Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 26-680 Wierzbica, ul. Sienkiewicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 486 182 059 , fax. 486 182 059
- Data zamieszczenia: 2019-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Sienkiewicza 37
26-680 Wierzbica, woj. mazowieckie
tel. 486 182 059, fax. 486 182 059
REGON: 31041000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpswierzbica.finn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w DPS w Wierzbicy, ul. Partyzantów 3. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Symbol wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45431000-7 – kładzenie płytek 45442100-8 – roboty malarskie 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie poszycia podłogi, położeniu płytek podłogowych i malowaniu pomieszczeń w budynku DPS, ul. Partyzantów 3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarze, kosztorysie ofertowym i specyfikacji technicznej, które stanowią załącznik do SIWZ. 4. Malowanie farbami lateksowymi, kolory ustalone z Zamawiającym. 5. Wykładzina z tworzyw sztucznych rolonowych homogeniczna zgrzewna termicznie (TARKET lub równoważna). W jednym pomieszczeniu używać rolek z jednej serii produkcyjnej. Kolor i strukturę uzgodnić z Zamawiającym. 6. Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający zachęca Wykonawcę do dokonania wizji lokalnej w dni powszednie (od poniedziałku do piątku), w godz. 8:00 - 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z Krystyna Sypek - osobą odpowiedzialna za realizacje zadania. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia, odsyłając Wykonawców do składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ. Wobec przyjęcia przez Zamawiającego w przetargu zastosowania art. 29 ust. 3a) ustawy Prawo zamówień publicznych klauzuli społecznej Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy związaną z wykonywaniem czynności fizycznych w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 7. Obowiązek, o którym mowa w ust. 6 nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy prawo budowlane. 8. Wykonawca w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia, o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 6. 9. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z fakturą VAT końcową pisemnego oświadczenia o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 6. 10. Zamawiający może w każdym czasie zawiadomić Państwową Inspekcję Pracy celem przeprowadzenia kontroli, czy osoby wykonujące czynności wskazane w ust. 6 są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2 700 zł. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy DPS w Wierzbicy: BNP PARIBAS 30 1600 1462 1028 1271 8000 0006, z dopiskiem: wadium, przetarg nieograniczony, DPS.271.12.2019 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został załączony do oferty. 6. Wnoszona gwarancja lub poręczenie musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny i bezwarunkowy (płatny na pierwsze żądanie) i musi obejmować cały okres związania ofertą i zawierać w swojej treści postanowienia wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, tj. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 8. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane przez Zamawiającego na rachunku bankowym. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu następuje wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 1) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wart. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa wart. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa wart. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 11. Wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 a i 2 ustawy Pzp zostanie zwrócone; l) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.16.10 ppkt 4 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o zatrudnianiu osób biorących udział we postępowaniu na umowę o pracę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16