Przetargi.pl
Realizacja projektu zgłoszonego do budżetu obywatelskiego w m.st. Warszawie na rok 2020: „Skwer bielański – salonik reymontowski”

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-808 Warszawa, ul. Grębałowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 864 19 00 , fax. 22 835 06 12
  • Data zamieszczenia: 2020-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
    ul. Grębałowska
    01-808 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 864 19 00, fax. 22 835 06 12
    REGON: 10858838000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https//zgn-bielany.waw.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja projektu zgłoszonego do budżetu obywatelskiego w m.st. Warszawie na rok 2020: „Skwer bielański – salonik reymontowski”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest Zamówienie dotyczy: Zagospodarowania okrągłego placyku i terenu wokół niego przy alei Reymonta/Żeromskiego, w formule zaprojektuj i wybuduj. Przyszły Wykonawca: 1. opracuje niezbędną dokumentację techniczną (projekt zagospodarowania działki lub terenu wykonany przez projektanta posiadającego wymagane uprawnienia budowlane zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy prawo budowlane oraz projekt techniczny) 2. uzyska stosowne uzgodnienia, w tym należy uwzględnić m.in. fakt, że: a. w zakresie robót jest instalacja elektryczna - uzgodniony z Innogy Stoen Operator – warunki przyłączeniowe w załączniku b. teren jest objęty ochroną konserwatorską c. teren częściowo znajduje się w pasie drogowym, w tym m.in.: • uzgodnienia z Wydziałem Utrzymania i Remontów Dróg Zarządu Dróg Miejskich konstrukcji i sposobu wykonania projektowanych i planowanych do przebudowy istniejących nawierzchni w pasie drogowym al. Reymonta • uzyskanie w trybie określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. zatwierdzonego przez Biuro Polityki Mobilności i Transportu Urzędu m.st. Warszawy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót – opcjonalnie • uzyskanie zezwolenia zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót w pasie drogowym (oraz pokrycie związanych z tym ewentualnych opłat) d. prace w terenach zagospodarowanych zielenią należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w „Standardach kształtowania zieleni Warszawy” (załącznik nr 7 do Programu ochrony środowiska dla m.st. Warszawy na lata 2017-2020 z perspektywą do 2023 r.) w uzgodnieniu z Zarządem Zieleni m.st. Warszawy 3. dokona zgłoszenia robót (Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie o prawie do dysponowania terenem, reszta procedury będzie w gestii Wykonawcy) 4. wykona przedsięwzięcie zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta m.st. Warszawy Nr 1682/2017 z dnia 23.10.2017r., z wyłączeniem odstępstwa na wykonanie nawierzchni skweru z trzech kolorów kostki betonowej układanej w dekoracyjny deseń (udzielenie odstępstwa w załączniku) 5. Wykonawstwo projektu obejmuje m.in.: a. Zburzenie starego murku wokół placyku, b. Wybudowanie nowego w zmodernizowanej koncepcji architektonicznej z wykończeniem jak na załączonej wizualizacji c. Wykonanie zieleni między murkami jak na załączonej wizualizacji d. Wmontowanie w murki lamp oświetleniowych, nie kolidujących z oświetleniem al. Reymonta i nie uciążliwe dla mieszkańców budynków zlokalizowanych przy placyku e. Wymianę nawierzchni placyku (dwu-trzy kolorowa kostka ułożona w dekoracyjny deseń podkreślająca charakter placyku np. wzór układający się promieniście od środka placyku (przed realizacją zaprojektowanie 2-3 wzorów mozajek, do wyboru przez Zamawiającego), f. Zaprojektowanie i zagospodarowanie terenu wokół placyku - nasadzenie np. iglaków, niskich drzewek lub krzewów (ok.15-20 drzewek i krzewów), rewitalizacja trawnika. g. Zakup i montaż 6 ławek lub zaprojektowanie ciekawych ławek z oparciami wkomponowanych w murek. h. Wraz z ławkami zakup 6 szt. koszy na śmieci o wyglądzie, takim, jak ławki (komplet) i. W fazie projektowania skorygować kształt placyku, aby tworzył koło (obecnie jest nieregularnym owalem).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest obowiązany w terminie do dnia: 15.07.2020 r. do godz. 10:00 wnieść wadium w wysokości: 9 000,00 zł Wadium może być wnoszone w: 13.1.1 pieniądzu; 13.1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 13.1.3 gwarancjach bankowych; 13.1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 13.1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 13.2 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy prowadzony w banku: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr 79 1030 1508 0000 0005 5088 4054 w tytule przelewu: „wadium w postęp. sygn. 31/KT/2020/W 13.3 Dowód wniesienia wadium należy złożyć wraz z ofertą. Oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji), Wykonawca składa wraz z ofertą. 13.5 Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej termin wniesienia wadium jest terminem uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 10.6 Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie 2.2.2 2. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika/osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców. skazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach