Przetargi.pl
Rozbiórka istniejących i budowa nowych tymczasowych składnic na drewno na terenie Nadleśnictwa Lipusz

Skarb Państwa-Lasy Państwowe-Państwowe Gospodarstwo Leśne-Nadleśnictwo Lipusz ogłasza przetarg

  • Adres: 83424 Lipusz, ul. Brzozowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 680 07 80, 58 680 07 81 , fax. 58 680 07 99
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa-Lasy Państwowe-Państwowe Gospodarstwo Leśne-Nadleśnictwo Lipusz
    ul. Brzozowa 2
    83424 Lipusz, woj. pomorskie
    tel. 58 680 07 80, 58 680 07 81, fax. 58 680 07 99
    REGON: 19003673700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_lipusz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka istniejących i budowa nowych tymczasowych składnic na drewno na terenie Nadleśnictwa Lipusz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka istniejących i budowa nowych tymczasowych składnic na drewno na terenie Nadleśnictwa Lipusz. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę istniejących składnic na drewno, transport płyt na inne tymczasowe składnice na drewno, budowę nowych składnic oraz ponowną rozbiórkę składnic z transportem płyt na plac składowy na terenie Nadleśnictwa Lipusz. Roboty obejmują : 1. Rozbiórkę istniejących nawierzchni składnic z płyt żelbetowych pełnych 300x150x15cm z załadunkiem na samochód; 2. Transport płyt na inną tymczasową składnicę na drewno na terenie Nadleśnictwa Lipusz. Przyjęto średnio odległość transportu 15km po drogach utwardzonych Nadleśnictwa Lipusz i publicznych. Rzeczywista odległość będzie każdorazowo rozliczana indywidualnie. 3. Wykonanie korytowania pod nawierzchnię z płyt; 4. Wykonanie podsypki z pospółki gr. 10cm pod nawierzchnię z płyt; 5. Wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych z rozbiórki; 6. Obsypanie nawierzchni z płyt gruntem z korytowania obustronnie na szerokości min. 0,5m; 7. Ponowną rozbiórkę nawierzchni składnic z płyt żelbetowych pełnych 300x150x15cm z załadunkiem na samochód; 8. Transport płyt i rozładunek na placu składowym Nadleśnictwa Lipusz. Przyjęto średnio odległość transportu 15 km po drogach utwardzonych Nadleśnictwa Lipusz i publicznych. Rzeczywista odległość będzie każdorazowo rozliczana indywidualnie. Rozbiórka istniejących i budowa nowych składnic będzie wykonywana sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego, potwierdzone pisemnym zleceniem prac w formie e-maila z załączonym przedmiarem robót. Zlecenie każdorazowo określać będzie zakres prac do wykonania, lokalizację, termin realizacji, a w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, również szczególne wymagania co do sposobu wykonania prac. Wykonawca zobowiązany będzie do rozpoczęcia prac w terminie 3 dni od daty zlecenia prac przez Zamawiającego. Zamawiający dołoży starań aby wartość robót będących przedmiotem zleceń przypadających do wykonania w ciągu 30 dni nie przekraczała 30% wartości robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia zlecenia. Zamawiający dopuszcza modyfikację zlecenia po jego przekazaniu, jeżeli wystąpią szczególne okoliczności. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załączony do SIWZ kosztorys ślepy oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia: - wykonanie koryta pod nawierzchnie z płyt żelbetowych (pozycja nr 3 kosztorysu ślepego); - wykonanie podsypki z pospółki gr. 10cm (pozycja nr 4 kosztorysu ślepego); - ułożenie płyt z rozbiórki (pozycja nr 5 kosztorysu ślepego). Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo-ekonomiczną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w kosztorysie ślepym opisującym przedmiot zamówienia. Wskazana w SIWZ ilość robót wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy ma charakter szacunkowy. Ilość robót zleconych do wykonania w trakcie realizacji Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres robót mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednak nie mniej niż 50 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 8 ust 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 29 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-05-10 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP PARIBAS 14 2030 0045 1110 0000 0040 3470 w takim terminie, aby pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert t. j. do 2018-05-10 do godz. 10:00. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłynęło w wymaganym terminie, decyduje data wpływu na rachunek bankowy; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wadium w formie wymienionej w punkcie 3.b), 3.c), 3.d), 3.e), należy wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz opisaną w następujący sposób: „Rozbiórka istniejących i budowa nowych tymczasowych składnic na drewno na terenie Nadleśnictwa Lipusz.” w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 tak, aby wadium znalazło się w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 10.05.2018 roku. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie Zamawiającego oraz winny obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt IV.6.3) niniejszego ogłoszenia. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wzór formularza oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ Dokument wypełniony przez wykonawcę według wzoru załączonego do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną z wyszczególnieniem cen materiałów, sprzętu i robocizny. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny każdej pozycji kosztorysu ślepego w ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Brak w ofercie Wykonawcy jakiejkolwiek ceny jednostkowej lub pozycji w kosztorysie ofertowym, uniemożliwiających Zamawiającemu poprawienie ceny oferty, może spowodować odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach