Gmina Trzebinia ogłasza przetarg
- Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
- Data zamieszczenia: 2019-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
ul. Marszałka Piłsudskiego 14
32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
REGON: 52723300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
.: Realizacja dwóch zadań projektowych: I . Projekt techniczny ul. Kasztanowa w Czyżówce II. Projekt techniczny ul. Słonecznej w Myślachowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oddzielnie dla każdego z n/w zadań drogowych, wraz z dopełnieniem formalności wymaganych ustawą Prawo Budowlane (dokonanie skutecznego zgłoszenia robót lub uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę), uprawniających do realizacji zadania: I. Przebudowy ul. Kasztanowej w Czyżówce II.Przebudowy i rozbudowy ul. Słonecznej w Myślachowicach Każdy projekt stanowi przedmiot odrębnego zamówienia – Oferenci mogą składać oferty na wybrane przez siebie zadanie, przy czym dla każdego zadania należy złożyć odrębną ofertę w odrębnej kopercie. Kod CPV – 71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania CHARAKTERYSTYKA POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ: I.Projekt przebudowy ul. Kasztanowej w Czyżówce Przebudowa ul. Kasztanowej w Czyżówce obejmować będzie odcinek: od połączenia z drogą powiatową (ul. Długa) do końca istniejącej zabudowy (granica pomiędzy działkami 128/2 i 128/3) Orientacyjny przebieg odcinka drogi objęty zadaniem – według załącznika graficznego nr 1. Zakres przebudowy ul. Kasztanowej: wykonanie wzmocnienia lub wymiany warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni (nawierzchnia bitumiczna) – w zależności od wyników badań geologicznych; zabudowanie krawężników najazdowych na całej długości przebudowywanego odcinka (obustronnie); wykonanie przebudowy istniejących zjazdów; utwardzenie poboczy drogi (przestrzeń między krawężnikami i ogrodzeniami posesji); zabezpieczenie korpusu drogowego przed osuwaniem się na niżej położony teren na długości ok. 20 m – wzdłuż posesji nr 13; wykonanie systemu odwodnienia w celu przejęcia wód opadowych z powierzchni jezdni przed włączeniem ul. Kasztanowej do drogi powiatowej i ich odprowadzenie do rowu biegnącego wzdłuż ul. Długiej, którego początek znajduje się w odległości ok. 40 m – na działce nr 642/2 przy ogrodzeniu posesji nr 77. Sytuacyjny przebieg drogi po przebudowie – według stanu istniejącego (w granicach istniejącego pasa drogowego), przy czym wykonanie zabezpieczenia korpusu drogowego w rejonie posesji nr 13 wymagać będzie czasowego zajęcia terenu tej posesji w celu wykonania zabezpieczenia, a wykonanie planowanego systemu odwodnienia – uzyskania zgody Zarządcy drogi powiatowej na przeprowadzenie zaprojektowanych urządzeń odwadniających przez pas drogowy drogi powiatowej – do rowu na działce nr 642/2. Uzyskanie zgód w imieniu Zamawiającego – będzie obowiązkiem Wykonawcy. Parametry techniczne drogi: • Klasa drogi: droga wewnętrzna • Długość odcinka: ok. 0,315 km • Droga jednojezdniowa, jednopasowa • Szerokość jezdni 3,0 – 4,0 m • Prędkość projektowa: Vp = 40 km/h (na terenie zabudowy) • Przekrój poprzeczny: uliczny • Odwodnienie: powierzchniowe, według stanu istniejącego z uwzględnieniem wykonania odwodnienia przed włączeniem ul. Kasztanowej do drogi powiatowej • Rodzaje nawierzchni: jezdnia – nawierzchnia bitumiczna , zjazdy – nawierzchnia bitumiczna lub kostka brukowa betonowa. II.Projekt przebudowy i rozbudowy ul. Słonecznej w Myślachowicach Przebudowa ul. Słonecznej w Myślachowicach obejmować będzie odcinek: od zakrętu w rejonie posesji nr 5 (granica między działkami nr 1187/4 i 1187/30) do zakrętu w rejonie posesji nr 16. Natomiast rozbudową objęty będzie fragment: od zakrętu w rejonie posesji nr 16 do końca istniejącej zabudowy (granica między działkami nr 1187/55 i 1187/53), wraz z odcinkiem dł. ok. 15 m do połączenia z ul. Spokojną. Orientacyjny przebieg odcinka drogi objęty zadaniem – według załącznika graficznego nr 2 (siwz). Zakres przebudowy i rozbudowy ul. Słonecznej: wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni – nawierzchnia bitumiczna, okrawężnikowana (na początkowym odcinku do rejonu posesji nr 16 – jednostronnie, na dalszym odcinku – obustronnie), szerokość jezdni będzie dostosowana do uwarunkowań wynikających z lokalizacji istniejących ogrodzeń posesji i zakres inwestycji nie będzie obejmował wykonania poszerzeń jezdni, które wymagałyby rozbiórki lub przebudowy ogrodzeń; przebudowa istniejących zjazdów do posesji w granicach działek stanowiących pas drogowy (nawierzchnia z kostki brukowej betonowej); rozwiązanie problemu odwodnienia drogi, przy czym system kanalizacji deszczowej zostanie wykonany na odcinku od zakrętu w rejonie posesji nr 16 do końca istniejącej zabudowy i będzie przejmował wody spływające z początkowego odcinka (od początku zakresu do posesji nr 16) oraz zabezpieczał przed napływem wód z drogi na działkę nr 1187/61, a także na tereny położone na przedłużeniu drogi w stronę wschodnią; z uwagi na brak innego, niż w głąb ziemi, sposobu odprowadzenia wód opadowych, rozwiązania projektowe uwzględniać będą wykonanie studni chłonnych lub skrzynek rozsączających w celu odprowadzenia wód opadowych z pasa drogowego do gruntu (o ile pozwolą na to warunki gruntowo-wodne, które będą określone na podstawie wykonanych przez Projektanta odwiertów geologicznych); Parametry techniczne drogi: • Klasa drogi: wewnętrzna • Długość odcinka: ok. 0,443 km • Droga jednojezdniowa, jedno / dwupasowa • Szerokość jezdni 3,0 - 4,5 m • Prędkość projektowa: Vp = 40 km/h (na terenie zabudowy) • Przekrój poprzeczny: półuliczny / uliczny • Odwodnienie: kanalizacja deszczowa • Rodzaje nawierzchni: jezdnia – nawierzchnia bitumiczna zjazdy – kostka brukowa betonowa UWAGA: W celu uregulowania stanu prawnego gruntów zajętych pod drogę na odcinku objętym przebudową, na zlecenie Urzędu Miasta w Trzebini realizowane jest ustalenie granic w trybie ewidencji gruntów. Planowane zakończenie prac geodezyjnych – do końca lipca br. WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE WSZYSTKICH ZADAŃ: Dla każdego zadania należy opracować dokumentację projektową spełniającą wymagania wynikające z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa oraz zawierającą następujące elementy: 1. Projekt budowlany (w przypadku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę) – 5 egz; 2. Materiały do zgłoszenia robót (w przypadku braku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę) – 2 egz. 3. Projekt wykonawczy – 3 egz. 4. Opinia geotechniczna – 3 egz. 5. Projekty techniczne przebudowy lub zabezpieczenia istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego, kolidujących z rozbudową drogi - według warunków określonych przez właścicieli uzbrojenia. 6. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egz. 7. Kosztorys inwestorski – 1 egz. 8. Przedmiar robót – 3 egz. 9. Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu (w przypadku rozwiązań projektowych wymagających wprowadzenia zmian w istniejącej organizacji ruchu) – 3 egz; 10. Zatwierdzony projekt okresowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji – 3 egz. 11. Niezbędne decyzje, opinie i uzgodnienia na potrzeby realizacji inwestycji drogowej, w tym (w razie potrzeby) pozwolenie wodno-prawne i uzgodnienie ZUDP. Wymagania dotyczące projektu budowlanego i wykonawczego: 1.Projekt budowlany i wykonawczy – należy opracować zgodnie z: - Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, Dz.U. z 2017 r. poz. 1332; - Ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych, Dz.U. z 2017 r. poz. 2222; - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. z 2016 r. poz. 124; - Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, Dz.U. z 2015 r. poz. 1554; - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129. Wymagania dotyczące pozostałych elementów opracowania: 1. Szczegółowe Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót – należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129; 2. Kosztorys inwestorski – należy opracować w oparciu o aktualne ceny oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Dz.U. z 2004 r. poz. 1389; 3. Przedmiar robót – należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz.U. z 2013 r. poz. 1129. Prawa autorskie: Wykonawca przeniesie na zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji, będącej przedmiotem zamówienia. Postanowienia dodatkowe: 1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność techniczną zastosowanych rozwiązań projektowych oraz ich zgodność z przepisami obowiązującego prawa. 2. Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji. W przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad lub błędów, Wykonawca zobowiązany będzie dokumentację projektową poprawić i uzupełnić nieopłatnie. 3. Wykonawca w dokumentacji projektowej nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów urządzeń i wyposażenia, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i jednocześnie, gdy nie może użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń - wówczas wskazaniu takiemu muszą towarzyszyć wyrazy „lub równoważne”. W przypadku zastosowania określenia „lub równoważne” Wykonawca jest zobowiązany wskazać cechy, parametry i kryteria równoważności. Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. 4. Całość dokumentacji projektowej należy dostarczyć w wersji papierowej (w ilościach egzemplarzy j.w.) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD (całość w formacie pdf + plany sytuacyjne w formacie dwg lub dxf). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. e) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). f) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy dróg powiatowych nr 1575 K i 1572 K w m. Grybów
Dodano: 2024-07-16 - „Sporządzenie kompletnej dokumentacji technicznej dla kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zagacie”
Dodano: 2024-07-09 - Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych z podziałem na trzy części oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
Dodano: 2024-06-28 - „Opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie naprawy oraz remontu budynku Warzelni na terenie Kopalni Soli "Wieliczka."
Dodano: 2024-06-25 - przygotowanie projektu stanowiska - modernizacja urządzenia do wytwarzania kompozytów
Dodano: 2024-06-19 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej dla inwestycji: „Budowa zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Grzegorzowice Wielkie”
Dodano: 2024-06-11 - Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej ul. Okrężnej wraz z przebudową mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej".
Dodano: 2024-05-27 - Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych z podziałem na cztery części
Dodano: 2024-05-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie przebudowy/rozbudowy Izby Przyjęć oraz przebudowy/rozbudowy punktu poboru Centralnego Laboratorium Diagnostycznego wraz z nadzorem autorskim.
Dodano: 2024-05-21 - Projekt budowy odwodnienia drogi gminnej w Skrzyszowie
Dodano: 2024-05-06