Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Biecz w 2019 r.

Gmina Biecz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-340 Biecz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 134 471 113 , fax. 134 471 113
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
    Rynek 1
    38-340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 134 471 113, fax. 134 471 113
    REGON: 37044061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie Gminy Biecz w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie Gminy Biecz w 2019 r. 2. Zadanie realizowane w ramach Funduszu Sołeckiego na 2019 r. 3. Zakres obejmuje: 1) Modernizację drogi poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze „Graniczna” w m. Korczyna o dł. 37 mb 2) Modernizację drogi poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze „Na Patrzyka” w m. Korczyna o dł. 38 mb 3) Modernizację drogi poprzez położenie nawierzchni asfaltowej na drodze „Na Podedwór – Jasiczka” w m. Głęboka o dł. 28 mb 4) Modernizację nawierzchni poprzez położenie nawierzchni asfaltowej przy Domu Ludowym w m. Głęboka o pow. 99,2 m2 5) Remont dróg gminnych w miejscowości Rożnowice o pow. 45 m2 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - Ogólnej Specyfikacji Technicznej (OST), stanowiącej zał. nr 1 do niniejszej SIWZ, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej zał. nr 2 do niniejszej SIWZ, - przedmiarze robót, stanowiącym zał. nr 3 do niniejszej SIWZ. UWAGA! Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych z wyłączeniem przypadków o których rodzaj pracy może być wykonywany na podstawie innych przepisów prawa. 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia wykonania robót: - robót przygotowawczych, - wykonania robót ziemnych, - wykonania podbudowy, nawierzchni, odwodnienia. Informacje o sposobie dokumentowania zatrudnienia ww. osób oraz o uprawnieniach Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymogu dotyczącego zatrudnienia znajdują się w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących zał. nr 8 do SIWZ. 5. Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych systemów, materiałów niż wskazane w dokumentacji projektowej, jeżeli ich opisanie w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub w przedmiarach robót nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Wykazanie równoważności systemów, materiałów, spoczywa na Wykonawcy. Warunkiem zastosowania równoważnych systemów, materiałów jest spełnienie wszystkich aktualnych i obowiązujących norm, konieczność posiadania parametrów niegorszych od wskazanych w dokumentacji projektowej. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej i przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji. 8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej i projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwa muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia udawadniającego, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów (jeśli dotyczy). Wykonawca może wykorzystać wzór pisemnego zobowiązania stanowiący zał. nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach