Przetargi.pl
„Remont części Oddziału Ginekologiczno-Położniczego z windami w Nowodworskim Centrum Medycznym w Nowym Dworze Mazowieckim”

Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7658308 , fax. 22 7658301
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
    ul. Miodowa 2
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7658308, fax. 22 7658301
    REGON: 30673300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ncm.med.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont części Oddziału Ginekologiczno-Położniczego z windami w Nowodworskim Centrum Medycznym w Nowym Dworze Mazowieckim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont części Oddziału Ginekologiczno-Położniczego z windami w Nowodworskim Centrum Medycznym w Nowym Dworze Mazowieckim”. 2. Remont pomieszczeń - na podłogach zerwanie okładzin i wykonanie wylewki samopoziomującej, ułożenie wykładziny rulonowej z PCV z wywinięciem na ściany, rozebranie okładziny ściennej glazury, obicie tynków, wymiana przewodów elektrycznych: gniazda przewód YDY 3*2,5 mm2 i oświetlenie przewód YDY 3*1,5 mm2, wymiana pionów kanalizacyjnych, rozebranie ścian działowych oraz wykonanie ścianek działowych, demontaż i montaż drzwi z ościeżnicami w ścianach, montaż nowych drzwi z ościeżnicami w ścianach, uzupełnienie tynków, wykonanie okładzin ściennych z glazury „fartuchy”, zeskrobanie starej farby z sufitów i ścian, wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, ściany – malowanie farbą zmywalną, wykonanie lamperii, sufit - malowanie, demontaż i montaż opraw oświetleniowych, wymiana osprzętu elektrycznego, podział sal remontowanych na dwie części poprzez wzniesienie przegrody pyłoszczelnej wzdłuż korytarza dla podziału pomieszczeń po jednej i po drugiej stronie korytarza. 3. Korytarz - zerwanie terakoty i wykonanie wylewki samopoziomującej, ułożenie wykładziny podłogowej wraz z cokołem, zeskrobanie starej farby z sufitów i ścian, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, malowanie ścian farbami zmywalnymi, wykonanie lamperii, demontaż i montaż opraw oświetleniowych, montaż sufitu podwieszanego, montaż instalacji gazów medycznych, montaż drzwi p-poż. 4. Wymiana widy kuchennej 3 przystankowej z drzwiczkami, przebudowa szybu windowego wraz z wymianą instalacji elektrycznej. 5. Naprawa windy osobowej, wymiana drzwi na 3 przystankach z automatyką zamykająco/otwierającą. 6. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, będący podstawą do sporządzenia kosztorysu ofertowego w wersji szczegółowej, który będzie integralną częścią oferty Wykonawcy oraz dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej na terenie Oddziału w celu weryfikacji przedmiaru robót oraz zapoznania się z warunkami realizacji robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić z Panem Rafałem Gołębiewskim tel.: 507 152 491. 8. Wykonawca, który nie dokonał wizji lokalnej, ponosi wszelkie ryzyko związane z wykonaniem zamówienia. 9. Roboty remontowe będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2019, poz. 1186), zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz obowiązującymi przepisami BHP i p.poż.. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie, próby wszystkich materiałów muszą być uzgodnione i przedstawione do akceptacji Zamawiającego. 10. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie. 11. Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości pracy Szpitala, zaleca się aby realizacja robót budowlanych była prowadzona w sposób możliwie jak najmniej zakłócający jego pracę. Wiąże się to między innymi z koniecznością zapewnienia w pełni bezpiecznego dojścia do budynku i dostępu do pomieszczeń, w których będą przebywali pracownicy oraz Pacjenci Nowodworskiego Centrum Medycznego. 12. Wykonawca na własny koszt i ryzyko zapewnia wywóz gruzu i innych odpadów. 13. Dostęp do energii elektrycznej, wody i podłączenia do kanalizacji dla potrzeb realizacji robót zapewnia Zamawiający. Wykonawca ponosi koszty zużycia energii elektrycznej wykorzystywanej do zasilenia maszyn i urządzeń. 14. Roboty zostaną rozliczone kosztorysem powykonawczym. 15. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 24 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach o/ Nowy Dwór Mazowiecki nr rachunku 19 8009 1062 0012 9554 9007 0005, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 11/PN/19 Remont części Oddziału Ginekologiczno-Położniczego z windami w Nowodworskim Centrum Medycznym w Nowym Dworze Mazowieckim” 5) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Kopertę należy oznaczyć - „Wadium w postępowaniu 11/PN/19 Remont części Oddziału Ginekologiczno-Położniczego z windami w Nowodworskim Centrum Medycznym w Nowym Dworze Mazowieckim” 7) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8) Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1) formularz formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny z Kosztorysu ofertowego. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę oferty; 2) Kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej. 3) Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 4) Parametry techniczne sprzętu stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ 5) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 7 do SIWZ. 6) oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – sporządzone wg Załącznika nr 6 do SIWZ. 7) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 8) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach