Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ-ZBUDUJ” W ZAKRESIE PRZEBUDOWY I ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU WIELOFUNKCYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI WYSOKA NA CELE PROWADZENIA OŚRODKA OPIEKI DZIENNEJ

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 252 264 , fax. 172 256 536
  • Data zamieszczenia: 2020-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 252 264, fax. 172 256 536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ-ZBUDUJ” W ZAKRESIE PRZEBUDOWY I ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU WIELOFUNKCYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI WYSOKA NA CELE PROWADZENIA OŚRODKA OPIEKI DZIENNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ-ZBUDUJ” W ZAKRESIE PRZEBUDOWY I ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU WIELOFUNKCYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI WYSOKA NA CELE PROWADZENIA OŚRODKA OPIEKI DZIENNEJ 2. Zmówienie obejmuje zaprojektowanie, przebudowanie i zmianę sposobu użytkowania części budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Wysoka na cele prowadzenia ośrodka opieki dziennej w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zwanym dalej PFU – stanowiącym Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. Zakres rzeczowy zadania obejmuje przygotowanie kompletnej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji technicznej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie pozwalającym na poprawne funkcjonowanie ośrodka opieki dziennej bez konieczności realizacji dodatkowych zamówień wraz z kompletnym wyposażeniem obiektu oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu w wyznaczonym terminie. 1. Zakres robót budowlanych objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: 1) Modernizację instalacji wod-kan, gazowej, C.O, wentylacji, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji – jeżeli będzie wymagana obowiązującymi przepisami; 2) Montaż urządzeń sanitarnych oraz podstawowego wyposażenia łazienkowego – krzesło i uchwyty dla osób niepełnosprawnych (umywalkowe, wc, natrysk) suszarki do rąk, dozowniki mydła, lustra, kosze na śmieci; 3) Wykonanie instalacji przyzywowej, modernizacja instalacji elektrycznej, montaż instalacji teletechnicznej oraz wymiana opraw oświetleniowych. 4) Wyposażenie budynku wraz z technologią podgrzewania posiłków – catering; 5) Dostosowanie obiektu do wymogów i standardów użytkowania przez osoby niepełnosprawne poprzez budowę/montaż rampy/podjazdu w korytarzu na trzystopniowych schodach w dojściu do zaplecza sanitarnego; 6) Częściowe zamurowania, rozbiórki i poszerzenie otworów drzwiowych, wykonanie otworów drzwiowych; 7) Wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej; 8) Montaż nawiewników okiennych w przypadku konieczności skorygowania obiegu powietrza w pomieszczeniach, w szczególności w pomieszczeniu kuchennym; 9) Wymianę parapetów wewnętrznych; 10) Wykonanie szpachlowania, uzupełnień tynku oraz malowanie ścian; 11) Wymianę pokrycia posadzek na płytki ceramiczne w korytarzu i pomieszczeniach mokrych oraz wykładzinę PVC w pomieszczeniu zajęć ruchowych 12) Dostosowanie pomieszczeń do wymogów ppoż. i higieniczno-sanitarnych; 13) Wykonanie prac porządkowych ponadto: 14) Zakres zamówienia obejmuje również dostawę wyposażenia zgodnie ze specyfikacją dostaw oraz zapisami PFU oraz przeprowadzenie niezbędnych uruchomień, prób i sprawdzeń; 15) Uczestnictwo w spotkaniach w siedzibie Zamawiającego na etapie konsultacji rozwiązań projektowych oraz realizacji robót, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego oraz w czynnościach odbiorowych. 16) Inne niewymienione wyżej roboty i czynności opisane w PFU, załącznikach graficznych oraz SIWZ; 17) Opracowanie dokumentacji kosztorysowej z podziałem na odrębne części zadania objęte dofinansowaniem oraz sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej cały zakres realizowanych robót, w tym również robót nie wymagających zgłoszenia lub uzyskania decyzji pozwolenia na budowę; 18) Uzyskanie pozwoleń i uzgodnień w imieniu Zamawiającego na podstawie pełnomocnictw, a w szczególności pozwolenia na budowę w zakresie tego wymagającym i pozwolenia na użytkownie obiektów. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, który został zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.gminalancut.pl 3. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace fizyczne związane z realizacją robót budowlanych. Zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego określone zostały w § 18 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych) do dnia 20.04.2020 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w Rozdz. IX ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument – wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (tj. Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z poźn. zm.) 1) Formularz ofertowy /Zał. Nr 1 do SIWZ/ 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 4) Dowód wpłaty wadium 7. Zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (tj. Dz. U. 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.) oświadczenia, o których mowa w ww. rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 7.1. Dokumenty, o których mowa w ww. rozporządzeniu inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7.2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcy w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy wchodzącego w skład Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę którego dotyczą. 7.4. Zaleca się, aby wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty zostały parafowane zgodnie zasadami reprezentacji. 7.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, innego niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.7. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane /informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. 7.9 WYKONAWCA MAJĄCY SIEDZIBĘ POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) Rozdz. VII pkt 5.3., 5.4 i 5.6. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 1 lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane /informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach