Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 50 zestawów komputerów stacjonarnych (jednostka centralna, myszka, klawiatura, zainstalowany system operacyjny), wraz z zainstalowanym pakietem biurowym (na każdym komputerze) oraz 50 monitorów.

Gmina Miejska Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (016) 621 20 11 , fax. (016) 621 20 32
  • Data zamieszczenia: 2019-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Jarosław
    ul. Rynek 1
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. (016) 621 20 11, fax. (016) 621 20 32
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jaroslaw.um.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 50 zestawów komputerów stacjonarnych (jednostka centralna, myszka, klawiatura, zainstalowany system operacyjny), wraz z zainstalowanym pakietem biurowym (na każdym komputerze) oraz 50 monitorów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 50 zestawów komputerów stacjonarnych (jednostka centralna, myszka, klawiatura, zainstalowany system operacyjny), wraz z zainstalowanym pakietem biurowym (na każdym komputerze) oraz 50 monitorów - zgodnie z SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie nalezy dołączyć do oferty: Dowód wniesienia wadium – jeżeli zostało wniesione w innej formie niż pieniężnej. karty katalogowe oferowanych urządzeń i oprogramowania. Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu), deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty). Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 6.0 potwierdzone w karcie katalogowej komputera. Oświadczenia wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Monitor musi spełniać normy CE, TCO, EPEAT Silver, Energy Star potwierdzone w karcie katalogowej produktu lub stosownymi deklaracjami. Szczegółowy formularz cenowy – załącznik do SIWZ. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach