie sieci gazociągowej TOM VI; n) wprowadzenie stałej organizacji ruchu, zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, o) opracowanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 4. Pełen zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej. 5. Zamawiający informuje, że przewiduje obiory częściowe oraz płatności częściowe za wykonane prace: a) Roboty przygotowawcze (oznakowanie robót, wycinka drzew), b) Usunięcie kolizji urządzeń elektroenergetycznych, c) Usunięcie kolizji urządzeń kanalizacji sanitarnej, d) Usunięcie kolizji urządzeń teletechnicznych Orange, e) Usunięcie kolizji urządzeń teletechnicznych Netia, f) Usunięcie kolizji urządzeń wodociągowych, g) Usunięcie kolizji urządzeń gazowych, h) Rozbiórka elementów zagospodarowania terenu, i) Budowa urządzeń odwadniających, j) Budowa chodnika, ścieżki rowerowej oraz zjazdów indywidualnych i publicznych, k) Wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej, prace porządkowe, wprowadzenie stałej organizacji ruchu, opracowanie dokumentacji powykonawczej – faktura końcowa 6. Platność częściowa oraz końcowa będzie dokonywana na podstawie faktur częściowych lub końcowej do której Wykonawca zobowiązany jest dołączyć protokół odbioru częściowego podpisany przez Zamawiającego oraz Inspektora bez uwag. 7. Zamawiający informuje, że wykonawca zobowiązany jest do wykonania w 2019 r następujących prac: a) Roboty przygotowawcze (robót, wycinka drzew), b) Usunięcie kolizji urządzeń teletechnicznych Orange, c) Usunięcie kolizji urządzeń teletechnicznych Netia, d) Usunięcie kolizji urządzeń elektroenergetycznych, 8. Prace nie wymienione w pkt. 7 mogą zostać wykonane w 2019 r., z zastrzeżeniem, że nie ulegną wstrzymaniu robót budowlanych przez Inspektora Nadzoru. 9. Faktura końcowa zostanie wystawiona za następujące praca: a) Wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej, b) prace porządkowe, c) wprowadzenie stałej organizacji ruchu, d) opracowanie dokumentacji powykonawczej. 10. Faktura końcowa o której mowa w pkt 9 zostanie wystawiona przez Wykonawcę po otrzymaniu przez Zamawiającego zatwierdzonej dokumentacji powykonawczej. 11. Wykonawca oprócz dokumentacji powykonawczej zobowiązany jest dostarczyć do faktury końcowej Zamawiający informuje, że wykonawca zobowiązany jest do oznakowania terenu zgodnie z opracowaną czasową organizacją ruchu w terminie 25 dni od daty podpisania umowy. 12. Wprowadzenie na teren budowy nastąpi protokolarnie w obecności Zamawiającego, Wykonawcy ora Inspektora nadzoru po uzyskaniu przez Wykonawcę czasowej organizacji ruchu lecz nie później niż 21 dni od daty podpisania umowy. 13. Wymienione wyżej roboty należy wykonać za pomocą wykwalifikowanego personelu i pod nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. 14. Pracę należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych. 15. Przed przystąpieniem do prac zmiennych należy wykonać przekopy kontrolne celem zlokalizowania niezinwentaryzowanych sieci uzbrojenia terenu. 16. Szczegółowy opis robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 17. Materiały, pracowników oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca. 18. Materiały pochodzące z rozbiórki: płytki (ułożone na paletach), krawężniki (ułożone na paletach), obrzeża (ułożone na paletach) należy przywieść do siedziby Zamawiającego. Pozostałe materiały z rozbiórki należą do Wykonawcy. 19. Materiały z wycinki drzew należą do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359). Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej brutto całkowitej podanej w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej – Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie W przypadku złożenia przez wykonawcę dokumentu, oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli dniem publikacji ogłoszenia będzie sobota lub dzień wolny od pracy, wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiający przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z pierwszego dnia roboczego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 2. W przypadku dysponowania osobami będącymi obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, kwestie ww. uprawnień należy rozpatrywać z uwzględnieniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U 2016 poz. 1725) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwie członkowskim UE (Dz. U. 2016 poz. 65). 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z wykonawców nie może polegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunkach prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępnione przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwala na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których zdolności są wymagane. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki: - w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, zostanie spełniony wyłącznie wtedy, jeżeli jeden z wykonawców występujących wspólnie spełni w całości przedmiotowy warunek. Zamawiający nie dopuszcza wykazania sumy wartości usług dla wielu usług w celu spełnienia warunku. - w zakresie wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej może zostać spełniony przez zsumowanie wartości środków finansowych lub zdolności kredytowej wskazanych przez wykonawców występujących wspólnie. 8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe wymagane przez Zamawiającego dla Wykonawcy. 9. W celu oceny czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakresie okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 10. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków udziału polegać na potencjale innych podmiotów w przypadku, gdy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu np. zobowiązania musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 11. Zamawiający oceni czy udostępniane Dostawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Dostawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8. 12. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 poz. 1126) w formule „spełnia/nie spełnia”, oraz na podstawie dokumentów złożonych przez dostawcę, którego oferta oceniona została jako najkorzystniejsza. 13. Podmiot, który zobowiązał się do udostępniania zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie w wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO , w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, należy złożyć wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach