Przetargi.pl
„Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siemianowice Śląskie z uwzględnieniem wykonania na potrzeby zmiany studium opracowania ekofizjograficznego podstawowego dla Miasta Siemianowice Śląskie oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego”

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siemianowice Śląskie z uwzględnieniem wykonania na potrzeby zmiany studium opracowania ekofizjograficznego podstawowego dla Miasta Siemianowice Śląskie oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siemianowice Śląskie z uwzględnieniem wykonania na potrzeby zmiany studium opracowania ekofizjograficznego podstawowego dla Miasta Siemianowice Śląskie oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy (3) Części: 2.1. Część 1 zamówienia pn.: „Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siemianowice Śląskie z uwzględnieniem wykonania na potrzeby zmiany studium opracowania ekofizjograficznego podstawowego dla Miasta Siemianowice Śląskie” 1. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie i opracowanie następujących opracowań: 1) aktualizacja opracowania ekofizjograficznego podstawowego dla miasta Siemianowice Śląskie zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, w zakresie ustalonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz. 1298); 2) tekstu i rysunku zmiany Studium w skali 1:10 000 zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w zakresie ustalonym w art. 10 ustawy i w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz zgodnie z: a) uchwałą intencyjną Nr 190/2020 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 27 lutego 2020 r. o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siemianowice Śląskie (załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia), b) przepisami innych ustaw związanych z problematyką przedmiotu zamówienia; 3) prognozy skutków oddziaływania na środowisko, spełniającej wymagania określone ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 4) uzasadnienia do uchwały przyjmującej zmianę Studium, uwzględniającego wymagania określone ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 1 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 5a do SIWZ oraz we Wzorze umowy (Dodatek nr 4a do SIWZ). 3.Na przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia, wykonanego na warunkach określonych w SIWZ oraz we wzorze umowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy (Dodatek nr 4a do SIWZ). 5. Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego – w przypadku konieczności przeprowadzenia więcej niż dwóch wyłożeń projektu zmiany studium do publicznego wglądu, strony zobowiązują się do rozliczenia kosztów trzeciego i kolejnych wyłożeń odrębną umową (lub umowami), przy czym wynagrodzenie za każde z tych wyłożeń wyniesie do 10% kwoty wynagrodzenia określonego w umowie. Powyższe okoliczności nie dotyczą sytuacji, gdy ponowne wyłożenie wynika z winy Wykonawcy. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wykonawcą, których przedmiotem będzie cena oraz warunki zawarte w projekcie umowy przesłanym Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji. 2.2. Część 2 zamówienia pn.: „Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulic Mysłowickiej, Kolejowej, Jana Kilińskiego oraz Cmentarnej na granicy miast Katowice i Czeladź w Siemianowicach Śląskich wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem poszczególnych dokumentów” 1.Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie i opracowanie następujących opracowań: 1) tekstu i rysunku planu miejscowego w skali 1:1000, zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w zakresie ustalonym w art. 15 ustawy i w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zgodnie z: a) uchwałą intencyjną Nr 206/2020 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 7 maja 2020 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulic Mysłowickiej, Kolejowej, Jana Kilińskiego oraz Cmentarnej na granicy miast Katowice i Czeladź w Siemianowicach Śląskich (załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia), b) przepisami innych ustaw związanych z problematyką przedmiotu zamówienia; 2) prognozy skutków oddziaływania na środowisko planu miejscowego, uwzględniającej wymagania określone ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, 3) prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, uwzględniającej wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 4) uzasadnienia do uchwały przyjmującej plan miejscowy, uwzględniającego wymagania określone ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 2 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 5b do SIWZ oraz we Wzorze umowy (Dodatek nr 4b do SIWZ). 3.Na przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia, wykonanego na warunkach określonych w SIWZ oraz we wzorze umowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy (Dodatek nr 4b do SIWZ). 5. Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego: a) w przypadku konieczności przeprowadzenia więcej niż dwóch wyłożeń projektu planu do publicznego wglądu, strony zobowiązują się do rozliczenia kosztów trzeciego i kolejnych wyłożeń odrębną umową (lub umowami), przy czym wynagrodzenie za każde z tych wyłożeń wyniesie do 10% kwoty wynagrodzenia określonego w umowie . Powyższe okoliczności nie dotyczą sytuacji, gdy ponowne wyłożenie wynika z winy Wykonawcy. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wykonawcą, których przedmiotem będzie cena oraz warunki zawarte w projekcie umowy przesłanym Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji, b) w przypadku zwiększenia obszaru opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w przypadku zmiany uchwały Rady Miasta dotyczącej granic opracowania i zmiany zakresu planu, strony zobowiązują się do rozliczenia kosztów opracowania odrębną umową (umowami), przy czym: - udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wykonawcą, - przedmiotem negocjacji będzie cena oraz warunki zawarte w projekcie umowy przesłanym Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji. 2.3. Część 3 zamówienia pn.: „Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulic Parkowej, Obwodowej, Cmentarnej, Jana Kilińskiego, Powstańców, Dworcowej, Bohaterów Westerplatte oraz Michałkowickiej w Siemianowicach Śląskich wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem poszczególnych dokumentów” 1.Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie i opracowanie następujących opracowań: 1) tekstu i rysunku planu miejscowego w skali 1:1000, zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w zakresie ustalonym w art. 15 ustawy i w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zgodnie z: a) uchwałą intencyjną Nr 191/2020 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 27 lutego 2020 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulic Parkowej, Obwodowej, Cmentarnej, Jana Kilińskiego, Powstańców, Dworcowej, Bohaterów Westerplatte oraz Michałkowickiej w Siemianowicach Śląskich (załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia), b) przepisami innych ustaw związanych z problematyką przedmiotu zamówienia; 2) prognozy skutków oddziaływania na środowisko planu miejscowego, uwzględniającej wymagania określone ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, 3) prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, uwzględniającej wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 4) uzasadnienia do uchwały przyjmującej plan miejscowy, uwzględniającego wymagania określone ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 3 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 5c do SIWZ oraz we Wzorze umowy (Dodatek nr 4c do SIWZ). 3.Na przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia, wykonanego na warunkach określonych w SIWZ oraz we wzorze umowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy (Dodatek nr 4c do SIWZ). 5. Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 8. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego: a) w przypadku konieczności przeprowadzenia więcej niż dwóch wyłożeń projektu planu do publicznego wglądu, strony zobowiązują się do rozliczenia kosztów trzeciego i kolejnych wyłożeń odrębną umową (lub umowami), przy czym wynagrodzenie za każde z tych wyłożeń wyniesie do 10% kwoty wynagrodzenia określonego w umowie . Powyższe okoliczności nie dotyczą sytuacji, gdy ponowne wyłożenie wynika z winy Wykonawcy. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wykonawcą, których przedmiotem będzie cena oraz warunki zawarte w projekcie umowy przesłanym Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji, b) w przypadku zwiększenia obszaru opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w przypadku zmiany uchwały Rady Miasta dotyczącej granic opracowania i zmiany zakresu planu, strony zobowiązują się do rozliczenia kosztów opracowania odrębną umową (umowami), przy czym: - udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wykonawcą, - przedmiotem negocjacji będzie cena oraz warunki zawarte w projekcie umowy przesłanym Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części zamówienia, a także na całość zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie - w odniesieniu do Części 1, Części 2 oraz Części 3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny, oferta odnosząca się do danej Części, musi zawierać: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a do SIWZ, Dodatek 1b do SIWZ, Dodatek nr 1c do SIWZ, 2) Oświadczenia sporządzone i wypełnione według wzorów, stanowiących Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty) oraz Dodatek nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty), 3)zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 3.1 i pkt 3.4 rozdziału V SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – Załącznik nr 3 do Oferty, 4) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) – Załącznik nr 4 do Oferty, 5) spis wszystkich załączonych dokumentów – zalecane, lecz nie wymagane.  2.1. Oświadczenia stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), Dodatek nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty) wypełnia i podpisuje Wykonawca; 2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane oświadczenia stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Oferty), Dodatek nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie w jakim wykonawca wykazuje ich spełnienie. 2.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 powyżej; 2.4. Zamawiający nie wymaga zamieszczenia w Oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1. powyżej, informacji o podwykonawcach na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.1. Oferta oraz załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, z zastrzeżeniem pkt 7.3. 4.2. Poświadczenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów lub kopii oświadczeń składanych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 4.3. W przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów lub kopii oświadczeń składanych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu przez osobę/osoby niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (Załącznik nr 4 do Oferty). Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp (pkt 1.1 rozdziału VI SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach