Przetargi.pl
„Przebudowa ul. Kruczej w Hucisku”

Gmina Boronów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-283 Boronów, ul. Dolna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 539 100 , fax. 343 669 814
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boronów
    ul. Dolna 2
    42-283 Boronów, woj. śląskie
    tel. 343 539 100, fax. 343 669 814
    REGON: 15139840000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug.boronow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ul. Kruczej w Hucisku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa ulicy Kruczej w Hucisk – zamówienie zakłada przebudowę istniejącej drogi wraz z łącznikiem do ulicy Różanej. Zakres robót obejmuje:  Prace przygotowawcze,  Wykonanie robót ziemnych,  Oczyszczenie rowu z namułu wraz z profilowaniem skarp rowu - 63 metry,  Wykonanie odwodnienia liniowego jezdni w postaci korytka muldowego – 360 metrów,  Profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego,  Wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, dojść do posesji i zjazdów. Parametry techniczne drogi:  ulica Krucza: długość – 479 m, szerokość – 4 m,  łącznik do ulicy Różanej: długość – 76 m, szerokość – 3,5 m,  Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego AC 11 S,  Zjazdy indywidualne oraz wejścia na posesję z betonowej kostki brukowej. Nawierzchnia jezdni  Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S, gr. 5 cm,  Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mechanicznie, gr. 20 cm. Konstrukcja zjazdów:  Warstwa kostki betonowej kolor czerwony, gr. 8 cm,  Warstwa podsypki cementowo-pisakowej 1:4, gr. 3 cm,  Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mechanicznie, gr. 15 cm. Konstrukcja dojścia do posesji:  Warstwa kostki betonowej kolor szary, gr. 8 cm,  Warstwa podsypki cementowo-pisakowej 1:4, gr. 3 cm,  Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mechanicznie, gr. 15 cm. Kody CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45111200-0, 45233120-6, Termin wykonania robót: 15.09.2020 r. Uwagi końcowe: A. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektowa. B. Rozliczenie finansowe należy prowadzić na podstawie inwentaryzacji wykonanych zakresów robót i kart obmiarów. C. Zamawiający wymaga ciągłego nadzoru na zadaniu przez uprawnionego kierownika budowy/robót. D. Wykonawca na terenie budowy będzie prowadził gospodarkę odpadami i ponosił odpowiedzialność z tego tytułu. Każdy odpad musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca odpowiedzialny jest za przechowywanie dowodów potwierdzających zagospodarowanie odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310 z późń. zm.) . Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Koszęcinie o/Herby z/s w Boronowie na konto numer: 27 8288 1014 2001 0000 0450 0005 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie zamawiającego, pok. Nr 11 – sekretariat, do dnia 15.06.2020 r. do godz. 9:00. 4.Wadium, o którym mowa w ust. 3 musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5.Zamawiający dokona zwrotu wadium przetargowego zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą: 1.1. Oświadczenia Wykonawcy: 1.1.1. o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 2 do SIWZ 1.1.2. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ, w tym: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zgodnie z warunkiem opisanym w punkcie VI 2.3.2 b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z warunkiem opisanym w punkcie VI. 2.3.1 1.1.3. o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców – Załącznik nr 7 do SIWZ (jeśli dotyczy) 1.2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza: a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 1.3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) UWAGA 1: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. UWAGA 2: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia – art. 22d ustawy Pzp. 1.4 Ponadto do oferty należy dołączyć: a) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 1.5 Wykonawca, wypełnia obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie w formularzu ofertowym. 2. Oświadczenia, które ma złożyć każdy wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu złożonych ofert: 2.1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://boronow.bip.net/przetargi) wykaz złożonych w przedmiotowym postępowaniu ofert, w oryginale zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem – załącznik nr 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach