Przetargi.pl
Przetargu nieograniczony na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Jakubów”

Urząd Gminy Jakubów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-306 Jakubów, Jakubów 55
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 579 190 , fax. 257 579 190
  • Data zamieszczenia: 2019-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jakubów
    Jakubów 55
    05-306 Jakubów, woj. mazowieckie
    tel. 257 579 190, fax. 257 579 190
    REGON: 54437800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetargu nieograniczony na „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Jakubów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Odbiór i zagospodarowanie wskazanych w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i segregowanych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy położonych na terenie gminy Jakubów w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późń. zm.), ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. 2019 r poz. 701 z późn. zm.), obowiązującym w trakcie trwania umowy Planem Gospodarki Odpadami dla województwa mazowieckiego, Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2017 r poz. 19) oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jakubów a także innymi przepisami prawa ustawowego i miejscowego. Charakterystyka Gminy Jakubów: 1) Powierzchnia gminy wynosi 8 732 ha ( 87,32 km2 ), 2) Gmina liczy 26 miejscowości: Aleksandrów, Anielinek, Antonina, Brzozówka, Budy Kumińskie, Góry, Izabelin, Jakubów, Jędrzejów Nowy, Jędrzejów Stary, Józefin, Kamionka, Leontyna, Ludwinów, Łaziska, Mistów, Moczydła, Nart, Przedewsie, Rządza, Szczytnik, Strzebula, Turek, Tymoteuszew, Wiśniew, Wola Polska. 3) Szacowana ilość budynków jednorodzinnych wynosi ok.1382, natomiast liczba mieszkańców na terenie gminy Jakubów objętych zorganizowanym odbiorem odpadów wynosi 4733. 4) Ilość odebranych odpadów komunalnych z terenu gminy w 2018 r wyniosła 817,15 Mg. 5) Szacunkowa ilość odpadów komunalnych, przewidziana do odbioru i zagospodarowania z terenu gminy Jakubów na rok 2020 wynosi około 820 Mg - z podziałem na poszczególne frakcje Niesegregowane zmieszane odpady komunalne 415,00 Mg Tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe 174,00 Mg Szkło 98,00 Mg Papier i tektura 12,00 Mg Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne 8,00 Mg Odpady wielkogabarytowe 38,00 Mg Popiół 43,00 Mg Przeterminowane leki i chemikalia 0,70 Mg Odpady budowlane i rozbiórkowe 10,00 Mg Zużyte opony 13,00 Mg Odpady ulegające biodegradacji – odpady zielone 8,00 Mg Baterie i akumulatory 0,30 Mg Prognozuje się wzrost ilości odpadów do odbioru i zagospodarowania o około 20 % rocznie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania każdej ilości odpadów komunalnych wytworzonych i wystawionych przez wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym następujących frakcji odpadów: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych – bytowych, w skład którego wchodzą odpady komunalne-bytowe, których nie można poddać dalszej segregacji, b) papieru, w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, c) tworzywa sztucznego i metalu, w skład której wchodzą odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, d) szkło, w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła e) popiołu, f) odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów i odpadów zielonych g) odpadów wielkogabarytowych, h) zużytych opon z wyłączeniem opon przemysłowych (rolniczych, ciężarowych) i) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, 2. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji, w szczególności instalacji komunalnych do których będzie przekazywał odebrane odpady od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Jakubów, z uwzględnieniem hierarchii sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną techniką, o której mowa w art. 207 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r - Prawo ochrony środowiska, lub technologią, o której mowa w art. 143 tej ustawy, do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być przetworzone. 3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zebranych przez Gminę odpadów w PSZOK-u. 3. Na terenie Gminy Jakubów obowiązywać będzie workowy system zbiórki odpadów komunalnych. 4. Worki do odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zapewnia Wykonawca. 5. Odpady odbierane są przez przedsiębiorcę sprzed nieruchomości, w terminach ustalonych harmonogramem. Właściciel nieruchomości ma obowiązek wystawić je przed wejście na teren nieruchomości. W przypadku zabudowy kolonijnej oraz gdy niemożliwy jest dojazd do nieruchomości (śnieg, grząska droga, droga prywatna, zbyt wąska droga itp.) właściciel nieruchomości zobowiązany jest dostarczyć odpady do drogi głównej publicznej przebiegającej przez miejscowość. 6. Wykonawca po każdorazowym odbiorze odpadów pozostawi przy wejściu na nieruchomość nowe puste worki w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu ok. 1382 nieruchomości zamieszkanych w tym 4 Szkoły Podstawowe, Urząd Gminy i Ośrodek Zdrowia następujących frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością: a) raz w miesiącu w okresie od listopada do marca - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, b) dwa razy w miesiącu w okresie od kwietnia do października - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz bioodpady w tym odpady zielone c) raz w miesiącu - tworzywa sztuczne, szkło, papier, metale i odpady wielomateriałowe d) raz w miesiącu w okresie od października do kwietnia – popiół, e) raz w roku - odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, f) raz w roku - zużyte opony, maksymalna ilość 10 opon z gospodarstwa ( z wyłączeniem opon przemysłowych tj. rolniczych i ciężarowych). 8. Wykonawca dostarczy przed dniem 01 stycznia 2020 r. właścicielom nieruchomości zamieszkanych worki na odpady segregowane . Worki do selektywnej zbiórki odpadów muszą być oznakowane napisami U.G.J oraz określającymi rodzaj odpadów na jaki są przeznaczone. 9. Wprowadza się następujące rodzaje worków: a) worek niebieski - oznaczony napisem „Papier”, w skład którego wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, b) worek zielony – oznaczony napisem „Szkło”, w skład którego wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła c) worek żółty – oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne” w skład którego wchodzą odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, e) worek brązowy – oznaczony napisem „BIO”, w skład którego wchodzą odpady ulegające biodegradacji (bioodpady), odpady zielone g) worek czarny – oznaczony napisem „Zmieszane odpady komunalne”, w skład którego wchodzą odpady komunalne-bytowe, których nie można poddać dalszej segregacji, h) worek bezbarwny lub szary – oznaczony napisem „Popiół”, w skład którego wchodzi popiół Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: a) materiał - folia polietylenowa LDPE przezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków, b) pojemność 120 l, na popiół i szkło 60 l . 10. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w sposób ciągły, niezależnie od warunków atmosferycznych, zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu. Wykonawca jest obowiązany do wykonania i przedstawienia harmonogramu wywozu odpadów na rok 2020 w terminie 7 dni od daty podpisania umowy a następnie w ciągu 14 dni od dnia przekazania informacji przez Zamawiającego o jego akceptacji, dostarczy właścicielom nieruchomości. Za dostarczenie harmonogramu należy uznać jego pozostawienie w skrzynce pocztowej lub razem z workami na odpady segregowane. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych. 11.Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w dni robocze w godzinach 7.00-20.00. Zakazuje się odbioru odpadów w niedziele oraz dni wolne od pracy. 12.Ze względu na to, że odbiór odpadów odbywał się będzie po sieci dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych, ale równocześnie drogami bocznymi o niskim standardzie (drogi o nawierzchni ziemnej i szerokości od 3m) koniecznym będzie dostosowanie pojazdów do warunków terenowych. 13.Wykonawca ma obowiązek dotrzeć do każdej nieruchomości na terenie Gminy Jakubów celem odebrania odpadów sprzed posesji, altanki śmietnikowej lub z miejsc gdzie właściciele nieruchomości zobowiązani są wystawić worki w dniach odbioru odpadów wyznaczonych w harmonogramie. W przypadku, gdy w dniu odbioru worki nie zostaną wystawione przed posesję, altanka będzie zamknięta Wykonawca zobowiązany będzie umieścić ten fakt w raporcie i zgłosić Zamawiającemu. 14. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej, odpadów budowlanych i poremontowych, odpadów pochodzących z cmentarzy, odpadów medycznych i weterynaryjnych, odpadów z posesji niezamieszkałych np. domków letniskowych. 15. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. Obowiązek ten powinien być realizowany niezwłocznie w dniu odbioru odpadów, po opróżnieniu pojemników, odebraniu worków. 2) Realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem lub telefonicznie od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem lub telefonicznie na adres Zamawiającego. 3) Odbioru oddzielnie poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych. W przypadku, gdy odbiór odpadów zmieszanych i zbieranych selektywnie następuje w tym samym czasie Wykonawca obowiązany jest wykonać usługę oddzielnymi samochodami pod rygorem kar. 4) Bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania Zamawiającemu w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca następujących informacji tj. miesięcznych Raportów zawierających ilość (Mg) odebranych odpadów z nieruchomości zamieszkałych z podziałem na poszczególne frakcje, potwierdzone kartami przekazania odpadu; sposobu zagospodarowania ww. odpadów, adresów nieruchomości, z których odbiór odpadów był niemożliwy. 5) Wykonywania kontroli selektywnej zbiórki odpadów prowadzonej przez właścicieli nieruchomości a w przypadku ich niedopełnienia zobowiązany jest przyjąć odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych, w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządzić dokumentację zdjęciową na poziomie umożliwiającym Zamawiającemu wydanie decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty, i przekazać Zamawiającemu w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca. 6) Bieżącego przekazywania adresów nieruchomości, na których powstały odpady, a nie zostały ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. 7) Uzyskiwania wymaganych przepisami prawa poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września1 996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U . z 2018 r , poz. 1454 z późń. zm.), oraz zgodnie z obowiązującymi w trakcie trwania umowy aktami wykonawczymi do ww. ustawy. 8) Spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości między innymi: • posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną w Gminie Jakubów, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Jakubów, na terenie, do którego posiada tytuł prawny, • baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, • miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów muszą być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, • miejsca gromadzenia selektywnie zebranych odpadów komunalnych muszą być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz przed działaniem czynników atmosferycznych, • teren bazy magazynowo-transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 18 lipca 2001 roku – Prawo wodne • pojazdy winny być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów a także umożliwiające weryfikację tych danych przez cały czas trwania umowy, • pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy, • pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostaniem się odpadów na zewnątrz podczas ich magazynowania, przeładunku i transportu, • konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizować oddziaływanie na odpady czynników atmosferycznych, • załadunek i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu, będących w dyspozycji Wykonawcy spełniających wymogi opisane w ww. Rozporządzeniu, • wykonawca zapewnia właściwy stan sanitarny (mycie i dezynfekcję pojazdów używanych podczas realizacji zamówienia), 9) przedkładania Zamawiającemu sprawozdań zgodnych z art.9n ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r poz.1454 z późn. zm) 10) Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z wymaganiami określonymi w: • Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i rady 2008/98/WE z dnia 19 listopada 2008 r w sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy (Dz.U.UE. L 2008.312.3) • ustawie z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wraz z obowiązującymi w trakcie trwania umowy aktami wykonawczymi do ww. ustawy, • ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, • ustawie z dnia 6 marca 2018 r prawo przedsiębiorców • ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska • ustawie z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznymi elektronicznym • ustawie z dnia 24 kwietnia 2009 r o bateriach i akumulatorach • ustawie z dnia 18 lipca 2001r . Prawo wodne • ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych • ustawie z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym • rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi • rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, • rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 09 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów • rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości • Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego obowiązującego w trakcie trwania umowy, • uchwały Rady Gminy Jakubów w sprawie przyjęcia Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie gminy Jakubów • innych aktów normatywnych obowiązujących na obszarze Gminy Jakubów zawierających powszechnie obowiązujące przepisy prawa. 16.W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 17.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zawinione szkody spowodowane przez Wykonawcę w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie odbioru odpadów komunalnych. 18.Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości, objętych zamówieniem. W pozostałych przypadkach wykazy nieruchomości przekazywane będą przez Zamawiającego (w formie pisemnej) do końca miesiąca poprzedzającego odbiór. 19.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 20.Zamawiający stosownie do art. 29 ust.3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: kierowanie pojazdami, załadunek/rozładunek odpadów, jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Szczegółowe zasady zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena tego warunku nastapi na podstawie:• Wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Jakubów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018r., poz. 1454 ze zm.) zawierający przynajmniej rodzaje odpadów wymienione w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ. • aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (co najmniej frakcje odpadów wymienione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ ) lub odpowiedni wpis do rejestru – zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, uprawnienia do transportu odpadów wydane przez odpowiedni organ lub wpisu do odpowiedniego rejestru zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (co najmniej frakcje odpadów wymienione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ) • aktualnego zezwolenia na przetwarzanie odpadów o którym mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach w przypadku, gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu ich przetwarzania przedstawi na piśmie gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Miejsca odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, o których mowa wyżej powinny spełniać warunki określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach i ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; (co najmniej frakcje odpadów wymienione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ) • wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty, Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępniania zasobów (jeżeli dotyczy). Wykaz pojazdów jakie będą używane do realizacji zamówienia ze wskazaniem spełnianej przez nie normy emisji spalin min. Euro 5 wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie tej normy w celu spełnienia kryterium oceny ofert. Podpisany projekt umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach