Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg
- Adres: 02-517 Warszawa, Rakowiecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225651560, , fax. 225651560
- Data zamieszczenia: 2019-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
Rakowiecka 25/27
02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225651560, , fax. 225651560
REGON: 01525966300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu, elewacji z remontem tarasu w Przedszkolu nr 170 przy ul. Gandhiego 16 w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I ROBOTY BUDOWLANE 1 Docieplenie ścian elewacji 2 Docieplenie cokołu 3 Remont balustrad 4 Remont schodów 5 Remont nisz okiennych 6 Remont pokrycia daszku nad wejściem 7 Remont murku tarasu 8 Remont tarasu na stropie piwnicy 9 Remont tarasu na gruncie 10 Wykonanie docieplenia dachu 11 Remont kominów wentylacyjnych 12 Wymiana stolarki drzwiowej 13 Roboty tymczasowe i towarzyszace RAZEM ROBOTY BUDOWLANE II ROBOTY ELEKTRYCZNE 14 Demontaż instalacji piorunochronnej na dachu oraz zwodów pionowych 15 Zwody poziome na dachu oraz zwody pionowe 16 Uziemienie 17 Rozdzielnice 18 Pomiary - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9 000,00 (słownie: dziewięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018, poz. 798) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie elewacji budynku OSP w Lubominie
Dodano: 2024-03-07 - Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2023-06-29 - Wykonanie remontu budynku nr 13 i nr 14 w kompleksie przy ul. Bystrej nr 1 w Warszawie.
Dodano: 2023-05-10 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. J. Piłsudskiego 59b w Grójcu
Dodano: 2023-03-07 - Termomodernizacja Szkoły podstawowej w Płochocinie w ramach projektu : „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Ożarów Mazowiecki –ETAP II”
Dodano: 2023-01-25 - Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej na działce o nr ewid. 88/1 w miejscowości Druchowo
Dodano: 2022-09-28 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Grębkowie
Dodano: 2022-07-14 - „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Somianka”
Dodano: 2021-01-18 - „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Somianka”
Dodano: 2020-11-20 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Gózd
Dodano: 2020-07-29