Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Urzędu m.st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 4431400 , fax. +48 22 4431402
  • Data zamieszczenia: 2021-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 4431400, fax. +48 22 4431402
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Urzędu m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości asortymentu określa: 1) wykaz ilościowo-asortymentowy (Formularz cenowy) stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ; 2) wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ; 3) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący Załącznik nr 6.1 do SIWZ. 2. Oznakowanie producenta. Wybrane artykuły biurowe w celu poprawnej identyfikacji powinny zawierać trwale umiejscowione (przez producenta) co najmniej następujące oznaczenia: znak, symbol producenta (wypukły, wklęsły lub naniesiony) lub znak marki (wypukły, wklęsły lub naniesiony) lub znak, symbol producenta oraz nr katalogowy producenta (wypukłe, wklęsłe lub naniesione) lub znak marki oraz nr katalogowy producenta (wypukłe, wklęsłe lub naniesione), dotyczy to niżej wymienionych pozycji Formularza Cenowego (Załącznik nr 8 do SIWZ): a) pozycje:1-2, 8-10, 16, 19-22, 25, 35-37, 62-64, 101-102, 113-115, 123, 127, 181-184, 200, 202, 205-207; b) w pozycjach: 19, 27, 38-61, 105-108, 120, 135-137, 153, 201, 208-211 Formularza cenowego Zamawiający dopuszcza artykuły posiadające oznaczenia identyfikujące na opakowaniach; c) w pozycji 37 Formularza cenowego(gumka biurowa, do usuwania grafitów różnych twardości z papieru oraz folii kreślarskiej, nie 27.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=cbd19b69-fe2b-4a22-8e64-3b2d9c423124 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=cbd19b69-fe2b-4a22-8e64-3b2d9c423124 5/16 niszczy ścieranej powierzchni, posiada kartonową osłonkę ochronną, o wymiarach min 40 x 15 x 10 mm) Zamawiający dopuszcza artykuł posiadający oznaczenie identyfikujące na kartonowej osłonce ochronnej znajdującej się na gumce; d) w pozycjach 62-64 Formularza cenowego(karteczki samoprzylepne) Zamawiający dopuszcza artykuły posiadające oznaczenie identyfikujące trwale naniesione na każdej karteczce bloczku lub na ostatniej karteczce bloczku; e) w pozycji 101-102 Formularza cenowego(korektory) Zamawiający dopuszcza oznaczenia identyfikujące w postaci etykiety przyklejonej przez producenta na produkcie. 3. Materiały biurowe wg wzoru. 1) Pozycja 157 Formularza cenowego (segregator do akt prawnych, format A-4, wykonany z utwardzonego kartonu, kolor niebieski, trzy sztuki wewnętrznych listew, każda dziurkowana po dwa oczka) z uwagi na swoją specyfikę oraz parametry artykułu, wymaga ze strony Wykonawcy zapoznania się ze wzorem w siedzibie Zamawiającego przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie. Z powyższym artykułem można zapoznać się po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się pod nr telefonu 22 44 33 015. 2) Pozycje 76-91 Formularza cenowego(koperty) zgodnie z dyspozycją Zamawiającego będą oznaczone logo Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. W załączeniu do opisu przedmiotu zamówienia znajdują się projekty kopert wraz z logo i grafiką Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Pozycja 76-77 Formularza cenowego - wzór koperty w załączniku nr 1 do OPZ, Pozycja 78-79 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 2 do OPZ, Pozycja 80 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 3 do OPZ, Pozycja 81 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 4 do OPZ, Pozycja 82 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 5 do OPZ, Pozycja 83 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 6 do OPZ, Pozycja 84-85 Formularze cenowego – wzór koperty w załączniku nr 7 do OPZ, Pozycja 86 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 8 do OPZ, Pozycja 87 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 9 do OPZ, Pozycja 88 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 10 do OPZ, Pozycja 89 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 11 do OPZ, Pozycja 90 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku na 12 do OPZ, Pozycja 91 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku na 13 do OPZ, Powyższe załączniki stanowiące wzory kopert zostały zebrane w jednym spakowanym folderze pod nazwą: Załącznik 6.2 do SIWZ– Wzory kopert
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach