Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji ogłasza przetarg
- Adres: 02-524 Warszawa, ul. Narbutta
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 849 97 95 , fax. 22 849 94 34
- Data zamieszczenia: 2019-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji
ul. Narbutta 85
02-524 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 849 97 95, fax. 22 849 94 34
REGON: 15540000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wip.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczenia NR 033, piwnicy i hartowni w budynku Starym Technologicznym Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej przy ul. Narbutta 86, 02-524 Warszawa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Remont pomieszczenia 033 ST, piwnicy i hartowni w budynku Starym Technologicznym Wydziału Inżynierii Produkcji przy ul. Narbutta 86, 02-524 Warszawa. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do dnia 31.07.2019 r. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany na podstawie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiaru. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia czynności: roboty budowlane – w zakresie zgodnym ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Rozdział IV i V SIWZ były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). Wykonawca musi zatrudniać wyżej wymienione osoby na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby. Najpóźniej w dniu wprowadzenia na budowę Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listę osób wraz z informacją o podstawie do dysponowania pracownikami oraz informacją o czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby, podpisaną przez te osoby, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy (a od Podwykonawców, o ile są już znani). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 17.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 200, 00 zł. 17.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku PEKAO S.A. IV Oddział Warszawa nr 81124010531111000005005664, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 17.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 17.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.5. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 17.1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 17.2. 17.6. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2. Oferta winna zawierać wypełniony formularz „Oferta” zamieszczony w Rozdziale III SIWZ oraz niżej wymienione dokumenty: 8.2.1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w oryginale lub potwierdzone notarialnie), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.2.2. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia) – jeżeli dotyczy, sporządzone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału II. 8.2.3. Tabelę wartości elementów scalonych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału III. 8.2.4. Informację na temat Podwykonawców („Podwykonawcy”), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału III. 8.2.5. Kosztorys ofertowy jako załącznik do formularza stanowiącego załącznik nr 3 do Rozdziału III. 8.2.6. Wykaz stawek i narzutów na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału III. 8.2.7. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (załącznik 1a) oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1b). 8.2.8. Opisy do podkryteriów 14.5.1. i 14.5.2. oceny ofert wykonane zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 14.5 SIWZ. 8.2.9. Harmonogram realizacji opracowany w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) z podziałem na asortymenty robót według działów STWiORB – asortymenty robót mniej znaczących będą łączone w grupy pod jedną nazwą. Opis asortymentów robót (w tym grup asortymentów robót) w harmonogramie powinien uwzględniać daty rozpoczęcia robót, czas na ich wykonanie, daty ich zakończenia, ich wzajemne zależności (uzależnienie rozpoczęcia danego działania lub jego zakończenia od innych działań) z dokładnością do kolejnego tygodnia kalendarzowego. W planowaniu czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych asortymentów robót Wykonawca uwzględni przerwy wynikające z przyczyn technologicznych. 8.2.10. Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć (dołączyć do oferty) oryginał gwarancji lub poręczenia. – nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Letnie utrzymanie dróg gminnych w roku 2024
Dodano: 2024-05-01 - Budowa i przebudowa sieci dróg na terenie Miasta i Gminy Pilawa – Etap II
Dodano: 2024-04-30 - Remont schodów przed wejściem głównym i wejściem C do Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-30 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. „Miasteczko ruchu drogowego”
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada w Siedlcach – etap II
Dodano: 2024-04-30 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-04-29 - „Remont odcinka drogi gminnej nr 351206W w miejscowości Wawrzyszów, gmina Wolanów”
Dodano: 2024-04-29 - Wykonanie zaleceń opinii kominiarskich dla budynków: ul. Długosza 21, Gibalskiego 11, Piaskowej 9, Piaskowej 11, Skwerze Wyszyńskiego 3, Skwerze Wyszyńskiego 7, Szlenkierów 17, Żytniej 61 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-29 - Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
Dodano: 2024-04-26 - Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
Dodano: 2024-04-26