Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.: „Budowa ulic w Nakle nad Notecią: Miłosza i Kucharskiego - opracowanie dokumentacji technicznej”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.: „Budowa ulic w Nakle nad Notecią: Miłosza i Kucharskiego - opracowanie dokumentacji technicznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ulic w Nakle nad Notecią: Miłosza i Kucharskiego - opracowanie dokumentacji technicznej” wraz z uzyskaniem decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID), decyzji pozwolenia na budowę lub informacji od Starosty Nakielskiego o braku sprzeciwu do realizacji przedsięwzięcia. Przedmiot zamówienia ponadto obejmuje: a) udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania; b) pełnienie nadzoru autorskiego. 2.1.1. Przewidywana lokalizacja inwestycji w zakresie przebiegu ulic: Działki o nr ewid. 330/26, 330/48, 330/62, 322/2, 282/10 oraz, 282/15; własność Gminy Nakło nad Notecią, oraz działki nr 296; 282/15 własność prywatna - obręb Nakło nad Notecią. 2.1.2. Opis stanu istniejącego: Istniejące drogi objęte opracowaniem są drogami gruntowymi, nieutwardzonymi. Drogi stanowią obsługę komunikacyjną dla przyległej zabudowy jednorodzinnej. Zakres przebiegu dróg zaznaczono na mapie (załącznik nr 9 do SIWZ). 2.1.3. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu, zakres prac projektowych: Wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej na podbudowie betonowej w ulicach Miłosza i Kucharskiego w Nakle nad Notecią. Założenia do projektu: - długość odcinków drogi do budowy – około 1100 m, - klasa techniczna – droga klasy D, - szerokość jezdni – 5,0 m, -system odwadniający – zrzut wód do kolektora deszczowego zlokalizowanego w rejonie ul. Tuwima. Po przeprowadzeniu analizy dopuszcza się zrzut części wód do rowów przydrożnych wzdłuż ul. Karnowskiej. W przypadku włączenie się do kanalizacji w rejonie ul. Tuwima, należy przeliczyć ilość wód opadowych z projektowanego obszaru oraz ewentualnie przebudować istniejący kolektor aż do wylotu. 2.1.4. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji w celu przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zawierającej: 1) wykonanie aktualnej mapy do celów projektowych z inwentaryzacją istniejącej infrastruktury wraz z terenami przyległymi o szerokości 30,0m. Mapę należy sporządzić w skali 1:500 – wersja papierowa i elektroniczna, edytowalna w formacie .dxf lub .dwg. Mapę należy uzupełnić o niwelację punktów rozproszonych w celu opracowania modelu wysokościowego terenu (lokalizacja urządzeń infrastruktury, drzewa, punkty wysokościowe przekroju co 12,5m) 2) opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej - map podziałowych niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID, dla działek osób prywatnych 3) uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu - jeżeli jest wymagana; 4) uzyskanie decyzji dot. środowiskowych uwarunkowań realizacji przedsięwzięcia - jeżeli jest wymagana; 5) uzyskanie decyzji pozwolenie wodnoprawne - jeżeli jest wymagana; 6) opracowanie dokumentacji geotechnicznej; 7) opracowanie kompletnego projektu budowlanego i wykonawczego łącznie ze wszystkimi załącznikami, decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, warunkującymi zgłoszenie robót budowlanych/otrzymanie decyzji pozwolenia na budowę/ otrzymanie decyzji o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i zasadami sztuki budowlanej dla branży: a) drogowej – 5 egz. projektu budowlanego, 3 egz. projektu wykonawczego b) sanitarnej – odprowadzenie wód deszczowych – 5 egz. projektu budowlanego, 3 egz. projektu wykonawczego c) innych branż – projekty przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, jeżeli takowe kolizje wystąpią - 5 egz. projektu budowlanego, 3 egz. projektu wykonawczego d) sporządzenie projektów podziałów nieruchomości, o ile będą wymagane, e) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem – 4 egz. f) przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni warunkującego otrzymanie pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją oraz planu nasadzeń zastępczych jeżeli jest wymagany – 4 egz. g) opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich niezbędnych do udzielenia przez Gminę zamówienia na realizację robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej- 2 egz. h) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- 2 egz. Dokumentacja powinna zawierać ponadto: a) informację BIOZ, b) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i przepisami wykonawczymi, winna określać zakres obowiązków wytwarzającego odpady (wykonawcy robót) w sprawie postepowania dla właściwej wyceny kosztów z tym związanych. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest do: 1) uzyskania warunków technicznych oraz dokonania uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej, 2) wykonania pomiarów uzupełniających dla celów projektowych, 3) obowiązkowego zapewnienia wykonania i sprawdzenia (jeżeli wymagane) projektu budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub przez rzeczoznawcę budowlanego, 4) dokonywania uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy realizującego roboty na podstawie tej dokumentacji bez dodatkowych roszczeń finansowych, Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonawca opracuje wstępny projekt i przedstawi Zamawiającemu proponowane rozwiązania w terminie 30 dni od podpisania umowy. 2) oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji. 3) wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy, a także przedłożenie ewentualnych propozycji rozwiązań nie ujętych, a istotnych z punktu widzenia Wykonawcy dla prawidłowego wykonania zamówienia. 2.1.5. Zawartość projektów budowlanych Dokumentacja projektowa powinna obejmować wszystkie przewidziane do realizacji branże i być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Przedmiot zamówienia musi być opracowany zgodnie z zasadami podanymi w: • Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, • Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, • Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, • Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, • Ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, oraz posiadać: • wszystkie wymagane uzgodnienia, pozwolenia i opinie, • winna określać zakres obowiązków wytwarzającego odpady (wykonawcy robót) w sprawie postępowania dla właściwej wyceny kosztów z tym związanych - zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2004 r. o odpadach i przepisami wykonawczymi • winna zawierać projekt kanału technologicznego zgodnie z art. 39 ust. 6 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 470). 2.1.6. Forma opracowania Wszystkie opracowania należy wykonać w formie tradycyjnej (papierowej) oraz elektronicznej w formatach otwartych do edycji *.doc, *.xls, *.ppt, *.dgn lub *.dwg (grafika) oraz dodatkowo całość opracowania w formacie *.pdf. Należy dołączyć 2 egzemplarze w wersji elektronicznej na płytach DVD. Należy wykonać następujące liczby egzemplarzy w formie tradycyjnej: a) Projekty budowlane – 5 egzemplarzy, b) Projekty wykonawcze – 3 egzemplarze, c) Projekty Stałej Organizacji Ruchu – 4 egzemplarze, d) Projekty inwentaryzacji zieleni – 4 egzemplarze, e) Informacje BIOZ – 2 egzemplarzy, f) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze, g) Przedmiary robót, formularze kosztorysów ofertowych i kosztorysy inwestorskie – 2 egz. Projekty budowlane powinny zostać opracowane dla wszystkich branż odrębnie, o ile będzie to wynikało z zakresu występujących kolizji lub warunków wydanych przez gestorów istniejących sieci. Zamawiający będzie wymagał, aby opracowania wykonywane na tym etapie zostały skompletowane wg zasady: wspólna teczka dla projektu budowlanego wraz z rysunkami wykonawczymi i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w określonej branży. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia plansz zbiorczych uzbrojenia istniejącego i projektowanego (wersja kolorowa) dla zadania inwestycyjnego. 2.2. W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, realizowane na podstawie dokumentacji projektowej i STWiOR będących przedmiotem niniejszego zamówienia, aż do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, Wykonawca projektu: a. będzie przygotowywał pisemne odpowiedzi na pytania i ewentualne zmiany dokumentacji projektowej i STWiOR, których konieczność będzie wynikała z zadawanych pytań i udzielanych odpowiedzi w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe od dnia przekazania pytania Wykonawcy robót za pomocą poczty elektronicznej lub faxem również z potwierdzeniem odbioru otrzymania. Podczas realizacji robót budowlanych wykonywanych w oparciu o opisaną wyżej dokumentację projektową będzie pełniony nadzór autorski. b. uaktualni dwukrotnie bezpłatnie kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami i kosztorysami ofertowymi (ważność kosztorysów inwestorskich – 6 miesięcy od dnia sporządzenia), które będą dokonywane na wezwanie Zamawiającego. Czas realizacji aktualizacji – dla kosztorysów wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia wezwania oraz za pomocą poczty elektronicznej lub faxem również z potwierdzeniem odbioru otrzymania. 2.3. Sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu w zakresie: a) stwierdzania w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, b) uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Nadzór autorski sprawowany będzie nieodpłatnie w okresie wykonywania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do zakończenia robót budowlanych, licząc do dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego. 3. Gwarancja i rękojmia. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonaną dokumentację projektową obejmującą okres odpowiedzialności Wykonawcy robót z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonywanych na podstawie tej dokumentacji, licząc 5 lat od odbioru dokumentacji projektowej. 3.1 Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a i 4 ustawy Pzp oraz nie stawia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust.2 Pzp. 3.2 Rozwiązania równoważne Zgodnie z treścią ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Wykonawca w dokumentacji nie powinien przywoływać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów/wyrobów/urządzeń, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Dokumentacja projektowa nie może określać technologii robót, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję. Należy dążyć do opisu elementu minimalnymi parametrami i cechami, jakie ma posiadać i które są istotne z punktu widzenia funkcjonalności elementu. W wyjątkowych przypadkach dopuszcza się wskazanie w dokumentacji projektowej i w STWiOR na znak towarowy, patent z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych, organizacyjnych, jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów. W takim przypadku powinien zostać zawarty dopisek o dopuszczeniu rozwiązań równoważnych wskazując jednocześnie minimalne wymagania techniczne materiałów lub technologii równoważnych oraz doprecyzowany zakres dopuszczalnej równoważności. W przypadku użycia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz sformułowań, które mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję Wykonawca powinien przedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia. Czas realizacji aktualizacji – dla kosztorysów wynosi 14 dni kalendarzowych od dnia wezwania oraz za pomocą poczty elektronicznej lub faxem również z potwierdzeniem odbioru otrzymania. 4. Płatność: Płatność wynagrodzenia odbędzie się fakturą przejściową i końcową: - fakturę przejściową - nie przekraczającą 60% wartości przedmiotu zamówienia - należy wystawić po opracowaniu projektu budowlanego i sporządzeniu wniosku do Starostwa Nakielskiego celem uzyskania decyzji administracyjnych na realizację zadania. - fakturę końcową - po przedłożeniu pozostałej dokumentacji i uzyskaniu przez Gminę Nakło nad Notecią ostatecznych decyzji administracyjnych na budowę ulic Miłosza i Kucharskiego w Nakle nad Notecią. 5. Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, który będzie zawierał z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności; 1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw (firm) Podwykonawców; 2) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania, Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia tego Podwykonawcy lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy; 3) powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonania tego zamówienia; 4) pozostałe zapisy dotyczące podwykonawstwa, w tym dotyczące umowy o podwykonawstwo, zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony Załącznik Nr 1 A Kryteria pozacenowe – Doświadczenie Projektanta 3) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału; 4) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 5) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 6) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują); 7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. ETAP I 1. Do oferty w postępowaniu Wykonawca dołącza: 1.1 Aktualne na dzień składania ofert udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ (załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ). 1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia- w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a. 1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach