Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na sprzedaż energii elektrycznej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Spółka z o.o.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, Biała
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (83) 311-70-61, , fax. 83 343 16 32
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.
    Biała 185 B
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. (83) 311-70-61, , fax. 83 343 16 32
    REGON: 60627212000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzok-adamki.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na sprzedaż energii elektrycznej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Spółka z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2019 r. poz.755), zwanej dalej sprzedażą energii elektrycznej, w planowanej ilości: 720 000 kWh w 12-miesięcznym okresie trwania umowy, dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. Uwaga: Zamawiający informuje, iż prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma jedynie charakter szacunkowy. Faktyczne zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia będzie uzależnione od potrzeb wynikających z prowadzonej przez Zamawiającego działalności. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego, jeżeli faktyczne zapotrzebowanie na energię elektryczną objęte przedmiotem zamówienia w okresie jego realizacji będzie mniejsze od zakładanego, wskazanego powyżej. 2. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) określony jest kodem: 09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 3. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe, o którym mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. 4. Wykonawca powinien posiadać umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie objętym przedmiotem zamówienia, tj. PGE Dystrybucja S.A. 5. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany dotychczasowego sprzedawcy energii elektrycznej, Wykonawca w imieniu Zamawiającego zobowiązany będzie do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wszelkie niezbędne dane do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy oraz udzieli mu stosownego pełnomocnictwa. 7. Sprzedaż energii elektrycznej będzie odbywać się na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 755) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi odbiorców określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r., nr 93, poz. 623 ze zm.). 8. Dane dotyczące przedmiotu zamówienia zostały przedstawione w poniższej tabeli: Punkt poboru Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o., Biała 185 B, 21-300 Radzyń Podlaski, Tytuł prawny do obiektu ZZOK Umowa użyczenia, własność, Rodzaj przyłącza kablowe, Stacja zasilająca ST-ADAMKI Składowisko Odpadów nr 1225, Numer PPE PL_LUBD_0615000782_03, Miejsce rozgraniczenia własności zaciski prądowe łącznika napowietrznego SN w kierunku instalacji odbiorcy, Moc umowna 500 kW, Moc przyłączeniowa 750 kW, Prognozowane zużycie 720 000 kWh/rok, Taryfa B21,Grupa przyłączeniowa III, Napięcie zasilania 15,00 kV 3 faz., Napięcie pomiaru 15,00 kV, Typ pomiaru pośredni, Miejsce pomiaru oraz lokalizacji układu pomiarowo – rozliczeniowego poza pomieszczeniem i aparaturą SN, Własność układu pomiarowo – rozliczeniowego - licznik-modem: Zamawiający - przekładnik pomiarowy + urządzenia pomocnicze: Zamawiający, Współczynnik strat energii biernej 0,4, Współczynnik pewności zasilania 1. 9. Zamawiający informuje, iż układ pomiarowy dla taryfy B21 jest dostosowany do zasad TPA. 10. Zamawiający informuje, iż aktualnie posiada oddzielne umowy w zakresie dystrybucji i sprzedaży energii elektrycznej (umowę w zakresie dystrybucji energii elektrycznej zawartą na czas nieoznaczony oraz umowę o świadczenie usług w zakresie sprzedaży energii elektrycznej zawartą na czas oznaczony). 11. Zamawiający po raz kolejny przeprowadza procedurę zmiany sprzedawcy. 12. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia mocy przyłączeniowej dla punktu odbioru Zamawiającego w trakcie trwania umowy z Wykonawcą wyłonionym w toku postępowania. 13. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) działającego na terenie objętym przedmiotem zamówienia, tj. PGE Dystrybucja S.A 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 17. Zamawiający nie zamierza udzielić zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży energii elektrycznej, w oparciu o aktualną i ważną koncesję w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 755).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. Wraz z ofertą, Wykonawca ma obowiązek złożyć: 1)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne składane zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu; 2) uzupełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 3) jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - o ile dotyczy; 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wstępne, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składa każdy z tych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3. Zamawiający żąda także, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje dotyczące tych podwykonawców w Oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w ust. 1 pkt 1. 4. Oświadczenia i dokumenty dotyczące potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Aktualna koncesja na obrót energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 755). 5. Oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu. 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ostawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, oraz oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. VI cz. A ust. 5 pkt 1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia dokumentów i oświadczeń, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa powyżej w pkt. 4. 6) Dokumenty, o których mowa powyżej w Rozdz. VI cz. A ust. 5, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Inne dokumenty: Nie dotyczy. B. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY DOTYCZĄCE PRZYNALEŻNOŚCI WYKONAWCY DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty, o których mowa powyżej w Rozdz. VI cz. B, składa z osobna każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach