Przetargi.pl
• Przebudowa – zabezpieczenie dna wąwozów lessowych przed erozją: wąwóz lessowy w ciągu drogi gminnej w miejscowości Dziur(działka nr ewid. 1128, 1132) od km 0+000 do km 0+745” w ramach środków z budżetu państwa realizowane jest zadanie: Przebudowa – zabezpieczenie dna wąwozów lessowych przed erozją: wąwóz lessowy w ciągu drogi gminnej w miejscowości Dziurów (działka nr ewid. 1128, 1132) od km 0+045 do km 0+745. • Przebudowa drogi w miejscowości Chrapanów od km 0+250 do km 0+560.

Urząd Miasta i Gminy Zawichost ogłasza przetarg

  • Adres: 27630 Zawichost, ul. Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8364115 w. 29 , fax. -158 364 051
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Zawichost
    ul. Żeromskiego 50
    27630 Zawichost, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8364115 w. 29, fax. -158 364 051
    REGON: 52907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawichost.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    • Przebudowa – zabezpieczenie dna wąwozów lessowych przed erozją: wąwóz lessowy w ciągu drogi gminnej w miejscowości Dziur(działka nr ewid. 1128, 1132) od km 0+000 do km 0+745” w ramach środków z budżetu państwa realizowane jest zadanie: Przebudowa – zabezpieczenie dna wąwozów lessowych przed erozją: wąwóz lessowy w ciągu drogi gminnej w miejscowości Dziurów (działka nr ewid. 1128, 1132) od km 0+045 do km 0+745. • Przebudowa drogi w miejscowości Chrapanów od km 0+250 do km 0+560.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - • Przebudowa – zabezpieczenie dna wąwozów lessowych przed erozją: wąwóz lessowy w ciągu drogi gminnej w miejscowości Dziur(działka nr ewid. 1128, 1132) od km 0+000 do km 0+745” w ramach środków z budżetu państwa realizowane jest zadanie: Przebudowa – zabezpieczenie dna wąwozów lessowych przed erozją: wąwóz lessowy w ciągu drogi gminnej w miejscowości Dziurów (działka nr ewid. 1128, 1132) od km 0+045 do km 0+745 długość odcinka 0,745 km. Projektowany odcinek drogi przebiega po osi istniejącej drogi w granicach pasa drogowego, bez naruszenia własności osób trzecich. 1. Stan istniejący: przedmiotowa droga w miejscowości Dziurów przebiega na większości projektowanego odcinka w wąwozie. Posiada nawierzchnię gruntową o zmiennej szerokości około 2,50 - 3,00m w złym stanie technicznym. Celem przebudowy drogi jest zabezpieczenie dna wąwozu lessowego przed erozją poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z pełną konstrukcją oraz poboczy kamiennych utrwalonych podwójnie powierzchniowo w istniejącym pasie drogowym. 2. Parametry techniczne • Klasa drogi D, • Szerokość jezdni 4,00m, • Szerokości pobocza kamiennego od 0,50 do 1,00m, • Obciążenie ruchem KR1, 3. Przebieg w planie sytuacyjnym W planie sytuacyjnym przedmiotowy odcinek posiada siedem łuków poziomych: R1 = 120 m, R2 = 150 m, R3 = 120 m, R4 = 100 m, R5 = 150 m, R6 = 150 m, R7 = 100 m. 4. Ukształtowanie wysokościowe Włączenie niwelety przebudowywanego odcinka dostosowano do istniejących jezdni o nawierzchni bitumicznej. Całość odcinka maksymalnie dostosowano do istniejącego terenu. 5. Odwodnienie Odwodnienie nawierzchni jezdni i pobocza nastąpi poprzez spadki poprzeczne i podłużne na istniejący teren. W wąwozie w celu zabezpieczenia dna oraz skarp konstrukcję nawierzchni i pobocza w przekroju poprzecznym wykonać ze spadkiem daszkowym odwrotnym do osi jezdni. 6. Układ konstrukcyjny W oparciu o „Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie /Dziennik Ustaw nr 43 z dnia 14 maja 1999 roku/”. 7. Nawierzchni jezdni drogi - 4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, - 20cm - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 - 15cm - warstwa odsączająca z piasku 8. Konstrukcja nawierzchni pobocza – podwójne powierzchniowe utrwalenie, - 15 cm – mieszanka kamienna sortowana 0/32, 3.1.2 Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi w miejscowości Chrapanów od km 0+250 do km 0+560 długość odcinka 0,310 km. Projektowany odcinek drogi przebiega po osi istniejącej drogi w granicach pasa drogowego, bez naruszenia własności osób trzecich. 1. Stan istniejący: przedmiotowa droga w miejscowości Chrapanów na odcinku od km 0+000,00 do km 0+400,00 posiada nawierzchnię z mieszanki kamiennej o zmiennej szerokości około 3,00 - 3,20m w niezadawalającym stanie technicznym, a na odcinku od km 0+400,00 do km 0+560,00 również nawierzchnię z mieszanki kamiennej o zmiennej szerokości około 2,50 - 3,00m ale w złym stanie technicznym. 2. Stan projektowy Celem niniejszej przebudowy jest wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z pełną konstrukcją oraz poboczy gruntowych w istniejącym pasie drogowym. 2. Parametry techniczne • Szerokość jezdni 3,00m, • Szerokości pobocza gruntowego 0,50m, • Obciążenie ruchem KR1, 3. Przebieg w planie sytuacyjnym W planie sytuacyjnym przedmiotowy odcinek posiada pięć łuków poziomych: R1 = 50 m, R2 = 80 m, R3 = 80 m, R4 = 30 m, R5 = 150 m. oraz pięć załomów. 4. Ukształtowanie wysokościowe Włączenie niwelety projektowanego odcinka dostosowano do istniejących jezdni o nawierzchni bitumicznej. Całość odcinka maksymalnie dostosowano do istniejącego terenu. 5. Odwodnienie Odwodnienie nawierzchni jezdni i pobocza nastąpi poprzez spadki poprzeczne i podłużne na istniejący teren. 6. Układ konstrukcyjny W oparciu o „Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie /Dziennik Ustaw nr 43 z dnia 14 maja 1999 roku/” 7. Nawierzchni jezdni drogi od km 0+000,00 do km 0+400,00 - 4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, - 15cm - warstwa podb. z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 8. Nawierzchni jezdni drogi od km 0+400,00 do km 0+560,00 - 4cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, - 20cm - warstwa podb. z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 - 15cm - warstwa odsączająca z piasku 9. Konstrukcja nawierzchni pobocza - 23 cm – grunt rodzimy, 3.2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej która stanowi załącznik nr 10 SIWZ b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze stanowiące załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach