Urząd Gminy w Gdowie ogłasza przetarg
- Adres: 32-420 Gdów, Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-12 288 94 40; 0-12 251 41 66 , fax. 0-12 251 40 05
- Data zamieszczenia: 2019-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Gdowie
Rynek 40
32-420 Gdów, woj. małopolskie
tel. 0-12 288 94 40; 0-12 251 41 66, fax. 0-12 251 40 05
REGON: 00053501400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ Remont drogi gminnej nr 560112K ( działka ewidencyjna nr 338/1 ) w km 0+356 - 0+450 oraz 0+559 - 0+822 położonej w miejscowości Niegowić, gm.Gdów ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„ Remont drogi gminnej nr 560112K ( działka ewidencyjna nr 338/1 ) w km 0+356 - 0+450 oraz 0+559 - 0+822 położonej w miejscowości Niegowić, gm.Gdów ” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233230-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami SIWZ. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną