Przetargi.pl
Rewitalizacja placu postojowego i ulicy Kościelnej w Pruchniku

Gmina Pruchnik ogłasza przetarg

  • Adres: 37-560 Pruchnik, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166236113 , fax. 166236130
  • Data zamieszczenia: 2017-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruchnik
    ul. Rynek 1
    37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie
    tel. 166236113, fax. 166236130
    REGON: 650900424
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja placu postojowego i ulicy Kościelnej w Pruchniku
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rewitalizacja placu postojowego i ulicy Kościelnej w Pruchniku”. 2. Zakres zamówienia, obejmuje: 1) Zapewnienie nadzoru archeologicznego na czas prowadzenia robót ziemnych w obszarze ścisłej ochrony konserwatorskiej 2) Opracowanie, zatwierdzenie i wdrożenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy kanalizacji deszczowej w pasie drogowym DW 881 ul. Jana Pawła II 3) Roboty przygotowawcze 4) Wykonanie podbudowy 5) Wykonanie nawierzchni 6) Wykonanie kanalizacji deszczowej Szczegółowy zakres robót został określony w załączniku nr 1 do SIWZ tj. dokumentacja techniczna oraz w przedmiarze robót/ kosztorys ofertowy w excelu do WYCENY stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Załączony przedmiar robót/ kosztorys ofertowy w Excelu stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ Wykonawca winien wycenić i dołączyć do oferty. 4. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną, poleceniami nadzoru inwestorskiego z zachowaniem zasad wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami oraz zgodnie z pozwoleniami na budowę i decyzją Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 5. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości oraz nie będą prowadzić do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na okres nie krótszy niż czas niezbędny do wykonania poniższych czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: Czynności z zakresu robót przygotowawczych: 1) Rozebranie krawężników betonowych, 2) Rozebranie elementów konstrukcji betonowej, 3) Wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni Czynności z zakresu podbudów: 1) Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości 20 cm, 2) Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana mieszarkami doczepnymi Czynności z zakresu nawierzchni 1) Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej na podsypce cementowo-piaskowej; Czynności z zakresu kanalizacji deszczowej: 1) Ułożenie kanałów rurowych, 2) Studzienki kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych o śred. min. 315 mm i głębokości min. 1 m Szczegóły określono w Rozdziale IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach