Przetargi.pl
Realizacja robót budowlanych w ramach projektu pn: „Utworzenie centrum Usług Społecznych w Piekarach Śląskich przy ulicy Kusocińskiego 4 i ulicy Żwirki 23” w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Oś Projektowa X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna. Działanie 10.2 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych. Poddziałanie 10.2.1 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych ZIT.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja robót budowlanych w ramach projektu pn: „Utworzenie centrum Usług Społecznych w Piekarach Śląskich przy ulicy Kusocińskiego 4 i ulicy Żwirki 23” w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Oś Projektowa X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna. Działanie 10.2 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych. Poddziałanie 10.2.1 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych ZIT.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Realizacja robót budowlanych w ramach projektu pn: „Utworzenie centrum Usług Społecznych w Piekarach Śląskich przy ulicy Kusocińskiego 4 i ulicy Żwirki 23” w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Oś Projektowa X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna. Działanie 10.2 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych. Poddziałanie 10.2.1 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych ZIT. 1.Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: a) część I dotycząca budynku przy ul. Kusocińskiego 4 w Piekarach Śląskich, b) część II dotycząca budynku przy ul. Żwirki 23 w Piekarach Śląskich. Prowadzone postępowanie dotyczy tylko części II. II. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku biurowego związana z konieczną zmianą sposobu użytkowania obiektu, który ma być przeznaczony na utworzenie w nim Centrum Usług Społecznych w Piekarach Śląskich. Uzupełnieniem zabudowy jest pochylnia i schody zewnętrzne. Obiekt usytuowano na dz. nr 329/43, przy ul. Żwirki 23 w Piekarach Śląskich. W związku z koniecznością dostosowania budynku do utworzenia w nim Centrum Usług Społecznych zaproponowano nowy układ przestrzenny pomieszczeń, spełnienie wymaganych przepisami warunków technicznych oraz przystosowanie obiektu do dostępności dla osób niepełnosprawnych. Koniecznym stało się wykonanie nowej klatki schodowej zgodnej z przepisami, które przede wszystkim wynikają z wymogów dróg ewakuacyjnych. Projektowane schody przewidziano do wykonania w projektowanej części dobudowanej od strony elewacji tylnej w wewnętrznym narożu budynku. W zakresie dostępu osób niepełnosprawnych do obiektu przewidziano wykonanie lekkiej, ażurowej pochylni zewnętrznej umożliwiającej wejście od strony elewacji tylnej na poziom parteru budynku. Wewnątrz przewidziano zastosowanie platformy schodowej o torze krzywoliniowym umożliwiającej dostęp na poziom kondygnacji I-go piętra. Dla spełnienia wymaganych przepisami sanitariatów zaprojektowano nowe z rozdziałem dla mężczyzn oraz kobiet i osób niepełnosprawnych. Parametry techniczne po rozbudowie: 1.Powierzchnia użytkowa 267,3 m2 2.Wymiary rzutu 14,75 x 15,63 m 3.Wysokość 8,74 m 4.Kubatura 1588 m3 5.Powierzchnia zabudowy 203 m2 III. Zakres prac obejmuje m.in.: 1. Nowy budynek klatki schodowej. a) rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej – ok. 63,75 m2, b) roboty ziemne – ok. 233,66 m3, c) ławy fundamentowe żelbetowe – ok. 13,55 m3, d) izolacje przeciwwilgociowe ław fundamentowych – ok. 7,06 m3, e) fundamenty z bloczków betonowych – ok. 13,74 m3, f) izolacje przeciwwilgociowe powłokowe – ok. 97,38 m2, g) izolacje pionowe ścian z folii kubełkowej – ok. 36 m2, h) izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych – ok. 77.26 m2, i) ściany z bloczków z betonu komórkowego – ok. 33,17 m3, j) stropy gęstożebrowe – ok. 49,41 m2, k) płyta OSB -3 – ok. 22,99 m2, l) pokrycie dachu papą termozgrzewalną – ok. 22,99 m2, m) schody żelbetowe, zabiegowe z płytą gr.15 cm – ok. 10,09 m2, n) tynki wielowarstwowe i malowanie elewacji – ok. 57,17 m2, o) tynki zwykłe, gładzie, malowanie farbami emulsyjnymi – ok. 102,96 m2, p) drzwi aluminiowe – ok. 3,17 m2, q) okładziny schodów – ok. 24,85 m2, r) balustrada ze stali nierdzewnej – ok. 3,0 m, s) dostawa i montaż platformy dla niepełnosprawnych – 1 kpl, t) instalacja odgromowa wraz z pomiarami, u) dostawa i montaż pochylni dla niepełnosprawnych z konstrukcji stalowej – 1 kpl. 2. Przebudowa i remont części istniejącej. a) roboty ziemne – ok. 26,4 m3, b) murki oporowe z cegły klinkierowej - ok. 11,61 m2, c) schody żelbetowe – ok. 0,58 m3, d) wykucie z muru ościeżnic drewnianych – 12 szt, e) roboty rozbiórkowe ścian z cegieł i elementów konstrukcji zbrojonych, f) wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł – ok. 41,4 m, g) wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów drzwiowych – ok. 13,66 m3, h) skrzydła drzwiowe - ok. 14,4 m2, i) belki stalowe z dwuteownika 160 mm – ok. 20,1 m, j) uzupełnienie stropów z płyt prefabrykowanych typu WPS – ok. 15,5 m2, k) izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych – ok. 15,5 m2, l) tynki wewnętrzne – ok. 189,7 m2, m) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi – ok. 865,5 m2, n) ścianki działowe – ok. 20,55 m2, o) sufity podwieszone o konstrukcji metalowej – ok. 18,83 m2, p) posadzki z płytek typu gres – ok. 69,63 m2, q) licowanie ścian płytkami – ok. 76,13 m2, r) wymiana okien i drzwi – ok. 36,54 m2, s) ścianki aluminiowe szklone z drzwiami – ok. 13,56 m2, t) posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych – ok. 192,9 m2, u) rurociągi miedziane – ok. 60 m, v) grzejniki stalowe – 7 szt, w) wyburzenie dobudówki – 1 kpl. 3.Elewacja. a) rusztowania ramowe – ok.469 m2, b) roboty rozbiórkowe rur spustowych i obróbek blacharskich, c) demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej – 1 kpl, d) tynki zwykle kat. III – ok. 200,7 m2, e) ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi – ok. 423,8 m2, f) ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi – cokół – ok. 59,87 m2, g) zabezpieczenie ścian przeciw „graffiti” – ok. 169,3 m2, h) roboty blacharskie, i) zadaszenie wejścia – systemowe z profili aluminiowych – 1 kpl. Instalacje elektryczne. 1.Roboty zewnętrzne. a) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej – ok. 18,0 m2, b) demontaż kabla – ok. 12 m, c) układanie kabli w rowach kablowych – ok. 20,0 m, d) oprawa oświetleniowa zewnętrzna ledowa – 1 szt, e) nawierzchnie z kostki brukowej betonowej – ok. 18,0 m2. 2.Roboty wewnętrzne. a) montaż przepustów rurowych z przebijaniem otworów - 6 szt, b) wykucie bruzd – ok. 80 m, c) wykonanie pasów tynków – ok. 80 m, d) montaż puszek podtynkowych bakielitowych – 28 szt, e) przewody kabelkowe w izolacji polwinitowej – 80,0 m, f) montaż opraw oświetleniowych rastrowych – kpl. 20, Instalacje wod-kan. 1.Instalacja wewn. a) rurociągi z tworzyw sztucznych – ok. 75,0 m, b) bateria stojąca dla umywalki – 3 szt, c) bateria zlewozmywakowa stojąca – 2 szt, d) zawory kulowe – 7 szt, e) zawory przelotowe i zwrotne - 2 szt, f) zawór antyskażeniowy – 1 szt, g) elektryczny podgrzewacz pojemnościowy – 4 kpl, h) montaż rurociągów z PCW – 75,0 m, i) montaż czyszczaków kanalizacyjnych – 2 szt, j) montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym – 3 szt, k) montaż pisuarów z zaworem spłukującym – 1 kpl, l) montaż zlewozmywaków – 1 szt, m) urządzenia sanitarne na elemencie montażowym – ustęp – 3 kpl, n) urządzenia sanitarne na elemencie montażowym – ustęp dla niepełnosprawnych – 1 kpl, o) urządzenia sanitarne na elemencie montażowym – umywalka dla niepełnosprawnych – 1 kpl. 2.Układ wodomierzowy. a) wodomierz – 1 szt, b) zespół zabezpieczający – 1 szt, c) zawory kulowe o śr. nominalnej 25 mm – 2 szt, d) filtr osadnikowy siatkowy o śr. nominalnej 25 mm – 1 szt, e) zawór antyskażeniowy – 1 szt, IV. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. V. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych VI. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) roboty związane z rozbiórką nawierzchni, wykucia, rozbiórki elementów betonowych i stalowych, roboty ziemne; roboty: fundamentowe, izolacyjne, związane z wykonaniem i wykończeniem ścian, sufitów i posadzek, związane ze stropami, pokryciem dachu, wykonaniem schodów; roboty: konstrukcyjne, tynkarskie, malarskie, okładzinowe; montaż: stolarki, balustrady, platformy i pochylni dla osób z niepełnosprawnościami; roboty w zakresie: instalacji odgromowej, wykonania rurociągów miedzianych z zabudową grzejników, rozbiórki; roboty elewacyjne, roboty blacharskie, roboty instalacyjne elektryczne w zakresie robót zewnętrznych i wewnętrznych, roboty instalacyjne wod-kan w zakresie montażu rurociągów i armatury. Powyższy wymóg nie dotyczy osób nadzorujących te roboty, a wykonujących samodzielne funkcje techniczne na budowie takiej jak: kierownik budowy, kierownik robót. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt VIa oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 2 projektu umowy. VII.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 8 na który składają się: 1) Dokumentacja projektowa 2) STWIORB, 3) Kosztorys ofertowy (przedmiar robót).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 18 000,00 złotych ( słownie : osiemnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach