Przetargi.pl
Remont oświetlenia ulicznego na placu Mickiewicza w Pilicy polegający na wymianie latarń i opraw świetlnych w ramach projektu – Wymiana oświetlenia ulicznego w Gminie Pilica na instalacje o wyższej efektywności energetycznej

Urząd Miasta i Gminy w Pilicy ogłasza przetarg

  • Adres: 42436 Pilica, ul. Żarnowiecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 735 104 , fax. 326 736 081
  • Data zamieszczenia: 2017-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Pilicy
    ul. Żarnowiecka
    42436 Pilica, woj. śląskie
    tel. 326 735 104, fax. 326 736 081
    REGON: 54326100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oświetlenia ulicznego na placu Mickiewicza w Pilicy polegający na wymianie latarń i opraw świetlnych w ramach projektu – Wymiana oświetlenia ulicznego w Gminie Pilica na instalacje o wyższej efektywności energetycznej
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, która obejmuje remont oświetlenia ulicznego na placu Mickiewicza w Pilicy polegający na wymianie istniejących latarń i opraw świetlnych na latarnie żeliwne (stylowe) zamontowane w miejscu zdemontowanych latarń w ilości: - 23 kpl z 1- oprawą - 4 kpl z 2 – oprawami - 4 wysiegniki z oprawami. Układ pracy sieci oświetleniowej TT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (składająca się z projektu budowlanego i przedmiaru robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 6 i 7 do SIWZ). Inwestycja realizowana będzie na obszarze wpisanym do rejestru zabytków (rej. zab. nr A/1513/93) – układzie urbanistycznym miasta Pilica, w związku z czym dokumentacja projektowa podlegała zatwierdzeniu przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Konserwator określił zakres i sposób prowadzenia robót oraz uzgodnił kształt latarni i wysięgników możliwych do zastosowania. Dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do Konserwatora o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót: rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, demontaż słupów, montaż latarń oświetleniowych, instalowanie sprzętu oświetleniowego, roboty w zakresie budowy linii energetycznych, odtworzenie chodnika z kostki brukowej czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, więc miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach