Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg
- Adres: 02-034 Warszawa, ul. Wawelska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 570 94 63 , fax. 22 570 94 63
- Data zamieszczenia: 2019-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
ul. Wawelska
02-034 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 570 94 63, fax. 22 570 94 63
REGON: 28836600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łazienek oraz adaptacja łazienki i WC dla osób niepełnosprawnych w COI szczegółowo opisanych w pakietach 1-3, nr sprawy Pn-21/19/AR - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje Remont łazienek oraz adaptacja łazienki i WC dla osób niepełnosprawnych w COI szczegółowo opisanych w pakietach 1-3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót : Dla pakietu nr 1 - Załącznik nr 1 - pakiet nr 1 STWiOR, Załącznik nr 2 A- pakiet nr 1 - kosztorys; Dla pakietu nr 2- Załącznik nr 1 – pakiet nr 2 STWiOR, Załącznik nr 2 A – pakiet nr 2 – kosztorys ; Dla pakietu nr 3 –Załącznik nr 1 – pakiet nr 3 STWiOR, Załącznik nr 2 A – pakiet nr 3-kosztorys budowlany, kosztorys sanitarny, kosztorys elektryczny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp wraz z ofertą należy przedłożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ (oraz Załącznikach nr: 2A, 2B do SIWZ - jeżeli dotyczą). 3.W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 3 Pzp (zdolność techniczna lub zawodowa) Zamawiający wymaga: 3.1.wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 1 ( jedną) robotę remontowo- budowlaną o wartości minimum Dla pakietu nr 1 – 15 000,00 PLN brutto Dla pakietu nr 2 - 10 000,00 PLN brutto Dla pakietu nr 3 – 17 000,00 PLN brutto Zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowody należytego wykonania umowy. 3.2.Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, tj.: a)Pracownika - kierownika robót Ww wykaz osób wraz z oświadczeniem - zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, dokumentów wymienionych w pkt. 3 ppkt.3.1 i 3.2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp - zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem Oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: - Aprobat technicznych i higienicznych dla homogenicznych wykładzin rulonowych, które Wykonawca zamierza zastosować przy realizacji zamówienia potwierdzając parametry techniczne i użytkowe z wymaganymi przez Zamawiającego. Podane w wykazach materiałów nazwy handlowe, mają za zadanie określenie stawianego im poziomu wymagań technicznych i użytkowych deklarowanych przez producentów. Wykonawca może zastosować materiały innych producentów pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i użytkowe . 3) Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty załączył: 1. Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej. 2. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wypełniony kosztorys nakładczy - stanowiący Załącznik do niniejszej SIWZ tj; - Załącznik nr 2A –pakiet nr 1; - Załącznik nr 2 A –pakiet nr 2; - Załącznik nr 2 A - pakiet nr 3-kosztorys budowlany, kosztorys sanitarny, kosztorys elektryczny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dąbrowie
Dodano: 2024-07-17 - „Roboty budowlane w zakresie adaptacji dachów oraz montażu OZE - instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z robotami towarzyszącymi, w czterech lokalizacjach w Warszawie”,
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
Dodano: 2024-07-15 - Remont budynku Świetlicy w Klwowie - przetarg powtórzony
Dodano: 2024-07-12 - Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
Dodano: 2024-07-02 - Roboty budowlane - remont dachu, dostawa i wymiana pokrycia dachowego na budynku CLXV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Ostródzkiej 175 w Warszawie dla części B
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych (umywalnie i szatnie) łącznie 8 pomieszczeń w budynku w Dzielnicowym Ośrodku Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
Dodano: 2024-06-24 - "Remont sali dydaktycznej nr 115 oraz przyległego korytarza w budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego"
Dodano: 2024-06-24 - Remont pomieszczeń szkolnych: sali 109, sali 217, sali 305, sali 402, sali 403 oraz przebieralni i holu na IV piętrze w Zespole Szkół Nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego
Dodano: 2024-06-11