Przetargi.pl
REMONT POKRYCIA DACHÓW SALI GIMNASTYCZNEJ W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W BORKOWIE

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 80-180 Gdańsk, ul. Akacjowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 306 52 71 , fax. 58 306 52 71
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borkowie
    ul. Akacjowa 2
    80-180 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 306 52 71, fax. 58 306 52 71
    REGON: 22044822700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spborkowo.pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POKRYCIA DACHÓW SALI GIMNASTYCZNEJ W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W BORKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachów sali gimnastycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Borkowie przy ul. Akacjowej. Inwestycja ma na celu remont pokrycia dachów sali gimnastycznej oraz remont pomieszczeń pomocniczych: szatni, sanitariatów i magazynu sprzętu. Roboty obejmujące remont pokrycia dachowego mają być wykonane zgodnie z oceną stanu technicznego dachów budynków sali gimnastycznej będącej załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz zgodnie z decyzją Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Powiecie Gdańskim nr PINB.5162.12.2017.EB z dnia 15.07.2019r. (załącznik nr 9 do SIWZ). 2. Szczegółowy zakres obejmuje: 1) Naprawę pokryć dachowych a) Dach nad salą gimnastyczną Ułożenie na całej powierzchni dachu styropapy gr. 5 cm, wykonanie odbojów przy kominach ze spadkami, wykonanie nowych obróbek blacharskich kalenicy, murków attyk, kominów i pasów nadrynnowych i pokrycie całej powierzchni dachu dwiema warstwami papy zgrzewalnej. b) Dach nad salą gimnastyki korekcyjnej Rozbiórka pokrycia z blachy trapezowej z łatami, wykonanie nowych obróbek blacharskich kalenicy, murków attyk, kominów, kosza i pasów nadrynnowych i pokrycie całej powierzchni dachu dwiema warstwami papy zgrzewalnej. c) Dach nad pomieszczeniami pomocniczymi: szatni, sanitariatów i magazynu sprzętu sportowego. Naprawa obróbek blacharskich murków attyk, kominów i pasów nadrynnowych i pokrycie całej powierzchni dachu jedną warstwą papy zgrzewalnej. 2) Remont pomieszczeń pomocniczych Remont pomieszczeń pomocniczych: szatni, sanitariatów i magazynu sprzętu sportowego polegający na dwukrotnym malowaniu pomieszczeń farba akrylową lateksową z jednokrotnym gruntowaniem wewnętrznych tynków mineralnych, usunięciu zacieków oraz wymianie czterech wentylatorów łazienkowych. 3) Wywóz i utylizacja odpadów. Wykonawca robót jest zobowiązany do wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku ww. robót. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną, na którą składają się: ocena stanu technicznego dachów budynku sali gimnastycznej, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000 (trzy tysiące) zł 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza zostało zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego nr 38 8335 0003 0119 4351 2000 0080 Bank Spółdzielczy, ul. Wita Stwosza 2 a, 83-000 Pruszcz Gdański przed upływem terminu składania ofert b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w sekretariacie pok. 107 Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borkowie przy ul. Akacjowej 2 , 80-180 Gdańsk przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wniesienia wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w ust. 3 pkt. 1 lit. b-e musi być wystawione na Gminę Pruszcz Gdański. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(dalej: RODO) informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borkowie z siedzibą w Borkowie ul. Akacjowa 2 , 80-180 Gdańsk, który reprezentuje Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borkowie i jest kierownikiem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borkowie. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail: korzuch@infoic.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej: ustawa Pzp), tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postępowaniu – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W zakresie, w jakim obowiązek podania przez Panią/Pana danych nie wynika z ustawy Pzp, pozostałe dane mogą być przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dotyczy to w szczególności danych ułatwiających kontakt z Panią/Panem, takich jak numer telefonu. Administrator nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, jednak w razie powzięcia takich planów przed takim dalszym przetwarzaniem informuje Panią/Pana, o tym innym celu oraz udzieli wszelkich innych stosownych informacji, w szczególności o okresie przechowywania danych oraz przysługujących Pani/Panu prawach. 4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być w szczególności: Poczta Polska S.A., bank obsługujący jednostkę, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, prawne oraz inne organy publiczne, jednostki organizacyjne Gminy Pruszcz Gdański, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, a w przypadku umów współfinansowanych podmioty współfinansujące, kontrolujące i zarządzające lub inne podmioty zaangażowane w realizację programu, z którego pochodzi dofinansowanie, podmiot zewnętrzny nie uczestniczący w postępowaniu oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz umów o dofinansowanie. 7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. 8. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od Pani/Pana, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 9. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 10. W przypadku, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 11. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji zadania nałożonego ustawą na Administratora. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemożliwi jej zawarcie i wykonanie. 12. Mając na względzie powyższe, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę następujących oświadczeń: - oświadczenia o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu – w formularzu oferty według załącznika nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach