Przetargi.pl
„Roboty remontowo-budowlane obiektów SGGW w Warszawie zlokalizowanych na terenie Kampusu przy ul. Nowoursynowskiej i Rakowieckiej w Warszawie”.

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02787 Warszawa, ul. Nowoursynowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 931 480 , fax. 225 931 481
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego
    ul. Nowoursynowska 166
    02787 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 931 480, fax. 225 931 481
    REGON: 178400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Roboty remontowo-budowlane obiektów SGGW w Warszawie zlokalizowanych na terenie Kampusu przy ul. Nowoursynowskiej i Rakowieckiej w Warszawie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Roboty remontowo-budowlane obiektów SGGW w Warszawie zlokalizowanych na terenie Kampusu przy ul. Nowoursynowskiej i Rakowieckiej w Warszawie”. 3. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę: • prace zabezpieczające przed rozpoczęciem robót (stolarki drzwiowej i okiennej, wyniesienie i zabezpieczenie mebli i pozostałych elementów wyposażenia segmentów mogących ulec uszkodzeniu lub zabrudzeniu), • demontaż i rozbiórka elementów zamontowanych na ścianach przeznaczonych do usunięcia lub do zabezpieczenia w trakcie prac remontowych (w tym m.in.: zdemontowanie paneli odbojowych, usunięcie cokołów, zdemontowanie listew przy ościeżnicach drzwiowych z niezbędnymi naprawami, usunięcie – wywóz zbędnych materiałów), • demontaż i ponowny montaż, zabezpieczenie osprzętu instalacji p.poż., • wykonanie nowych okładzin ściennych lub posadzkowych z płytek ceramicznych (okładziny do akceptacji przez Zamawiającego) • wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych. • remont posadzek (zerwanie wykładziny/płytek, przygotowanie, wyrównanie podłoża i ułożenie nowej wykładziny zmywalnej PCV, gresu lub innych • remont ścian i sufitów (w tym m.in.: wykonanie napraw/uzupełnień tynków, wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach, malowania ścian i sufitów, • wymiana tapet • remont parkietów drewnianych polegający cyklinowaniu i lakierowaniu deszczółek • naprawy elewacji budynków • wykonanie sufitów podwieszanych 4. Wykonawca zobowiązany jest do: • wykonywania robót wymienionych w pkt 3 wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę oraz do przekazania imiennego wykazu osób wykonujących prace objęte przedmiotem niniejszej umowy, ze wskazaniem rodzaju wykonywanych przez nich prac oraz podstawy zatrudnienia, a także jego aktualizowania, na żądanie Zamawiającego oraz do przekazania w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania, dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (według wyboru Zamawiającego: umów o pracę bez ujawniania danych osobowych, comiesięcznych raportów RMUA, itp.), także jeśli pracodawcą jest podwykonawca lub dalszy podwykonawca. • zapewnienia, w przypadku korzystania z podwykonawców, wykonywania robót wymienionych w pkt 3 wyłącznie przez osoby zatrudnione przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; • zobowiązania podwykonawców lub dalszych podwykonawców do tego, aby czynności wymienione w pkt 3 były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez nich na podstawie umowy o pracę. 5. W przypadku gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy będzie korzystał z pomocy Podwykonawców, wówczas zobowiązany jest do wskazania w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia którą powierzy im do wykonania oraz ich firm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach