Przetargi.pl
Remont Auli 301 w budynku Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej

Politechnika Lubelska ogłasza przetarg

  • Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81)5384103
  • Data zamieszczenia: 2019-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
    ul. Nadbystrzycka 38D
    20-618 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81)5384103
    REGON: 00000172600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pollub.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa, publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Auli 301 w budynku Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o wartości szacunkowej niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia jest Remont Auli 301 w budynku Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej. Okres gwarancji: min. 3 lata. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z dokumentacją techniczną, będącą załącznikiem do Specyfikacji Zaleca się odbycie wizji lokalnej (po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu – tel. 81 538 46 32)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 23 1240 2382 1111 0000 3902 0877 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego / księgowania (sugerujemy dokonać operację bankową ze stosownym wyprzedzeniem).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert w kryterium „Jakość” Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć na potrzeby prezentacji oferowane krzesło audytoryjne. Zasady prezentacji zostały określone w punkcie 18.2 SIWZ. Uwaga! Oferta Wykonawcy, który nie dostarczy krzeseł na prezentację zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wraz z ofertą należy przedłożyć: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 4.Inne wymagane dokumenty: 4.1.Wzór oferty na roboty budowlane - Wypełniony formularz „Wzór oferty”, podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ ( w formularzu oferty należy w szczególności podać cenę brutto za całość, deklarowany okres gwarancji, deklarowany termin realizacji oraz wskazać nazwę i model a także producenta oferowanych krzeseł audytoryjnych) 4.2. PEŁNOMOCNICTWO - Do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, w szczególności dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach