Gmina Spytkowice ogłasza przetarg
- Adres: 34745 Spytkowice, Spytkowice
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 688 370 , fax. 182 688 961
- Data zamieszczenia: 2018-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Spytkowice
Spytkowice 26
34745 Spytkowice, woj. małopolskie
tel. 182 688 370, fax. 182 688 961
REGON: 49079651600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
: Remont dróg gminnych: - „Na Sardylówkę” K364648 km 0+000-0+375 w Spytkowicach, -„ Do Koisa” K364624 km 0+000-0+150 w Spytkowicach, -„Grześkowska” K364679 km 0+345-0+375785 w Spytkowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia Remont Drogi Gminnej „Na Sardylowkę” w Spytkowicach w km 0+000 – 0+375 - profilowanie i zagęszczanie podłoża – 1312,5 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa- 1125,00 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek min-bit. 1125,00 m2 - osypka poboczy Remont Drogi Gminnej „Do Koisa” w Spytkowicach w km 0+000 – 0+150 - profilowanie i zagęszczanie podłoża – 525 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa- 495 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek min-bit. 495 m2 - osypka poboczy Remont Drogi Gminnej „Grześkowska” w Spytkowicach w km 0+345 – 0+785 - profilowanie i zagęszczanie podłoża – 1400 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa- 1200 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek min-bit. 1200 m2 - osypka poboczy Przedmiot inwestycji: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji powyższa dokumentacja będzie udostępniana (wypożyczana) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. II. Uwagi ogólne dotyczące realizacji 1. Roboty prowadzone musza być zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, w tym zwłaszcza z ustaleniami Polskich Norm – stosownie do realizowanego zakresu rzeczowego zamówienia. 2. Wykonawca będzie zachowywał warunki bezpieczeństwa pracy oraz wymogi bezpieczeństwa pożarowego. 3. Prace instalacyjne musza być wykonywane w porozumieniu i pod bezpośrednim dozorem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 4. Wszystkie materiały z rozbiórki musza zostać bezzwłocznie wywiezione z terenu Zamawiającego. 5. Na terenie robót Wykonawca musi zachować porządek i przestrzegać przepisów BHP. 6. Wykonawca dostarczy dokumentacje powykonawcza w 3 egz. w wersji pisemnej oraz elektronicznej w terminie 3 dni od pisemnego zgłoszenia gotowości do odbioru robót. 7. Wykonawca dostarczy wszystkie dokumenty, protokoły, certyfikaty na znak bezpieczeństwa użytych materiałów oraz deklaracje zgodności. 9. Zamówienie zostanie zrealizowane z użyciem materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy Prawo budowlane, Dz. U. z 2010 r., Nr 243 , poz. 1623 z pózn. zm.), wymaganiom dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 15. 000,- zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy zł). 10.2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z pózn. zm.). 10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Rabie Wyżnej nr rach.: 35 88 150002 0000 0000 9364 0017 Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje sie datę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego. 10.4. Pozostałe formy wadium wymienione w pkt. 10.2. wymagają złożenia odpowiednich dokumentów w Kasie Urzędu Gminy Spytkowice, 34-745 Spytkowice 26 do dnia 23.08.2018 r. do godz. 10.00. 10.5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde jego żądanie w terminie związania ofertą w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawcy udokumentują, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty , polegającej na wykonaniu robót o podobnym zakresie o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto każda, z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek spełnia każdy wykonawca.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA ODCINKÓW DRÓG GMINNYCH W ŁUCZYCACH I ŁOSOSKOWICACH - UTWARDZENIE POBOCZY
Dodano: 2023-10-30 - MODERNIZACJA TRZECH DRÓG GMINNYCH - UTWARDZENIE POBOCZY
Dodano: 2022-09-05 - Przebudowa i rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z instalacjami c.o., wod.-kan. oraz elektryczną na działce nr ewid. 9972/12, obręb i jednostka ewidencyjna 121502_1.0001 Sucha Beskidzka- III
Dodano: 2021-02-08 - Przebudowa i rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z instalacjami c.o., wod.-kan. oraz elektryczną na działce nr ewid. 9972/12, obręb i jednostka ewidencyjna 121502_1.0001 Sucha Beskidzka- III
Dodano: 2020-12-29 - Przebudowa i rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z instalacjami c.o., wod.-kan. oraz elektryczną na działce nr ewid. 9972/12, obręb i jednostka ewidencyjna 121502_1.0001 Sucha Beskidzka - II
Dodano: 2020-12-03 - Przebudowa drogi powiatowej 1507K Szymbark - Bystra - Szalowa od km 1+550 do km 1+955 w m. Szymbark
Dodano: 2020-09-24 - Przebudowa i rozbudowa budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z instalacjami c.o., wod.-kan. oraz elektryczną na działce nr ewid. 9972/12, obręb i jednostka ewidencyjna 121502_1.0001 Sucha Beskidzka
Dodano: 2020-09-10 - „Rozbudowa Klubu Studenckiego ZAUEK w Pawilonie E”
Dodano: 2020-08-14 - „Modernizacja dróg dojazdowych do pól ul. Polna działka nr 453 w miejscowości Cieślin o długości 420 m, „Przełajka” działka nr 478/5, 729 w miejscowości Kwaśniów Dolny w km 0+000-0+097,5 i 0+117,7 -0+420 o długości 339,8 m.”
Dodano: 2020-08-06 - Remont dróg na terenie Gminy Zawoja w roku 2020 – 2021 - FDS
Dodano: 2020-07-28