Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ULICY POLEGŁYCH W KOLE

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Toruńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 610 576 , fax. 632 610 576
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 632 610 576, fax. 632 610 576
    REGON: 31102298900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ULICY POLEGŁYCH W KOLE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „PRZEBUDOWA ULICY POLEGŁYCH W KOLE" – długość odcinka 306 m Przedsięwzięcie obejmuje działki o numerach ewidencyjnych: ( działka nr 53/1 Obręb ewidencyjny: Koło, działka nr 53/2 Obręb ewidencyjny :Koło) Zakres prac obejmuje: 1) roboty pomiarowe – 306,00 m 2) roboty rozbiórkowe 3) wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej bezfazowej kolor żółty gr. 6 cm. z paskiem czerwonym 10 cm 4 kostka od krawężnika, oraz od wjazdu na cmentarz do granicy pasa drogowego na całej szerokości z ul.Jana Pawla II kolor szary – 505,80 m2 4) wykonanie zjazdów z betonowej kostki brukowej bezfazowej kolor czerwony gr. 8 cm. – 65,60 m2 5) frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych o grub. 3 cm -1671,00 m2 6) mechaniczne oczyszczenie nawierzchni – 1671,00 m2 7) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową – 1671,00 m2 8) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych kr2 ac11s warstwa ścieralna - grub.4 cm – 1671,00m2 9) humusowanie i obsianie trawą pasów zieleni przy grubości humusowania 10 cm – 96,50m2 10) regulacja pionowa studzienek i włazów, wpustów – 17szt. 1. Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlano-wykonawczy , kosztorys ofertowy. 2. Standardy jakościowe zostały określone w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3. Wykonawca oszacuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływanie innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty w tym: a) opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu i oznakowania robót zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. 2020 r. poz.110), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784). Wszelkie koszty będące wynikiem w/w uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu winien uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania budowy. b) wyniesienie oznakowania w teren, utrzymanie przez czas budowy i późniejszy demontaż, c) prowadzenie robót pod ruchem drogowym przy połówkowym zajęciu jezdni, d) zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu robót, e) zorganizowanie robót w sposób pozwalający mieszkańcom nieruchomości zlokalizowanych przy drodze na dojazd do własnych posesji, f) odprowadzania ścieków, pokrycie kosztów energii na potrzeby budowy, zapewnienie dostaw mediów, g) zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich, h) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, i) stabilizacja punktów granicznych w terenie dla działek przyległych do pasa drogowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, 2. Kosztorys ofertowy, 3. Oświadczenia wymagane postanowieniami siwz 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy - w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach